Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از شبکه تلویزیونی "آی ۲۴ نیوز" نتانیاهو  پنجشنبه شب گفت که حدود ۲۰ درصد از بهبود یافتگان ناشی از کرونا در طول زندگی‌شان از عوارض جانبی این بیماری رنج خواهند برد.

درحالی که بسیاری از احزاب مخالف نتانیاهو را متهم می‌کنند که از قرنطینه سراسری در سرزمین‌های اشغالی برای خاموش کردن صدای مخالفان و معترضان علیه خود استفاده می‌کند، وی مدعی شد: قرنطینه کار آسانی نیست اما نجات افراد اولویت و این یک وضعیت فوق العاده ملی است و ما در اوج جنگ با کرونا هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بار دیگر بدون اشاره به انتقاد ساکنان سرزمین‌های اشغالی در اعتراض اقدامات اشتباه کابینه خود و پیامدهای آن در سرزمین‌های اشغالی گفت: پیش‌بینی می‌شود که ویروس کرونا تلفات جانی بیشتری را به بار آورد، من متأسفم، اما این واقعیت است.

وی ادامه داد: یک قاعده ساده داریم و آن این است که زمانی که اقتصاد را بازگشایی می‌کنید، میانگین مبتلایان افزایش پیدا می‌کند.

با وجود اعلام قرنطینه کامل از جمعه هفته پیش و گذشته یک هفته از آن، تاکنون کابینه نتانیاهو و وزارت بهداشت این رژیم برای کاهش میانگین به مبتلایان به ویروس کرونا ناکام مانده است، بطوری که این رژیم در مقایسه با جمعیت، یکی از بیشترین مبتلایان به ویروس کرونا را در جهان داراست.

بنی گانتس رییس حزب آبی و سفید که حزب وی به همراه لیکود کابینه ائتلافی را تشکیل داده است، با انتقاد از تصمیم نتانیاهو برای بازشدن اقتصاد در سرزمین‌های اشغالی اعلام کرد که تصمیم برای بازشدن فعالیت‌های اقتصادی بسیار زود بود، همچنان که تصمیم برای مقابله با ویروس کرونا در ارتش نیز بسیار دیر صورت گرفت.

رژیم صهیونیستی با وجود اعلام قرنطینه عمومی در جمعه پیش و با گذشت یک هفته از اعلام قرنطینه سراسری، تاکنون در کاهش میانگین مبتلایان به ویروس کرونا ناکام مانده است.

ناتوانی نتانیاهو برای مقابله با کرونا و پرونده‌های مختلف فساد وی همچنین سبب شده است که محبوبیت حزب لیکود که وی ریاست آن را برعهده دارد، به شدت کاهش یابد.

کاهش محبوبیت حزب لیکود به رهبری نتانیاهو پس از آن انجام می‌شود که بیشتر از ۱۳ هفته است که ساکنان سرزمین‌های اشغالی هر شنبه شب به خیابان‌ها می‌آیند و خواستار استعفای بی‌بی از مقام نخست وزیری اسرائیل هستند.

معترضان یکشنبه شب گذشته نیز مجدداً در قدس اشغالی گردهم آمدند و خواستار استعفای نتانیاهو شدند که متهم به فساد مالی، اختلاس در بودجه و نقض اعتماد در پرونده‌های بسیاری است.

نتانیاهو تنها نخست وزیر رژیم صهیونیستی است که در تاریخ نامشروع این رژیم در طول دوران حکمرانی‌اش متهم به جرایی چون فساد، اختلاس است.

وی به همراه همسرش به اتهام فساد چندین بار تحت بازجویی قرار گرفته‌اند، پرونده‌هایی که در رسانه‌ها به «پرونده ۱۰۰۰»، «۲۰۰۰»، «۳۰۰۰» و «۴۰۰۰» معروف است.

درحالی که نرخ بیکاری در فوریه (دی/ بهمن ۹۸) حدود تنها ۳.۴ درصد بوده است، اما این میزان اینک در سایه کاهش کمک‌های اجتماعی و مشکلات شدید اقتصادی ساکنان از ۲۰ درصد در سرزمین‌های اشغالی فراتر رفته است.

در روزهای گذشته، شمار مبتلایان روند صعودی به خود گرفته است، بطوری که در ۲۴ ساعت گذشته، ابتلای ۶ هزار و ۸۸۳ تن نیز ثبت شد تا مجموع این افراد به ۲۰۹ هزار و ۶۳۵ نفر برسد که از این تعداد یک هزار و ۳۷۶ تن جان خود را از دست داده‌اند.

تیم‌های پزشکی و درمانی رژیم صهیونیستی شکایت دارند که بسیار خسته شده‌اند و به نیروی کمکی نیاز فوری دارند. همچنین پرستاران و دست اندرکاران امور درمانی خواهان افزایش دستمزد خویش هستند و چند بار به اعتصاب‌های کوتاه و هشداردهنده دست زده‌اند.

برچسب‌ها ویروس کرونا حزب « لیکود » رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا حزب لیکود رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو ویروس کرونا حزب لیکود رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو اخبار کنکور سرزمین های اشغالی رژیم صهیونیستی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۲۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار مکزیک به شهروندانش؛ اسرائیل را ترک کنید

به دنبال بالا گرفتن تنش‌ها در منطقه، مکزیک به شهروندان خود در سرزمین‌های اشغالی توصیه کرد که آن منطقه را ترک کرده و یا از سفر به آنجا خودداری کنند.

به گزارش مشرق، وزارت خارجه مکزیک در بیانیه‌ای اعلام کرد: انجام سفرهای غیرضروری به منطقه از جمله به سرزمین‌های اشغالی ممنوع است زیرا کمک‌های کنسولی و اقدامات حفاظتی ممکن است به دلیل تشدید تنش‌ها در آنجا به طور جدی تحت تأثیر قرار گیرد.

این بیانیه می‌افزاید: هر یک از شهروندان مکزیک که در حال حاضر در سرزمین‌های اشغالی به سر می‌برد، باید در اسرع وقت برای عزیمت خود برنامه ریزی کند چرا که این امکان هنوز با استفاده از پروازهای تجاری میسر است.

در همین حال آندرس مانوئل لوپز اوبرادور رئیس جمهور مکزیک نیز روز دوشنبه از رژیم صهیونیستی خواست تا به پاسخ گسترده موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی ایران به اقدامات تجاوزگرانه این رژیم واکنش نشان نداده و دست به اقدام تلافی‌جویانه نزند.

لوپز اوبرادور در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی با بیان اینکه سازمان ملل باید نقش فعال‌تری در خصوص اوضاع خاورمیانه به عهده بگیرد، گفت: اگر (رژیم) اسرائیل به حمله جمهوری اسلامی ایران پاسخ ندهد، اوضاع به همین شکل باقی می‌ماند اما در غیر این صورت درگیری تشدید خواهد شد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • استاندار کرمان: سیل جنوب استان تلفات جانی نداشت
  • هشدار قرمز هواشناسی در جنوب کرمان بدون تلفات جانی/ سیل امسال خسارت کمتری داشته است 
  • رژیم صهیونیستی با کمبود نیروی کار مواجه شد
  • ۵ نکته از صحت روایت ایرانی‌ها درباره عملیات «وعد الصادق»
  • بررسی تاثیر عملیات موشکی ایران بر نقشه ترانزیتی سرزمین های اشغالی
  • چرا ایران در حمله به سرزمین‌های اشغالی «نقب» را هدف قرار دارد؟ +عکس
  • شب پرستاره قدس و جیغ نتانیاهو
  • هشدار مکزیک به شهروندانش؛ اسرائیل را ترک کنید
  • ابراز خوشحالی مردم بهمئی از پاسخ کوبنده ایران به رژیم صهیونیستی
  • مکرون، خویشتنداری رژیم صهیونیستی را خواستار شد