Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-16@21:56:55 GMT

عکس/ اندر احوالات دلِ تنگ «متین ستوده»

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۲۴۸۸

عکس/ اندر احوالات دلِ تنگ «متین ستوده»

عکس/ اندر احوالات دلِ تنگ «متین ستوده».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: متین ستوده بازیگر سریال تلویزیونی فوق لیسانسه ها صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۲۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهمنامه همکاری هندبال با کلینیک تخصصی ورزشی متین

تفاهمنامه همکاری فدراسیون هندبال و کلینیک تخصصی پزشکی ورزشی و فیزیوتراپی «متین» به امضا رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تفاهمنامه همکاری فدراسیون هندبال و کلینیک تخصصی پزشکی ورزشی و فیزیوتراپی متین به امضای علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال، و مهدی علی‌نژاد، مدیر کلینیک تخصصی پزشکی ورزشی و فیزیوتراپی «متین»، رسید. 

همکاری در برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌ها و اقدامات مشترک در زمینه پزشکی - ورزشی، درمانی، آموزشی، فرهنگی، ورزشی و خدماتی در زمینه بهبود، پیشگیری، توسعه ورزش و موضوعات مرتبط با آن، گسترش فعالیت‌های علمی – تحقیقاتی در این زمینه و همچنین ارائه تسهیلات و خدمات مشترک علمی، آموزشی، خدماتی و ورزشی از مفاد این تفاهمنامه همکاری است. 

مهدی علی‌نژاد رئیس سابق فدراسیون ووشو و معاونت اسبق ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش،  در این بازدید با اشاره به افتخارات چند سال اخیر هندبال در رده‌های مختلف ملی، حرکت فدراسیون هندبال در مسیر پیشرفت را درخشان توصیف و ابراز امیدواری کرد این مسیر همچنان ادامه داشته است. 

علیرضا پاکدل نیز با اشاره به خدمات ارزنده مهدی ‌علی‌نژاد در ورزش کشور، ابراز امیدواری کرد جامعه ورزش از تجربیات مدیریتی ورزشی علی‌نژاد بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امضای تفاهمنامه همکاری هندبال با کلینیک تخصصی ورزشی متین
  • دعوت والیبالیستهای بوکانی و مهابادی به اردوی تیم ملی
  • گلایه کشاورزان قزوینی از تاخیر در اختصاص آب
  • رهاسازی آب سد نهب با هدف بهره برداری کشاورزان پایین دست سد
  • رهاسازی آب سد نهب قزوین
  • نمایش زندگی، زمانه و احوالات چهار زن نوازنده‌ی شمال خراسان در «طرقه»
  • آمل در کشتی فرنگی هم قهرمان شد