Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی الدحیل قطر اشتباهات فردی بازیکنانش را عامل حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا دانست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه الدحیل قطر، ولید رِگ‌رگی پس از شکست یک بر صفر الدحیل برابر التعاون عربستان و عدم صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: در طول این بازی مرتکب اشتباهات زیادی شدیم که در نهایت فرصت را به حریف عربستانی در دقایق پایانی برای زدن گل پیروزی داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من به بازیکنان الدحیل گفته بودم که باید از همان ابتدای بازی روی حریف فشار بیاورند، اما به نظر می‌رسید خسته هستند.

سرمربی تیم الدحیل قطر افزود: التعاون هیچ فرصتی برای گلزنی نداشت و از سویی المعز علی در خط حمله الدحیل فرصت‌های زیادی را از دست داد. البته حرف‌هایم بدین معنا نیست که دنبال بهانه هستم. فقط می‌‌گویم اشتباهات بازیکنان باعث شد تا بدترین سناریوی برای الدحیل رقم بخورد. با وجود حذف از لیگ قهرمانان آسیا به الدحیل ایمان داریم و رقابت‌های مهمی در لیگ ستارگان و جام امیر قطر در انتظار ماست.

رامین رضاییان، بازیکن خط دفاعی الدحیل به دلیل محرومیت در بازی برابر التعاون حضور نداشت.

در جدول رده‌بندی گروه C لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس با 10 امتیاز صدرنشین شد و التعاون عربستان هم با 9 امتیاز و به لطف برتری در بازی رو در رو مقابل الدحیل در جایگاه دوم قرار گرفت. همچنین الدحیل قطر با 9 امتیاز رتبه سوم گروه را به خود اختصاص داد و الشارجه امارات با هفت امتیاز قعرنشین شد.

تیم رامین رضاییان از صعود بازماند

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا الدحیل قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۲۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدای سرمربی صدرنشین تا لیگ برتر رسید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای حساس هفته بیست و هشتم لیگ یک خیبر خرم‌آباد طی یک بازی مهیج و تماشایی موفق شد با نتیجه 4 بر 3 دریای بابل را شکست بدهد و صدرنشینی خود را تثبیت کند.

خیبر حالا با 64 امتیاز و اختلاف 7 امتیازی نسبت به تیم دوم جدول از شانس زیادی برای صعود به لیگ برتر برخوردار شده و بعید است این اتفاق برای تیم پرهوادار لرستان رخ ندهد.

در جریان بازی روز گذشته خیبر مقابل دریای بابل رضا مهاجری بابت برد تیمش بسیار خوشحال بود و شادی جالبی را به نمایش گذاشت. او با فریادهای بلند در ورزشگاه تختی خرم‌آباد خوشحالی خود بابت پیروزی و کسب سه امتیاز را نشان داد و جشن پیروزی گرفت.

مهاجری با انتشار تصویری از خوشحالی خود در صفحه شخصی‌اش خطاب به هواداران خیبر خرم‌آباد نوشته است: «درود بر خیبر بزرگ و هواداران لرتبار و شریف. صدرنشینی و سه امتیاز نوش جان شما.»

دیگر خبرها

  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • انتقاد عربستانی‌ها از غرور سرمربی الهلال
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • خودداری کرسپو از اظهارنظر درباره النصر و الهلال
  • خلاصه بازی الهلال 2-1 العین (لیگ قهرمانان آسیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • بهترین رکورد سرمربیگری اوسمار در پرسپولیس
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین
  • استفانو پیولی بدترین سرمربی میلان در تاریخ دربی دلامادونینا؛ 10 باخت در 15 بازی
  • صدای سرمربی صدرنشین تا لیگ برتر رسید (عکس)