Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

طبق اعلام سازمان برنامه و بودجه، از اول مهر ماه امسال و با ابلاغ دستورالعمل اجرایی همسان سازی تمامی بازنشستگان کشوری و لشکری همسان سازی می‌شوند. 

این طرح با مشارکت گروه‌های مختلف صنفی بازنشستگان و کارشناسان و مدیران سازمان برنامه و بودجه آماده و به تصویب رسید.

پیش از این نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در این باره گفته بود: در قانون برنامه ششم برای متناسب سازی حقوق شاغلان و بازنشستگان که تحت عنوان همسان سازی از آن یاد می کنیم سالیانه رقمی در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه برای شاغلان در اسفند ماه  سال گذشته با اعمال افزایش امتیاز فصل دهم اجرا شد افزایش حقوقی را شاهد بودیم، فاصله ای میان حقوق بازنشستگان و شاغلان احساس شد.

وی تصریح کرد: به همین دلیل از تعدادی از بازنشستگان برای حل این موضوع دعوت کردیم. جدولی را با همکاری صندوق بازنشستگی لشکری و کشوری تنظیم کرده ایم.   با برنامه ریزی‌ها و توافق انجام شده میان سازمان برنامه و بودجه و بازنشستگان مقرر شد تا این افراد معادل ۹۰ درصد حقوق امسال همتایان شاغل خود  را دریافت کنند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بازنشستگان کشوری و لشکری بازنشستگان سازمان برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه حقوق بازنشستگان بازنشستگان کشوری و لشکری سازمان برنامه و بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۲۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمند سازی فعالیت‌های پلیس راهور در اولویت امور قرار گیرد

اکبر محمدی در دیدار با رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: پلیس راهور به عنوان یکی از ارکان اصلی حفظ جان مردم در جاده‌ها می‌تواند با نقش تاثیرگذار خود زمینه ساز سلامت عمومی جامعه و ایجاد کننده آرامش مردم در جاده‌ها باشد که در این مسیر دستگاه‌های اجرایی همکار باید نهایت مساعدت و تعامل خود را با این مجموعه داشته باشند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان از حمایت این سازمان در جهت ایجاد زیرساخت‌ها، بروزرسانی ناوگان پلیس راهور استان و فرهنگ سازی ترافیکی لازم از پلیس راهور خبر داد و افزود: با تامین اعتبار لازم جهت ساخت و تکمیل سالن آزمون راهنمایی و رانندگی، امروز شاهد سهولت برگزاری این آزمون‌ها و افزایش ظرفیت آزمونی روزانه پلیس راهور استان هستیم.

وی ایجاد نظم و انضباط ترافیکی شهری توسط پلیس راهنمایی و رانندگی با همکاری دستگاه‌های اجرایی ذیربط را از دیگر وظایف این مجموعه ذکر کرد و بیان داشت: هوشمند سازی فعالیت‌های پلیس راهور می‌تواند نقش موثری در دستیابی به این هدف ایفاء نماید که سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان آمادگی خود را جهت حمایت از این موضوع همانند سنوات گذشته اعلام می‌نماید.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کردستان نیز در این دیدار با تشکر از مجموعه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان از حمایت‌های صورت گرفته گفت: تمام تلاش مجموعه پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایجاد رضایتمندی مردم و حفظ جان شهروندان در مقابل مخاطرات جاده‌ای است.

 سرهنگ رضا رهمتی زاده همسو کردن دستگاه‌های اجرایی همکار در راستای کمک به حل معضلات ترافیکی استان در شهر‌ها و جاده‌ها را از دیگر راهکار‌های ارتقاء امنیت جاده‌ای در سطح استان ذکر کرد و گفت: امیدواریم با همکاری کلیه دستگاه‌های اجرایی ذیربط شاهد ادامه روند نزولی تصادفات جاده‌ای در سال آینده در استان کردستان باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • موسوی: حقوق همه بازنشستگان تا قبل از نوروز باید پرداخت شود
  • خبر مهم وزیر درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان
  • ابلاغ دستورالعمل اجرایی چک الکترونیک
  • دستورالعمل اجرایی چک الکترونیک
  • دستورالعمل اجرایی چک الکترونیک ابلاغ شد
  • آماده باش دستکاههای خدمات رسان درچهارمحال وبختیاری
  • تعرفه‌های پزشکی به جلسه دولت نرسید/ بدعهدی سازمان برنامه و بودجه
  • هوشمند سازی فعالیت‌های پلیس راهور در اولویت امور قرار گیرد
  • حل مشکل حقوق پایان سال معلمان با مجوز سران قوا
  • بازدید معاون تولیدی سازمان بازرسی از صندوق بازنشستگی کشوری