Web Analytics Made Easy - Statcounter

روملو لوکاکو ستاره اینترمیلان می‌گوید نژادپرستی همچنان در همه جای اروپا حضور دارد ولی ایتالیا بهترین کشوری است که او در آن بازی کرده.

به گزارش "ورزش سه"، روملو لوکاکو ستاره بلژیکی اینترمیلان در گفتگو با گاتزتو دلو اسپورت می‌گوید نژادپرستی معضلی است که در همه جای اروپا همچنان حضور دارد ولی ایتالیا بهترین کشوری است که او تا کنون در آن بازی کرده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

لوکاکو در تابستان گذشته بعد از ده سال حضور در لیگ برتر انگلیس این کشور را ترک کرد و راهی ایتالیا شد تا به اینتر بپیوندد. او فوتبال خود را از اندرلخت بلژیک آغاز کرده و در یک سال گذشته برای اینتر در 51 بازی 34 گل به ثمر رسانده.

 

 

لوکاکو در این مصاحبه گفت: " نژادپرستی همچنان در همه جای اروپا وجود دارد. و این خیلی مسخره است. روبرو شدن با نژادپرستی در ایتالیا یک بار برای من اتفاق افتاده که به آن واکنش هم نشان دادم. ولی دیگر هرگز تکرار نشده".

 

ستاره بلژیکی در ادامه گفت: " نمی خواهم سه نفر یا سیصد نفر که سوت می زنند را به هزاران شهروند متمدن یکی کنم. من مطمئنم که چیز مسخره ای به اسم نژادپرستی دیگر متعلق به گذشته است. ایتالیا بهترین کشوری است که تا حالا زندگی کرده ام. ایتالیایی‌ها با آغوش باز به من خوشامد گفتند و من از همه آنها سپاسگزارم".

 

 

اینتر میلان روملو لوکاکو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اینتر میلان روملو لوکاکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۲۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینتر کوتاه نمی‌آید: پیشنهاد مجدد به ستاره یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، اینتر این فصل عملکرد درخشانی در سری آ ایتالیا داشته و فاصله زیادی با قطعی کردن قهرمانی‌اش در این رقابت‌ها با توجه به اختلاف امتیاز قابل توجه‌اش با سایر حریفان ندارد و به همین دلیل از همین حالا به فکر تقویت تیم برای فصل آینده است. 

آنها فصل گذشته موفق شدند با عملکردی درخشان به فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برسند، هرچند در این بازی برابر منچسترسیتی شکست خوردند و نایب قهرمان شدند. اما این فصل موفق به تکرار این مسیر نشدند و امیدوار هستند که با جذب بازیکنان مدنظر سیمونه اینزاگی بتوانند شرایط را بهبود ببخشند. 

یکی از بازیکنان محبوب آنها که سال گذشته هم تلاش زیادی برای جذبش انجام دادند، ون بیساکا است که دیلی میل خبر داده است مدیران این باشگاه قصد دارند بار دیگر در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو برای جذب او تلاش کنند و احتمالا این بار موفق خواهند شد. 

منابع نزدیک به منچستریونایتد پیش از این مدعی شده بودند که آنها به دنبال فروش این بازیکن در تابستان هستند و اینتر امیدوار است که بتواند او را با قیمتی پایین‌تر به سن سیرو منتقل کند. 

دیگر خبرها

  • یک لحظه هم از آمدن به یونایتد پشیمان نیستم
  • هفته ۳۲ سری آ ایتالیا؛ توقف همه مدعیان، حادثه ناگوار برای بازیکن رم*
  • آخرین وضعیت مدافع رُم که مشکوک به حمله قلبی بود + فیلم
  • خلاصه بازی اینتر و کالیاری + فیلم
  • خلاصه بازی اینتر 2-2 کالیاری (سری آ ایتالیا - 2023/2024)
  • گل روملو لوکاکو به اودینزه (اودینزه 1-1 آاس رم)
  • رسمی: صورت ستاره یوونتوس زیر تیغ جراحی
  • پلی به گذشته - پاس گل زیبای تیاگو موتا به ساموئل اتوئو مقابل فیورنتینا (کوپا ایتالیا - 2010/4/13) / فیلم
  • اینتر کوتاه نمی‌آید: پیشنهاد مجدد به ستاره یونایتد
  • چالهان‌اوغلو: بازی با میلان در UCL را فراموش نمی‌کنم