Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@04:15:55 GMT

الهلال عربستان به دنبال شکایت از AFC

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۲۶۸۹

الهلال عربستان به دنبال شکایت از AFC

باشگاه الهلال عربستان در حال بررسی طرح شکایت از کنفدراسیون فوتبال آسیا بعد از حذف از رقابت‌های لیگ قهرمانان است.

به گزارش مشرق، باشگاه الهلال عربستان به دلیل تعداد زیاد بازیکنان کرونایی از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شد. الهلال که مدافع عنوان قهرمانی این رقابت ها بود، در حال بررسی طرح شکایت از AFC به مراجع قضایی و بین المللی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این باشگاه اعلام کرده ۳۰ عضو کرونایی در کادر فنی، اداری و بازیکنان خود داشته است و کانال های ارتباطی این باشگاه با کنفدراسیون آسیا در این مدت مثبت نبوده است. 

الهلال همگروه تیم شهرخودرو ایران در آسیا بود و در صورت صعود به مرحله بعد، حریف استقلال ایران می شد.
 

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین الهلال عربستان کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ قهرمانان لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۲۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالدو در انتظار جریمه و محرومیت

به گزارش قدس آنلاین، جدال الهلال و النصر در نیمه نهایی سوپر جام عربستان با پیروزی الهلال به پایان رسید تا این تیم راهی فینال شود و در نهایت جام قهرمانی را با شکست الاتحاد بالای سر برد.

در دقایق پایانی دیدار النصر و الهلال یک صحنه جنجالی رخ داد به طوری که کریستیانو رونالدو با علی البلیهی، مدافع جنجالی الهلال درگیر شد و با کارت قرمز داور از بازی اخراج شد.

روزنامه الریاضیه عربستان اعلام کرد در گزارش داور دیدار النصر و الهلال آمده است که کریستیانو رونالدو با به‌کارگیری نیروی بیش از حد علی البلیهی را زده است و به همین خاطر متهم به رفتار ناشایست و ناپسند شده است.

طبق اعلام این روزنامه عربستانی دو جلسه محرومیت و ۲۰ هزار ریال سعودی جریمه در انتظار این بازیکن پرتغالی است.

به احتمال خیلی زیاد کریستیانو رونالدو در فصل جاری با وجود آمار خیره کننده‌ای که داشته نتواند هیچ جامی بدست آورد چرا که الهلال آماده و سرحال آمار و نتایج باور نکردنی کسب کرده و روند پیروزی‌های پیاپی تیم در همه رقابت‌ها ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • (عکس) دیدار ستاره‌ی جنجالی عربستان با مدل زن ایرانی
  • عکس| اتهام جدید به کریستیانو رونالدو در عربستان
  • النصر عربستان سرمربی جدیدش را انتخاب کرد
  • سخنگوی سابق فدراسیون عربستان: حمایت از رونالدو بس است
  • کریستیانو رونالدو نقره داغ می‌شود!
  • تحرکات عجیب علیه برگزاری مچ اندازی آسیایی!
  • عملکرد تیم‌های ملی کبدی در هانگژو قابل دفاع نبود
  • قرارداد ژسوس با الهلال تمدید شد
  • رونالدو در انتظار جریمه و محرومیت
  • (عکس) اتهام جدید به کریستیانو رونالدو در عربستان