Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-مدیر کل توسعه منابع انسانی وزارت کشور بابیان اینکه جمعه شب آخرین مهلت ثبت نام آزمون استخدامی است، گفت: اولویت با افراد بومی است. خبرگزاری میزان -  طبق اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، اکبر روشن ضمیر  در رابطه با هشتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور که از طریق سایت سازمان سنجش انتشار یافت اعلام کرد: داوطلبان علاقه‌مند به خدمت در صف و ستاد وزارت کشور تا آخر شب امروز یعنی ساعت بیست و چهار امشب فرصت ثبت نام دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روشن ضمیر با تشریح اینکه اولویت استخدام در این دوره از آزمون با داوطلبان بومی است؛ گفت: بنا و استراتژی وزارت کشور بر جذب نیروی‌های نخبه بومی است تا هم ضمن داشتن تخصص علمی و دانش، شناخت بومی و کافی با محل خدمتشان داشته باشند.   بیشتر بخوانید:  برگزاری آزمون تأمین نیروی انسانی وزارت کشور زیر نظر سازمان سنجش
روشن ضمیر تشریح کرد: به غیر از مراکز استان‌ها و استان تهران، در شهرستان‌ها اولویت استخدام با تحصیل کردگان بومی است.

وی اضافه کرد:در استخدام فوق که بر اساس آزمون عمومی سازمان سنجش و مصاحبه تخصصی در کانون ارزیابی این وزارتخانه بر اساس مدل شایستگی‌های علمی صورت می‌پذیرد تعداد ۶۰ سهمیه به ستاد وزارت کشور ۲۹۰سهمیه برای اشتغال در فرمانداری‌ها و ۱۱۵۰ سهمیه به بخشداری‌های سراسر کشور اختصاص یافته است.

مدیرکل توسعه منابع انسانی با بیان اینکه وزارت کشور به عنوان متولی اصلی سیاست داخلی کشور به دنبال جذب نخبگان است؛ تشریح کرد: پیشبرد دقیق و منسجم برنامه‌ها و ماموریت‌های کلان وزارت کشور نیازمند کادر و بدنه قوی اجرایی دارد که در این دوره از استخدام، در تلاش برای جذب با استعداد‌ترین افراد در بدنه وزارت کشور هستیم.

انتهای پیام/  برچسب ها: اکبر روشن ضمیر آزمون مشترک فراگیر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آزمون مشترک فراگیر وزارت کشور روشن ضمیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۲۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰درصد آذربایجان شرقی استخدام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، علی‌اکبر سلمانی امروز در دومین جلسۀ کمیتۀ اطلاع رسانی دومین آزمون استخدامی فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر در بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی اظهار کرد: نزدیک به ۶۰۰ نفر از فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر در سطح استان فاقد شغل بوده و متقاضی اشتغال هستند که تمامی آنان پس از پذیرفته شدن در دومین آزمون استخدامی، به استخدام دولت درخواهند آمد.

وی با بیان اینکه آزمونِ مورد اشاره فرصت بی نظیری برای استخدام همۀ فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر آذربایجان شرقی است، تاکید کرد: اطلاع رسانی و راهنمایی ثبت نام آزمون باید در اسرع وقت، به هر طریق ممکن و با استفاده از همۀ ظرفیت‌های موجود، به طور گروهی مانند ارسال پیامک و درج اطلاعیه و یا به صورت انفرادی مانند تماس تلفنی و دیدار چهره به چهره به شخص مشمول انجام گیرد.

سلمانی، از همۀ مشمولان آزمون مزبور خواست حتماً ثبت نام کنند و گفت: دستگاه‌های اجرایی که در دفترچۀ راهنمای آزمون، شغل محل‌های خود را ارائه کرده‌اند، ظرفیتی معادلِ دو برابر آمار فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد و بالاترِ فاقد شغل استان را پیش بینی کرده‌اند و بر این اساس با قاطعیت می‌توان گفت برای همۀ مشمولان، حتی برای افرادی که دیپلمه هستند نیز شرایط استخدامی فراهم شده است و این افراد می‌توانند پس از انجام آزمون و مراحل عمومی، به استخدام دولت درآیند.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی یادآوری کرد: مجری برگزاری دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر، مرکز آزمون جهاددانشگاهی بوده و متقاضیان می‌توانند تا آخر فروردین ۱۴۰۳ با مراجعه به نشانی WWW.HRTC.IR نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

در این جلسه رحمان اصلی زاده، معاون تعاون و امور اجتماعی و احمد ابراهیمی، رئیس اداره اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در سخنان جداگانه ای بخشنامۀ ابلاغیِ اداره کل اشتغال و کارآفرینی بنیاد مرکز در خصوص همین آزمون را تبیین کردند.

کد خبر 6078122

دیگر خبرها

  • استخدام ۷۷۷ معلم و مربی امور تربیتی در چهارمحال و بختیاری
  • در مصاحبه با پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری نظر شخصی اعمال نشود
  • ۳۱ فروردین، آخرین مهلت ثبت نام آزمون استخدام فرزندان شهدا و جانبازان
  • گزینش پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام آموزگار با ۳۰۰۰ نیرو
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدام فرزندان شهدا و جانبازان
  • همه فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰درصد آذربایجان شرقی استخدام می‌شوند
  • تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی تا جمعه
  • همه فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد آذربایجان شرقی استخدام می‌شوند
  • ثبت‌نام آزمون استخدامی شرکت عمران شهرهای جدید آغاز شد
  • تلاش وزارت بهداشت برای اخذ مجوز‌های استخدامی