Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@02:00:54 GMT

کدام نمادهای بورس متوقف شدند؟

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۲۷۶۸

کدام نمادهای بورس متوقف شدند؟

آفتاب‌‌نیوز :

برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه باعث توقف نمادهای آسان پرداخت پرشین(آپ)، گروه صنعتی پاکشو(پاکشو)، درخشان تهران(پدرخش)، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران(حکشتی)، آهنگری تراکتورسازی ایران(خاهن)، لبنیات کالبر(غالبر)، بیسکویت گرجی(غگرجی)، قند اصفهان(قصفها)، کاشی پارس(کپارس)، تولیدی کاشی تکسرام(کترام) و سرمایه گذاری نیرو(ونیرو) شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعلیق نماد معاملاتی نیز نمادهای صنایع آذر آب(فاذر)، کنتورسازی ایران(آکنتور)، مشاین سازی نیرو محرکه(تمحرکه) و صنایع کاشی و سرامیک سینا(کساوه) را متوقف کرد.

بیمه البرز(البرز)، بورس اوراق بهادار تهران(بورس)، سازه پویش(خپویش)، پاس سرام(کسرام) و فرآورده های نسوز پارس(کفپارس) به دلیل برگزاری مجامع عمومی عادی سالیانه و فوق العاده(درخصوص تغییر سرمایه)، تجارت الکترونیک پارسیان(رتاپ)، لعابیران(شلعاب)، شیر پاستوریزه خراسان(غشان)، لامیران(فلامی) و بانک کار آفرین(وکار) به دلیل برگزاری مجمع عمومی فوق العاده(درخصوص تغییر سرمایه) و جام دارو(فجام) به دلیل برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده متوقف شدند.

افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب نماد به پرداخت ملت(پرداخت)، تغییرات بیش از ۵۰ درصد در ۱۵ روز متوالی نماد توسعه و عمران امید(ثامید)، افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف-ادامه توقف حداکثر برای دو روز کاری نماد سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) و افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف نیز نمادهای شیر پاستوریزه پگاه اصفهان(غشصفا)، آلومینیوم ایران(فایرا)، داده پردازی ایران(مداران) و بانک صادرات ایران(وبصادر) متوقف کردند.

نماد اصلی کارگزاران بورس اوراق بهادر(کبورس)، نهادهای مالی بورس اوراق بهادار(نبورس) و داده گستر عصر نوین های وب(های وب) متوقف شده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بورس بازار سهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۲۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش روزانه بورس ۲۸ فروردین/ بازار سرمایه در تردید

بازار سرمایه در این روز ها متاثر از اخباری که در خصوص التهابات منطقه منتشر می شود، رفتار هیجانی دارد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بازار سهام در این روز ها و متاثر از اخباری که در خصوص التهابات منطقه منتشر می شود رفتار هیجانی از خود بروز می دهد. در چنین شرایطی اگر چه بازار کار خود را با نزول آغاز کرد اما رفته رفته و در ساعات انتهایی بازار برخی از سهام شاخص ساز توانستند خود را به محدوده ی مثبت برسانند.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی 5 هزار واحدی به 2 میلیون و 201 هزار واحد رسید. همچنین  نیز شاخص کل هم‌وزن با ریزشی 2800 واحدی به ارتفاع 723 هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «فملی»، «فولاد» و «شستا» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «آریا»، «مارون» و «شگویا» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «ذوب»، «وبملت» و «فملی» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «کرمان»، «خاور» و «کرومیت» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

گفتنی است صندوق های طلا، با توجه به کاهش نرخ ارز غیر رسمی و برداشته شدن محدودیت دامنه نوسان، همگی کار خود را در دامنه ی منفی آغاز کردند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 29 فروردین ماه 1403، مبلغ 4 هزار میلیارد و 370 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 644 میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار امروز 128 نماد در محدوده مثبت و 298 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 134 نماد در محدوده مثبت و 192 نماد در محدوده منفی معامله شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت خودروی تولید داخل به یک میلیارد تومان رسید!
  • رشد هزار میلیاردی خروج سرمایه از بورس
  • بورس فروردین را با سبزپوشی به پایان رساند
  • چطور در بازار بورس سرمایه گذاری کنیم؟
  • ۷۲۰ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد
  • بازار سرمایه منفی شد | برای بازگشت دامنه نوسان امروز تصمیم گیری می شود
  • افت ۴۹۹۹ واحدی شاخص بورس +نقشه
  • برگشت بورس به مدار نزولی؛ شاخص کل هم‌وزن ریخت
  • بازگشت سایه ترس به بازار؟ هیجان حقیقی ها برای فروش/ حقوقی ها سهام را جمع کردند!
  • گزارش روزانه بورس ۲۸ فروردین/ بازار سرمایه در تردید