Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-23@06:52:19 GMT

فردا آخرین مهلت انتخاب رشته کنکور

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۲۸۷۹

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از انتخاب رشته بیش از ۶۹ هزار داوطلب در آزمون سراسری سال ۹۹ خبر داد و گفت: مهلت انتخاب رشته پذیرفته‌شدگان اولیه این آزمون فردا پایان می‌پذیرد. ناطقان: فاطمه زرین‌آمیزی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: انتخاب رشته مجازین کنکور از روز چهارشنبه دوم مهر آغاز شد. مجازین این آزمون تا فردا شنبه پنجم مهر ماه جاری فرصت دارند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی  سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: تعداد ۱۷۵ هزار و ۸۴۹ داوطلب در رشته‌های با آزمون کنکور پذیرفته خواهند شد.


وی افزود: در پی انتشار دفترچه‌های راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۱۳۹۹، رشته‌های جدید (علاوه بر موارد درج شده در دفترچه‌های راهنمای انتخاب رشته) و اصلاحات دفترچه راهنمای مذکور نیز منتشر شد و متقاضیان می‌توانند بر اساس ضوابط مندرج در دفترچه‌های راهنمای مذکور و مندرجات این اطلاعیه تا فردا شنبه پنجم مهر به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.


زرین افزود: در کنکور امسال در گروه آزمایشی ریاضی و فنی تعداد ۱۲۵ هزار و ۴۲۰ داوطلب، در گروه آزمایشی تجربی تعداد ۳۵۲ هزار و ۹۲۳ نفر، در گروه آزمایشی علوم انسانی ۳۱۴ هزار و ۴۷۱ داوطلب، در گروه آزمایشی هنر ۸۰ هزار و ۸۶ داوطلب و در گروه آزمایشی زبان نیز تعداد ۱۲۹ هزار و ۵۰۶ داوطلب مجاز به انتخاب رشته شدند.


وی گفت: داوطلبان باید دقت داشته باشند در صورت اتمام فرایند انتخاب رشته، حتما شماره رسید ۱۵ رقمی توسط سیستم در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. منبع: ایسنا برچسب ها: آخرین مهلت ، انتخاب رشته ، کنکور

منبع: ناطقان

کلیدواژه: آخرین مهلت انتخاب رشته کنکور گروه آزمایشی انتخاب رشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۲۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری

اطلاعیه اعلام اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته (شماره ۲) آزمون ورودی دکتری (Ph.D) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ صادر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته (شماره ۲) آزمون ورودی دکتری (Ph.D) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ در تاریخ ۲۸ فروردین، ضمن اعلام اصلاحات جدید مربوط به دفترچه راهنما به اطلاع می‌رساند، داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون دکتری می‌توانند در مهلت مقرر پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای فوق و مندرجات این اطلاعیه، تا پایان روز چهارشنبه به‌تاریخ پنجم اردیبهشت ماه به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

در ضمن آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و ویرایش کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

مشاهده اصلاحات مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری( ph.D ) نیمه متمرکز سال ۱۴۰۳ از طریق این لینک میسر است.

کد خبر 746860

دیگر خبرها

  • اعلام زمان پاسخگویی و تعداد سوالات نوبت اول کنکور
  • اعلام زمان پاسخگویی و تعداد سوالات نوبت اول کنکور ۱۴۰۳
  • ۳۲۷ هزار داوطلب کارت ورد به جلسه کنکور را دریافت کردند
  • اعلام اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری
  • آمار داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ / پیشتازی ۲۶ درصدی داوطلبان زن در نوبت اول
  • پیشتازی ۲۶ درصدی داوطلبان زن در نوبت اول کنکور
  • جزییات شرکت در رشته‌های خاص و آزمون عملی کنکور
  • جزئیات شرکت در رشته‌های خاص و دارای آزمون عملی کنکور اعلام شد
  • اعلام جزییات شرکت در رشته‌های خاص و دارای آزمون عملی کنکور
  • سهم آقایان در نوبت اول کنکور فقط ۳۷ درصد/ انتشار کارت ورود به جلسه از فردا