Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته پارالمپیک آسیا از برگزاری اولین گردهمایی مجازی ورزشکاران پارالمپیکی ۴۴ کشور آسیایی خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، این رویداد مجازی روزهای دوم و سوم دسامبر سال جاری میلادی برگزار می شود و روز پایانی آن مصادف با روز جهانی افراد دارای معلولیت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورزشکاران به نمایندگی از کمیته های ملی پارالمپیک 44 کشور آسیایی در این گردهمایی مجازی حضور خواهند یافت تا طی دو روز پیرامون عناوین مختلفی از جمله مسابقات پیش‌رو، افزایش حضور بانوان در رشته های ورزشی و ... گفت‌وگو کنند.

ماجد راشد، رئیس کمیته پارالمپیک آسیا در این خصوص گفت: ما چشم‌انداز روشنی داریم تا از طریق ورزش‌های پارالمپیکی به آسیایی متحد دست یابیم و در این میان ورزشکاران هستند که به عنوان الگو عمل می‌کنند تا این امر را محقق سازند.

وی افزود: ما ورزشکاران را در مرکز فعالیت خود قرار می‌دهیم و خوشحالم که اعلام کننده اولین گردهمایی ورزشی در منطقه آسیا هستم. این گردهمایی به ورزشکاران کمک می‌کند در مورد موضوعات اصلی که می‌تواند در ورزش حرفه‌ای به آنها کمک کند، اطلاع کسب کنند و نظرات خود را به اشتراک بگذارند و این امر، به تصمیم‌گیری‌های ما در آینده کمک خواهد کرد.

جئونگ مین لی از کره جنوبی و رئیس کمیته ورزشکاران APC، مجری این گردهمایی مجازی خواهد بود و سخنرانان متخصص نیز هدایت این گردهمایی مجازی را در عناوین مختلف بر عهده دارند.

این گردهمایی پیش از همه‌گیری بیماری کرونا مقرر بود در کره جنوبی و به میزبانی کمیته ملی پارالمپیک این کشور برگزار شود که به دلیل این بیماری به صورت مجازی انجام خواهد شد.

تابع: بهترین شرایط را برای ورزشکاران پارالمپیکی مهیا می‌کنیم/ همه چیز منوط به مجوز ستاد مقابله با کرونا است

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پارالمپیک 2020 توکیو کمیته ملی پارالمپیک NPC پارالمپیک 2020 توکیو کمیته ملی پارالمپیک NPC گردهمایی مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۲۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین جشنواره کریمانه در شهرستان جم برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، پویش سفره‌های کریمانه در محلات منازل و مساجد، شب قرآنی کریمانه. شب شعر و مشاعره کریمانه، ایستگاه کریمانه سرپرستی ایتام، رزمایش بسته‌های معیشتی کریمانه، بازارچه خیریه کریمانه، مسابقات قرآنی و فرهنگی کریمانه و مراسم پایانی جشنواره از جمله برنامه‌های جشنواره که از اول ماه مبارک رمضان تا ۱۶ رمضان برگزار خواهد شد..

اولین برنامه جشنواره با حضور مردم و مسؤولان. قاریان. مداحان و شاعران آئینی با سخنرانی امام جمعه شهرستان جم در روستای سرچشمه برگزار شد.

کد خبر 6063252

دیگر خبرها

  • عزیزی: برای میزبانی بیشتر مسابقات بین‌المللی تلاش می‌کنیم
  • جنگ مجازی سپاهان و تراکتور!/ حواس کمیته‌های انضباطی و اخلاق کجاست؟
  • جنگ مجازی سپاهان و تراکتور!/ حواس کمیته های انضباطی و اخلاق کجاست؟
  • اولین واکنش به تصاویر تکان‌دهنده سرهای بریده خر در مشهد
  • گردهمایی پهلوانان و پیشکسوتان باستانی کار زورخانه علی ابن ابی طالب اردبیل
  • ژیمناستیک در ۱۴۰۲، مدال تاریخی در اوج بلاتکلیفی
  • اولین جلسه کمیته ترافیکی روز جهانی قدس برگزار شد/ مسیر‌های خدمات دهی اتوبوس و‌تاکسی و مترو مشخص گردید 
  • ۸ ورزشکار مازندران سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • سال اولین ها
  • اولین جشنواره کریمانه در شهرستان جم برگزار شد