Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-23@13:18:15 GMT

گاف تازه بی‌بی‌سی درباره ایران +عکس

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۲۹۸۶

گاف تازه بی‌بی‌سی درباره ایران +عکس

سازمان خبرپراکنی بی‌بی‌سی چنان شب و روز دغدغه‌مند سیاه نمایی و لجن‌پراکنی در مورد ایران هستند که در بی‌ربط‌ترین خبرهای خود نام ایران را درج می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا،سربازان خبرنگار ملکه انگلیس در سازمان خبرپراکنی بی‌بی‌سی چنان شب و روز دغدغه‌مند سیاه نمایی و لجن‌پراکنی در مورد ایران هستند که در بی‌ربط‌ترین خبرهای خود در مورد عربستان هم ناخودآگاه و بدون آنکه بفهمند کلمه ایران را آن وسط جا می‌دهند!

انتهای پیام/4129/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: آنا

کلیدواژه: عربستان ایران بی بی سی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۲۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرهای جدید از کارخانه پرماجرای «سیمان خرم‌آباد»

بهمن جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین خبرها از طرح «سیمان خرم‌آباد»، اظهار داشت: در روزهای پایانی سال گذشته، مالک قبلی از طریق شعبه ۱۹ تجدیدنظر دیوان عالی کشور حکم انحلال را باطل کرد و دوباره طرح به مالک قبلی برگشت.

وی عنوان کرد: پرونده مربوط به این طرح نیز دو سال بود که در شعبه‌های بدوی و تجدیدنظر قوه قضائیه در دست اقدام بود و الان تعیین تکلیف شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، بیان داشت: اخیراً نیز مالک درخواستی به سازمان ما منعکس و مسائل و مشکلات را مطرح کرده است تا ما برای بحث مالیات، زمین و سایر موارد آن ستاد تسهیل را برگزار کنیم.

جعفری در پاسخ به این سوال خبرنگار مهر که آیا سرمایه‌گذار قبلی این اهلیت را دارد که فعالیت را در این طرح ادامه بدهد؟ گفت: به نظر من کسی که تا کنون نتوانسته این پروژه را انجام بدهد و درگیر مسائل قضائی بوده شاید نتواند ادامه فعالیت داشته باشد، تصمیم دراین‌رابطه بر عهده سایر ارکان، بانک عامل یعنی سپه، وزارت صمت، وزارت کشور است و قرار است جلسه‌ای برگزار و پیگیری‌های لازم دراین‌خصوص انجام شود.

وی، افزود: در این دو سال اقدامی نمی‌شد انجام داد؛ چون پرونده طرح در دستگاه قضائی بود و ما نمی‌توانستیم دخالتی کنیم؛ ولی الان می‌توانیم پیگیری کنیم.

کد خبر 6083896

دیگر خبرها

  • تشخیص خبرهای جعلی از خبرهای واقعی با سواد رسانه‌ای + فیلم
  • خبرهای خوب مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • واکنش رضا نصری به اظهارات شبهه برانگیز کریمی‌قدوسی
  • واکنش نصری به اظهارات شبهه برانگیز کریمی‌قدوسی
  • آثار مخرب شبه‌علم‌ها به اقتصاد سلامت کشور/ تازه شدن دعوای اهدای خون و حجامت
  • آثار مخرب شبه‌علم‌ها به اقتصاد سلامت کشور/ تازه شدن دعوای اهدای خون و حجامت با تعرفه‌های پزشکی 1403
  • افشای ابعاد تازه از جنایات صهیونیست‌ها در برخی مناطق غزه
  • خبرهای جدید از کارخانه پرماجرای سیمان خرم‌آباد
  • خبرهای جدید از کارخانه پرماجرای «سیمان خرم‌آباد»
  • افشاگری از برنامه افغان‌ها برای خرید ملک در ایران