Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، محمدباقر نوبخت روز جمعه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام اظهار داشت: این برنامه با همکاری کمیته امداد، بنیاد مسکن و پشتیبانی مالی سازمان برنامه و بودجه احداث خواهد شد.

وی افزود: این طرح جدا از سایر برنامه های دولت برای تکمیل مساکن مهر و طرح اقدام ملی است که در طرح اقدام ملی نیز ۶۰۰ هزار واحد توسط وزارت راه و شهرسازی احداث خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان برنامه و بودجه تاکید کرد: در طرح احداث ۱۰۰ هزار واحد برای محرومان هیچگونه پیش پرداختی صورت نمی گیرد و تسهیلات به شکل قرض الحسنه به افراد واجد شرایط واگذار می شود.

نوبخت گفت: در این راستا ۲ هزار واحد نیز متعلق به استان ایلام است که در تلاش هستیم تا پایان دولت به بهره برداری برسند.

وی اضافه کرد: فلسفه وجود انقلاب اسلامی کمک ویژه به استان های محروم است و استانی همچون ایلام با توجه به درگیر بودن با جنگ تحمیلی باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

معاون رییس جمهوری با اشاره به سال جهش تولید گفت: سازمان برنامه و بودجه نیز در این راستا ویژگی های طرح هایی که قابلیت افتتاح تا پایان دولت را دارند در تمامی استان ها مشخص کرده است و در تلاش هستیم این پروژه های اولویت دار را با تخصیص اعتبار مورد نیاز به سرانجام برسانیم.

نوبخت یادآور شد: مدیران سازمان در بازدیدهای میدانی این پروژه ها را رصد کرده و آخرین وضعیت پیشرفت آنها را با دقت دنبال خواهیم کرد.

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه عصر پنجشنبه سوم مهرماه با استقبال استاندار ایلام و جمعی از مسوولان در سفری ۲ روزه وارد استان ایلام شد.

مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد خمینی(ره) و علیرضا تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این سفر معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه را همراهی می کنند.

بازدید از تصفیه خانه فاضلاب شهر ایلام، حضور در نشست مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه و اقتصاد مقاومتی استان و کلنگ زنی ۲ هزار واحد مسکن محرومان در برنامه سفر ۲ روزه معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه به استان ایلام قرار دارد.

پربیننده ترین اگر مسکن ملی می‌‌خواهید ۱۵روز فرصت دارید مستاجرهای جدید «مال»های خالی ساخت مسکن ارزان برای بازنشستگان صاحبان خانه‌های لوکس باید مالیات بدهند دست مستاجران از وام ودیعه مسکن کوتاه شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سازمان برنامه و بودجه قرض الحسنه مسکن محمدباقر نوبخت بنیاد مسکن سازمان برنامه و بودجه کشور طرح اقدام ملی مسکن طرح اقدام ملی قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت رییس سازمان برنامه و بودجه معاون رییس جمهوری هزار واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۳۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۴۴ واحدی مسکن محرومان در شهر منظریه شهرضا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ نماینده ولی فقیه و رییس شورای مرکزی بنیاد مسکن کشور در شهرضا با اشاره به اینکه از طرح شامل ۸۸ واحد مسکونی است گفت: ۴۴ واحد در مرحله اول به صورت ۲۲ بلوک دو طبقه در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۷۶۰ مترمربع با زیربنای ۴ هزار و ۴۰۰ مترمربع در سایت مسکن مهر منظریه ساخته می‌شود.


حجت الاسلام و المسلمین حسین روحانی نژاد افزود: واحد‌های مسکن محرومان به خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد و خانواده‌هایی که بیش از دو فرزند معلول دارند، تعلق می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • ۱۸۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان در البرز احداث می‌شود
  • بررسی روند ساخت مسکن مددجویی در شاهیندژ
  • آغاز ساخت ۴۴ واحدی مسکن محرومان در شهر منظریه شهرضا
  • توانمندسازی مددجویان کمیته امداد در سه محور اشتغال، مسکن و فرهنگی
  • کارمندان بخوانند؛ رییس سازمان برنامه درباره حقوق ۱۴۰۳ کارمندان چه گفت؟
  • احداث ۶ هزار واحد مسکونی از ۸ هزار تعهد استان ایلام
  • امسال ۲۷ هزار کادر درمان و ۷۰ هزار معلم جذب خواهند شد/ از صاحبخانه‌های بی‌انصاف مالیات دریافت می‌شود
  • منظور:‌ قانون برنامه هفتم توسعه به زودی به دولت ابلاغ می‌شود
  • نشست خبری سخنگوی اقتصادی دولت با حضور رییس سازمان بودجه
  • تأمین ۱۲۰ هزار هکتار زمین نهضت ملی مسکن تا تابستان