Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@15:05:56 GMT

عمارت ۶ میلیون دلاری ستاره تیم بسکتبال لیکرز

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۳۰۸۸

عمارت ۶ میلیون دلاری ستاره تیم بسکتبال لیکرز

آنتونی دیویس در کنار یک سالن بسکتبال مجهز،‌ یک سینمای خانگی هم در عمارت لوکس خود دارد که می تواند پذیرای همه دوستانش باشد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آنتونیو دیویس، سنتر 208 سانتیمتری تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز در بازی سوم فینال کنفرانس غرب NBA توانست 27 امتیاز برای تیمش کسب کند ولی نتوانست مانع از شکست 114 بر 106 تیمش مقابل دنوز ناگتس شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیویس 27 ساله پس از شکست مقابل دنور اما این شانس را داشت که در عمارت 1488 متر مربعی خود به خوبی استراحت و ریکاوری کند.

عمارتی که در حال حاضر متعلق به ستاره لیکرز است در سال 1996 با معماری مدیترانه‌ای ساخته شده، در سال 2018 حدود 5.5 میلیون دلار قیمت داشته است ولی در سال 2020 ارزش آن به 6 میلیون دلار رسیده است.

این عمارت 5 اتاق خواب و 7 حمام دارد که تنها برای طراحی و ساخت استخر روباز آن، یک میلیون دلار هزینه شده است. دیویس در کنار یک سالن بسکتبال مجهز،‌ یک سینمای خانگی هم دارد که می تواند پذیرای همه دوستانش باشد.

تصاویری از عمارت آنتونی دیویس را در زیر می‌بینید:

پلی‌آف لیگ NBA| دومین پیروزی لیکرز در فینال کنفرانس غرب/ هنرنمایی دیویس در ثانیه پایانی + عکس

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسکتبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۳۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابرل: مصاحبه ایجنت دیویس؟ برای یک بله یا خیر باید تا ابد صبر کنیم؟

مکس ابرل پاسخ اظهارات ایجنت آلفونسو دیویس را داد. 

طرفداری | مدافع چپ بایرن مونیخ در آستانه خروج از باشگاه قرار گرفته است. 

بایرن مونیخ دستمزد پیشنهادی‌اش به آلفونسو دیویس را از رقم 14 میلیون یورو بالاتر نخواهد بود. باواریایی‌ها برای مدافع کانادایی خود اولتیماتوم دو هفته‌ای تعیین کرده بودند که هفت روز آن گذشته است. در صورتی که دیویس این پیشنهاد را قبول نکند، بایرن مونیخ آینده او را مورد ارزیابی خواهد داد. ساعاتی پیش ایجنت این بازیکن در گفت‌وگو با رسانه‌های آلمانی، رفتار بایرن مونیخ را «غیرمنصفانه» عنوان کرد. اکنون مکس ابرل به اظهارات هاوسه واکنش داده است:

ما تحت فشار نیستیم. یک رابطه عادی بین بازیکن و باشگاه وجود دارد. اما من اصلا مذاکرات را علنی نمی‌کنم. این موضوع را بلد نیستم و نمی‌خواهم هم بلد باشم. ما معتقدیم که پیشنهاد بسیار منصفانه و درستی ارائه کرده‌ایم. اینکه در برهه ای از زندگی، فرد باید بله یا خیر بگوید، واقعیت دارد. من نمی‌توانم تا ابد صبر کنم و بگویم که تصمیم نهایتا از آسمان نازل خواهد شد. تصمیمات باید از طرف همه طرفین گرفته شود. در نهایت، تصمیمی باید گرفته شود. باشگاه برای من همچنان طرف قدرتمند است. بر این اساس، کاملا منطقی است که چه آلفونسو دیویس باشد چه بازیکن دیگری، در نهایت باید تصمیمی وجود داشته باشد. 

ایجنت آلفونسو دیویس: بایرن مونیخ در حق ما بی‌انصافی کرد

 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی صادرات ۵۰۰ میلیون دلاری به سوریه در سال جاری
  • جام ملت‌ها و ضرر 67 هزار دلاری برای ایران؛ صدرنشینی طارمی در جدول جریمه‌ها!
  • ضرر ۶۷هزار دلاری جام ملت‌ها به ایران با صدرنشینی طارمی!+جدول
  • قلعه‌نویی و سه ستاره تیم ملی رسماً محکوم شدند/ جریمه سنگین علیه سپاهان و فدراسیون فوتبال
  • ابرل: مصاحبه ایجنت دیویس؟ برای یک بله یا خیر باید تا ابد صبر کنیم؟
  • بایرن در حق ستاره‌اش بی‌انصافی می‌کند
  • زیان ۱۰۰ میلیارد دلاری شرکت‌هایی که از روسیه خارج شدند
  • ستاره برزیلی تیم بسکتبال گلدن استیت وریرز و اهدای پیراهن امضا شده خود به نیمار / فیلم
  • صرفه جویی ۵ میلیارد دلاری ارز با توسعه طرح زراعت چوب
  • بسکتبال NBA | دست کم گرفتن مردان پادشاه می‌تواند آخرین اشتباه شما باشد