Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، محمد ابراهیم طاهریان نماینده ویژه وزیر امور خارجه کشورمان در امور افغانستان تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران رسما و به صراحت از آغاز مذاکرات بین دولت افغانستان و طالبان حمایت و بر آمادگی خود برای پیشبرد روند صلح واقعی و پایدار در این کشور تاکید کرده است و ثبات در افغانستان بخش جدایی ناپذیر و دایمی سیاست ما در این کشور می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ویژه وزیر امورخارجه کشورمان در امور افغانستان همچنین افزود: اظهارات مطرح شده توسط مقام آمریکایی ناشی از مشخص شدن تدریجی اشتباه معماران توافق دوحه در نحوه پیشبرد روند صلح و توسل آنان به بازی سرزنش به منظور توجیه ناکارآمدی این سیاست از طریق متهم کردن دیگر کشورها می باشد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: طاهریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۳۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت وگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و قبرس   

وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و قبرس طی گفت وگوی تلفنی، درخصوص آخرین تحولات منطقه ای و همچنین روابط دو جانبه رایزنی و تبادل نظر کردند.

به گزارش مشرق، حسین امیرعبداللهیان در این گفت وگو، مواضع کشورمان را در خصوص مناسبات دو کشور و تحولات منطقه تبیین کرد.

کستانیتنوس کومباس وزیر امور خارجه قبرس نیز اقدام اسرائیل را در حمله به ساختمان دیپلماتیک ایران غیر قابل قبول برشمرد و خواستار اقدام برای تنش زدایی در منطقه شد.

وزیر امور خارجه قبرس همچنین بر لزوم تسریع در ارسال کمک های انسان دوستانه به غزه تاکید و ابراز امیدواری کرد که با اتخاذ تصمیمات درست، راه حلی برای کاهش تنش ها ایجاد شود.

دیگر خبرها

  • تاکید امیرعبداللهیان بر حق ایران در پاسخ به حمله اسرائیل
  • تبادل نظر وزرای امور خارجه ایران و اسلوونی درباره تحولات منطقه
  • جزئیات رایزنی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه قطر
  • قطر: اقدامات اسرائیل موجب بی ثباتی در منطقه است
  • تاکید ایران و عربستان بر استمرار رایزنی‌ها بین دو کشور
  • امیرعبداللهیان: رژیم اشغالگر صهیونیستی ریشه اصلی ناامنی است
  • اقدامات رژیم صهیونیستی موجب بی ثباتی در منطقه شده است
  • امیرعبداللهیان: ریشه اصلی ناامنی رژیم اشغالگر صهیونیستی است
  • گفت‌ وگوی وزیران خارجه ایران و سوریه درمورد روابط دوجانبه و تحولات منطقه
  • گفت وگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و قبرس