Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@21:36:24 GMT

ادامه بلاتکلیفی سریال «بازی خانه»

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۳۱۱۸

ادامه بلاتکلیفی سریال «بازی خانه»

به گزارش افکارنیوز،

علی ژکان تهیه کننده و کارگردان سینما که چندی پیش خبر از بلاتکلیفی پروانه ساخت سریالش برای عرضه در شبکه نمایش خانگی به دلیل اختلافات میان ارشاد و صداوسیما خبر داده بود،  درباره آخرین وضعیت این پروژه گفت: قرار بود یک سریال شبکه نمایش خانگی با نام «بازی خانه» را جلوی دوربین ببرم که بعد از درخواست مجوز ساخت آن به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اعلام شد که تلویزیون باید این مجوز را صادر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: به صدا و سیما که درخواست پروانه ساخت دادیم آنجا نیز اعلام شد هنوز هیچ خبری نیست و مشخص نیست روند صدور پروانه ساخت تولیدات شبکه نمایش خانگی چگونه است، به همین دلیل است که و من و تعداد دیگری از هنرمندان در این انتظار هستیم که مجوز ساخت برای سریال‌های خود دریافت کنیم.

این کارگردان سینما تاکید کرد: باید منتظر بمانیم و ببینیم که این مناظره و مشاجره‌ها میان نهادهای دولتی چه زمانی به سرانجام می‌رسد تا ما بدانیم که از چه نهادی باید مجوز ساخت دریافت کنیم و ما بتوانیم پروژه‌های خود را جلوی دوربین ببریم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شبکه نمایش خانگی صداوسیما صدا و سیما شبکه نمایش خانگی علی ژکان بازی خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۳۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبدیل بیش از ۳۹۲ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا

به گزارش خبرنگار مهر در میان استان‌ها رتبه‌های برتر تبدیل مجوزهای صنفی کاغذی به شناسه یکتا همچنان متعلق به لرستان، گیلان، همدان و خراسان جنوبی است.

در استان لرستان از مجموع ۶۶ هزار و ۵۲۵ پروانه کسب بیش از ۲۰ هزار و ۷۰۰ پروانه، در استان گیلان از ۱۲۰ هزار و ۹۹۲ پروانه کسب بیش از ۲۹ هزار پروانه، در استان همدان از مجموع ۶۹ هزار و ۹۰۶ پروانه کسب بیش از ۱۲ هزار و ۸۰۰ پروانه و در خراسان جنوبی از مجموع ۳۳ هزار و ۱۲۶ پروانه کسب بیش از ۵ هزار و ۹۵۰ پروانه کسب به شناسه یکتا تبدیل شده است.

گفتنی است؛ در استان‌های مذکور به ترتیب ۳۱.۱ درصد، ۲۴ درصد، ۱۸.۳ درصد و ۱۸ درصد از کل پروانه‌های کسب کاغذی به شناسه یکتا تبدیل شده است.

براساس این گزارش، گلستان در رتبه ۳۱ تبدیل مجوزهای صنفی کاغذی به شناسه یکتا قرار دارد. تا روز مورد گزارش از مجموع ۷۴ هزار و ۴۰۵ پروانه کسب معتبر در این استان فقط چهار هزار و ۲۷ مجوز صنفی کاغذی به شناسه یکتا تبدیل شده است.

لازم به ذکر است؛ از ۲۵ اردیبهشت سال ۱۴۰۳ مجوزهای کاغذی بی اعتبار هستند و سامانه‌های دولتی و بانکی به فعالان اقتصادی فاقد مجوز الکترونیک (شناسه یکتا) خدمت نمی‌دهند.آن دسته از فعالان اقتصادی که هنوز شناسه یکتا ندارند یعنی نام شأن در qr.mojavez.ir نیست می‌توانند با گوشی همراه خود و ورود فقط ۳ کد (شماره سریال کارت ملی، شناسه/کد صنفی و کد پستی محل کسب) در درگاه ملی مجوزها (mojavez.ir)، به سرعت، رایگان و غیرحضوری مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنند.

کد خبر 6084342 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • اینترنت خانگی 5G چیست؟
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند
  • انتقادها به «گناه فرشته» و ماجرای سخنان جنجالی یک مدیر!
  • می‌خواهند همان بلایی که سر تلویزیون آورند را، سر پلتفرم‌ها هم بیاورند/ آیینه شبکه نمایش خانگی را نشکنید
  • تبدیل بیش از ۴۰۱ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا
  • دستورالعمل ساترا برای تبلیغات بازرگانی در شبکه نمایش خانگی
  • کیانوش عیاری: پاداش فیلم «تنوره دیو» اجازه ساخت فیلمنامه «شبح کژدم» بود
  • بلاتکلیفی بیست ساله برای ساخت و ساز
  • رژه پیمان معادی، جواد عزتی و نوید محمدزاده در شبکه نمایش خانگی
  • تبدیل بیش از ۳۹۲ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا