Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-03-29@14:31:58 GMT

آمار جهانی مبتلایان ویروس کرونا

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۳۱۲۱

آمار جهانی مبتلایان ویروس کرونا

رویداد۲۴ بنابر تازه‌ترین آمارها، ۲۳ میلیون و ۹۳۴ هزار و ۹۸ نفر از مبتلایان به کووید-۱۹ تاکنون بهبود یافته‌اند.

روند افزایش آمار مبتلایان به بیماری کووید-۱۹ که تاکنون در ۲۱۳ کشور و منطقه در جهان شیوع یافته، ادامه دارد و این بیماری همچنان در دنیا قربانی می‌گیرد.

آمریکا با بیش از ۷.۱ میلیون مبتلا و همچنین بیش از ۲۰۷ هزار قربانی تاکنون، همچنان در صدر فهرست کشورهای درگیر با بیماری کووید-۱۹ قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هند و برزیل نیز با آمار میلیونیِ مبتلایان، هم‌اکنون پس از آمریکا به ترتیب جایگاه دوم و سوم را در جهان دارند.

همچنین ایالات متحده، برزیل، هند و مکزیک به ترتیب چهار کشور اول دنیا از نظر بیشترین تعداد قربانیان کووید-۱۹ هستند.

بیشتر بخوانید: کشف راهکار موثر برای نابودی ویروس کرونا در بدن

بنا بر گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی "ورلداُمتر"، تعداد مبتلایان و قربانیان این بیماری در کشورهایی که بنا بر گزارش‌های رسمی بالاترین آمارها را داشته‌اند تا صبح امروز (جمعه) به ترتیب به شرح زیر است:

۱. آمریکا هفت میلیون و ۱۸۵ هزار و ۴۷۱ مبتلا، ۲۰۷ هزار و ۵۳۸ قربانی

۲. هند پنج میلیون و ۸۱۸ هزار و ۵۷۰ مبتلا، ۹۲ هزار و ۳۱۷ قربانی

۳. برزیل چهار میلیون و ۶۵۹ هزار و ۹۰۹ مبتلا، ۱۳۹ هزار و ۸۸۳ قربانی

۴. روسیه یک میلیون و ۱۲۸ هزار و ۸۳۶ مبتلا، ۱۹ هزار و ۹۴۸ قربانی

۵. کلمبیا ۷۹۰ هزار و ۸۲۳ مبتلا، ۲۴ هزار و ۹۲۴ قربانی

۶. پرو ۷۸۸ هزار و ۹۳۰ مبتلا، ۳۱ هزار و ۹۳۸ قربانی

۷. مکزیک ۷۱۵ هزار و ۴۵۷ مبتلا، ۷۵ هزار و ۴۳۹ قربانی

۸. اسپانیا ۷۰۴ هزار و ۲۰۹ مبتلا، ۳۱ هزار و ۱۱۸ قربانی

۹. آرژانتین ۶۷۸ هزار و ۲۶۶ مبتلا، ۱۴ هزار و ۷۶۶ قربانی

۱۰. آفریقای جنوبی ۶۶۷ هزار و ۴۹ مبتلا، ۱۶ هزار و ۲۸۳ قربانی

پس از آن کشورهای فرانسه با ۴۹۷ هزار و ۲۳۷ مبتلا، شیلی با ۴۵۱ هزار و ۶۳۴ مبتلا، ایران با ۴۳۶ هزار و ۳۱۹ مبتلا، انگلیس با ۴۱۶ هزار و ۳۶۳ مبتلا، بنگلادش با ۳۵۵ هزار و ۳۸۴ مبتلا، عراق با ۳۳۷ هزار و ۱۰۶ مبتلا، عربستان سعودی با ۳۳۱ هزار و ۸۵۷ مبتلا، ترکیه با ۳۰۹ هزار و ۷۹۰ مبتلا، پاکستان با ۳۰۹ هزار و ۱۵ مبتلا، ایتالیا با ۳۰۴ هزار و ۳۲۳ مبتلا، فیلیپین با ۲۹۶ هزار و ۷۵۵ مبتلا، آلمان با ۲۸۱ هزار و ۳۴۵ مبتلا، اندونزی با ۲۶۲ هزار و ۲۲ مبتلا، سرزمین‌های اشغالی با ۲۱۴ هزار و ۴۵۸ مبتلا، اوکراین با ۱۹۱ هزار و ۶۷۱ مبتلا، کانادا با ۱۴۹ هزار و ۹۴ مبتلا، بولیوی با ۱۳۲ هزار و ۶۱۸ مبتلا، اکوادور با ۱۳۱ هزار و ۱۴۶ مبتلا، قطر با ۱۲۴ هزار و ۴۲۵ مبتلا، رومانی ۱۱۸ هزار و ۵۴ مبتلا، جمهوری دومینکن با ۱۱۰ هزار و ۱۲۲ مبتلا، مراکش با ۱۱۰ هزار و ۹۹ مبتلا، بلژیک با ۱۰۸ هزار و ۷۶۸ مبتلا، پاناما با ۱۰۸ هزار و ۷۲۶ مبتلا، قزاقستان با ۱۰۷ هزار و ۵۹۰ مبتلا، هلند با ۱۰۳ هزار و ۱۴۱ مبتلا، مصر با ۱۰۲ هزار و ۵۱۳ مبتلا و کویت با ۱۰۱ هزار و ۸۵۱ مبتلا تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار مبتلا به کرونا را گزارش داده‌اند.

منبع: ایسنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ویروس کرونا کرونا کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۳۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی بیماران مبتلا به «اس ام ای» از مزایای صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج

مدیر کل دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران گفت: با تشکیل صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج، بیماران مبتلا به «اس ام ای» از مزایای این صندوق بهره‌مند هستند.

‌به گزارش ایمنا و به نقل از وبدا، محمد اسماعیل کاملی با اشاره به خدماتی که سازمان بیمه سلامت به بیماران SMA ارائه می‌دهد، اظهار کرد: با تشکیل صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج، در صورتی که اطلاعات بیماران مبتلا به اس ام ای در سامانه بیماری‌های نادر وزارت بهداشت (RDA) ثبت شده باشد، از مزایای صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج بهره‌مند می‌شوند.

وی در خصوص پوشش دارویی این بیماران افزود: بعد از معرفی بیمار به منظور دریافت دارو از سوی معاونت درمان وزارت بهداشت به سازمان بیمه سلامت، فارغ از نوع بیمه پایه، با مراجعه بیمار به داروخانه‌های منتخب از مزایای صندوق بهره مند می‌شوند.

مدیر کل دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران تصریح کرد: بیماران مبتلا به هر سه تیپ بیماری SMA TYPE۱, SMA TYPE۲, SMA TYPE۳ از مزایای صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج در خصوص خدماتی از جمله آزمایش، پرتوپزشکی، توانبخشی، خدمت پزشک، ویزیت و دارو (بر اساس ضوابط ابلاغی) بهره‌مند می‌شوند.

وی تاکید کرد: بیماران منتسب به نشان بیماری SMA می‌توانند با رعایت ضوابطی از مساعدت‌های موردی تبصره ذیل ماده ۹ اساسنامه صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج با ارائه مدارک و مستندات به ادارات کل استانی، پس از طرح و بررسی و در صورت تأیید در کمیته‌های مربوطه برای خدمات خارج از ضوابط ابلاغی بهره‌مند شوند.

کاملی تاکید کرد: هرگونه تغییر آتی در نحوه پوشش مبتنی بر ضوابط ابلاغی از مبادی ذی‌صلاح خواهد بود.

کد خبر 739654

دیگر خبرها

  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۱۰ فروردین؛ ۲۹ فوتی و ۳ هزار ابتلای جدید
  • افراد بزرگسال تا ۸۰۰ بار در روز صورت خود را لمس می‌کنند/ ما چطور مریض می‌شویم؟
  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • سازمان جهانی بهداشت: از هر ۶ دانش آموز، یک نفر قربانی آزار و اذیت در فضای مجازی می‌شود
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • راز کثیف؛ دستان ما چگونه بیماری‌ها را انتقال می‌دهند؟
  • دستان ما چگونه بیماری‌ها را منتشر می‌کنند؟
  • بهره‌مندی بیماران مبتلا به «اس ام ای» از مزایای صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج
  • به گفته یک پزشک افراد باید در مورد فشار خون بالا چه کنند؟
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا