Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم: موسی الرضا ثروتی افزود: ضرورت ایجاب می‌کند در این شرایط سخت تحریمی و اقتصادی اولویت‌ها و ضرورت‌های کشور به نحو احسن شناسایی تا معلوم شود چه اقداماتی باید فورس ماژور اجرا شود.

وی اظهارداشت: تصمیماتی که راجع به موضوعات مختلف اقتصادی در این قرارگاه گرفته می‌شود باید با مطالعه و کار کارشناسی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ادوار مجلس گفت: لازمه پیروزی در این جنگ نابرابر اتخاذ تصمیمات صحیح مبتنی بر واقعیت‌های جامعه و اجرای این تصمیمات به بهترین وجه ممکن است.

وی افزود: جد ا از این باید از تجربیات موفق دفاع مقدس، مولفه‌های قدرت ملی، مدیریت جهادی و بسیاری موارد در این جنگ پیچیده و تمام عیار به نحو احسن استفاده کرد.

ثروتی بیان داشت: هم افزایی و همکاری مدیران و تعامل سازنده آنان با یکدیگر در کاهش معضلات و مشکلات کشور بسیار کمک خواهد کرد.

وی ادامه داد: بدون شک با وفاق و همدلی می‌توان در راستای رفع مشکلات و تنگنا‌های اقتصادی تصمیمات منطقی و معقول گرفت.

نماینده ادوار مجلس گفت: اینکه مسئولان شعار دهند که می‌خواهند اقتصاد را مردمی کنند این کافی نیست بلکه دولت باید برنامه دقیق و مدون داشته باشد.

وی ضمن اشاره به اینکه مردمی کردن اقتصاد باید عملیاتی باشد نه ویترینی و شعاری افزود: مردمی کردن اقتصاد یکی از مهمترین راهکار‌های تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور است.

ثروتی بیان داشت: اقتصاد مقاومتی تنها راه عبور کشور از مشکلات اقتصادی است.

وی با اشاره به تاکیدات موکد رهبر معظم انقلاب مبنی بر تحقق اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توان داخلی یادآورشد: اگر این مولفه‌ها عملی شوند بی تردید بسیاری از مشکلات حوزه اقتصادی در کشور برطرف خواهد شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: جنگ اقتصادی مردمی کردن اقتصاد ثروتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۳۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت مردم در تولید، چگونه؟|احسان ارکانی

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس معتقد است، دولت با اتخاذ یک تصمیم مشخص برای واگذاری بنگاههای وابسته به خود به بخش عمومی و مردمی اقتصاد زمینه تحقق شعار سال را فراهم کند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،  احسان ارکانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در خصوص الزامات شعار سال گفت: برای تحقق جهش تولید،  بایستی همه قوا به ویژه دولت محترم  با واگذاری بنگاه‌های اقتصادی وابسته به خود،  به مردم  و بخش مردمی اقتصاد، ضمن کاهش زیان دهی این قبیل بنگاه‌ها، هم زمینه حضور مردم در بخشهای مختلف فراهم شود و‌ هم زمینه رونق و شکوفایی بنگاه‌های مذکور و افزایش سهم مشارکت عمومی اقتصاد کشور فراهم گردد.

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امکان جهش تولید با تولد آسان و رشد سریع بنگاه‌های اقتصادی مردمی
  • جهش تولید از نیازهای اساسی کشور است
  • بانک‌ها در رسیدگی به مشکلات نیازمندان استان بوشهر مشارکت کنند
  • پیش‌بینی استاد دانشگاه امام صادق از تورم امسال
  • افزایش تولید ملی با مشارکت مردم از مهمترین راهکار‌های رفع مشکلات اقتصادی
  • افزایش تولیدملی با مشارکت مردم مهمترین راه رفع مشکلات اقتصادی است
  • ضرورت ارتقای امنیت سرمایه گذاری
  • مشارکت مردم در تولید، چگونه؟|احسان ارکانی
  • چگونگی تحقق شعار سال از دید کارشناسان/ تعاونی‌های تولید فعال شوند
  • مردمی‌سازی در عرصه اقتصاد مشکلات را حل می‌کند