Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اعطا، سخنگوی شورای شهر تهران درباره نامه منتشر شده پیرامون عدم نامگذاری خیابانی به نام استاد شجریان از سوی رئیس شورای شهر تهران گفت: برداشت رایج چنین شکل گرفته است که، چون آقای هاشمی برای شهردار نوشته‌اند نامگذاری به نام استاد شجریان تا اطلاع ثانوی انجام نشود، پس نصب تابلو و نامگذاری معلق و متوقف مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در صورتی که ماجرا برعکس است. حقیقت ماجرا این است که، با توجه به اینکه بنا به ملاحظات و مصالحی، این نامگذاری نمی‌توانست انجام شود، آقای هاشمی با شهردار مکاتبه کردند تا بار حقوقی مسئولیت عدم اجرای این مصوبه، به گردن شهرداری نیفتد.

سخنگوی شورای شهر تهران با بیان اینکه بنابراین، نامه عامل تعلیق مصوبه نبود، بلکه تعلیق مصوبه دلیل نوشته شدن آن نامه بود، اضافه کرد: در حقیقت، این نامه در شرایطی نوشته شد که اولاً همه اعضای شورا و ثانیاً شهردار محترم دریافته بودند بنا به مصالح و ملاحظاتی این نامگذاری نمی‌تواند انجام بگیرد.

اعطا تاکید کرد: حتی ممکن است این نامه به درخواست شهرداری نوشته شده باشد، تا وقتی مصوبه‌ای به دلایلی قابل اجرا نیست، خود شورا به آنها بگوید تا اطلاع ثانوی این مصوبه را اجرا نکنید.

سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به اینکه در شورا موضوع تعلیق این نامگذاری بر کسی پوشیده نبود و در فضای عمومی هم تدریجاً مشخص شده بود که این نامگذاری، ممکن است قابل انجام نباشد، عنوان کرد:
فکر می‌کنم با این توضیح تا حدودی روشن شد که وقتی آقای هاشمی فرموده‌اند انتشار این نامه یک کار تخریبی بوده، معنی سخن ایشان چیست.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران اضافه کرد: چون وقتی رسانه‌ای که خط ایجاد و تقویت تنش و شکاف در درون کشور را دنبال می‌کند به این نامه محرمانه دسترسی داشته است، حتماً به اطلاعات جانبی آن هم دسترسی دارد.

کد خبر 5032325

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر علی اعطا محسن هاشمی محمدرضا شجریان شورای شهر تهران شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش پلیس راهور هفته دفاع مقدس قوه قضاییه ترافیک ویروس کرونا پیش بینی وضعیت هوا وضعیت راهها اربعین حسینی کمیته امداد امام خمینی محسن حاجی میرزایی وضعیت هوای تهران شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۳۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| ماجرای نامه امیرعلی نبویان به رائفی‌پور چه بود؟

امیرعلی نبویان که با برنامه شب‌های مافیا به محبوبیت رسید، در مصاحبه جدید خود به ارادتش به علی اکبر رائفی پور اشاره کرد و گفت که از او چیزهای زیادی یاد گرفته است. 

دیگر خبرها

  • عرضه چهار نمایشنامه «تیرنگ» در نمایشگاه کتاب
  • مرمت و بازسازی زورخانه ده‌ونک با قدمت بیش از یک قرن
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران
  • فیلم| ماجرای نامه امیرعلی نبویان به رائفی‌پور چه بود؟
  • تمجید از پایانی که آغازگر حیات شد/نامگذاری یکی از خیابان‌های سنندج بنام آرمان بنفشی
  • نامگذاری یکی از خیابان‌های سنندج به نام «آرمان بنفشی»
  • افزایش کرایه‌ها بیش از ۴۵ درصد تخلف است
  • تخلف در افزایش کرایه‌ برخی تاکسی‌ ها در پایتخت
  • افزایش کرایه‌های تاکسی بیش از ۴۵ درصد تخلف است