Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-کمیته پارالمپیک آسیا از برگزاری اولین گردهمایی مجازی ورزشکاران پارالمپیکی ۴۴ کشور آسیایی خبر داد. خبرگزاری میزان - طبق اعلام کمیته ملی پارالمپیک، این رویداد مجازی روز‌های دوم و سوم دسامبر سال جاری میلادی برگزار می‌شود و روز پایانی آن مصادف با روز جهانی افراد دارای معلولیت خواهد بود.

ورزشکاران به نمایندگی از کمیته‌های ملی پارالمپیک ۴۴ کشور آسیایی در این گردهمایی مجازی حضور خواهند یافت تا طی دو روز پیرامون عناوین مختلفی از جمله مسابقات پیش‌رو، افزایش حضور بانوان در رشته‌های ورزشی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. گفتگو کنند.

ماجد راشد، رییس کمیته پارالمپیک آسیا در این خصوص گفت: ما چشم‌انداز روشنی داریم تا از طریق ورزش‌های پارالمپیکی به آسیایی متحد دست یابیم و در این میان ورزشکاران هستند که به عنوان الگو عمل می‌کنند تا این امر را محقق سازند.

وی افزود: ما ورزشکاران را در مرکز فعالیت خود قرار می‌دهیم و خوشحالم که اعلام کننده اولین گردهمایی ورزشی در منطقه آسیا هستم. این گردهمایی به ورزشکاران کمک می‌کند در مورد موضوعات اصلی که می‌تواند در ورزش حرفه‌ای به آن‌ها کمک کند، اطلاع کسب کنند و نظرات خود را به اشتراک بگذارند و این امر، به تصمیم‌گیری‌های ما در آینده کمک خواهد کرد.

جئونگ مین لی از کره جنوبی و رئیس کمیته ورزشکاران APC، مجری این گردهمایی مجازی خواهد بود و سخنرانان متخصص نیز هدایت این گردهمایی مجازی را در عناوین مختلف بر عهده دارند.

این گردهمایی پیش از همه‌گیری بیماری کرونا مقرر بود در کره جنوبی و به میزبانی کمیته ملی پارالمپیک این کشور برگزار شود که به دلیل این بیماری به صورت مجازی انجام خواهد شد. بیشتر بخوانید: نشست نایب رییس بانوان کمیته ملی پارالمپیک با نواب رییس بانوان فدراسیون‌های همکار

انتهای پیام/

برچسب ها: پارالمپیک گردهمایی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پارالمپیک پارالمپیک گردهمایی گردهمایی مجازی ملی پارالمپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۳۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهرابیان: کسب ۵ سهمیه برای ورزشکاران قایقرانی قوت قلب است/ می‌توانستیم در کایاک ۲ نفره و کانو هم سهمیه بگیریم

رییس فدراسیون قایقرانی گفت: کسب سهمیه در رشته‌های مختلف در این دوره توانست توانایی ملی‌پوشان را نشان دهد و برای ورزشکارانمان قوت قلب باشد. امیدوارم با کسب مدال در المپیک بتوانیم باعث شادی مردم ایران و ورزش دوستان شویم.

علیرضا سهرابیان در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با اشاره به کسب سهمیه المپسک قایقرانان ایرانی بیان کرد: خوشبختانه دختران و پسران قایقران کشورمان موفق شدند برای اولین بار ۵ سهمیه المپیک را کسب کنند.

وی افزود: ۳ سهمیه کسب شده مخصوص دختران قایقران است که در ۴ رشته شرکت خواهند کرد همچنین این اتفاق برای اولین بار افتاد که ۲ سهمیه رویینگ، ۱ کایاک و ۱ کانو به طور همزمان به مسابقات اعزام میشوند.

رییس فدراسیون قایقرانی در ادامه بیان کرد: دختران ما در بخش دبل روئینگ موفق شدند در مسابقات روئینگ کره جنوبی هر ۲ سهمیه را کسب کنند، همینطور علی آقامیرزایی و محمدنبی رضایی نیز موفق شدند در مسابقات کانو و کایاک آبهای آرام که در ژاپن برگزار شد کسب مدال و سهمیه کنند.

همچنین سهرابیان با بیان اینکه کسب سهمیه ما در بخش کانو و کایاک ۲ نفره نیز قطعی بود، گفت: متاسفانه در اولین روز مسابقات بدلیل طوفان شدیدی که رخ داد، مجبور شدیم بعنوان برگزار کننده، مسابقات را ساعت ها به تعویق بیندازیم و باتوجه به قطع نشدن طوفان، مسابقات در همان شرایط آب و هوایی برگزار شد و متاسفانه قایقرانان ما همچون دیگر ورزشکاراران شایسته موفق به کسب سهمیه در این بخش نشدند.

وی در ادامه گفت: هرچند که در این دوره موفق به کسب سهمیه در بخش ۲ نفره کایاک و کانو نشدیم ولی کسب سهمیه در بخش های دیگر توانست برای ورزشکارانمان قوت قلب باشد و امیدوارم با کسب مدال در المپیک بتوانیم باعث شادی مردم ایران و ورزش دوستان شویم.

دیگر خبرها

  • اولین جلسه کمیته مدیریت مصرف برق توزیع برق استان سمنان برگزار شد
  • اصفهان میزبان اجلاس اتاق‌های بازرگانی کشور‌های آسیایی
  • برگزاری نشست سه جانبه برای بررسی برنامه‌های تیم ملی والیبال نشسته
  • ورود وزیر ورزش به ماجرای پاراتکواندو
  • سهرابیان: کسب ۵ سهمیه برای ورزشکاران قایقرانی قوت قلب است/ می‌توانستیم در کایاک ۲ نفره و کانو هم سهمیه بگیریم
  • اولین جلسه کمیته ریسک در سال ۱۴۰۳ برگزار شد
  • کوهپایه‌زاده رئیس کمیته پزشکی کمیته پارالمپیک آسیا شد
  • کوهپایه زاده رییس کمیته پزشکی پارالمپیک آسیا شد
  • دانشگاه فنی و حرفه ای اولین کنفرانس ملی مهارت را برگزار می‌کند
  • گردهمایی اعضای ستاد طرح شهید آرمان برگزار شد