Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارسینه؛ رکورد شناسایی موارد جدید ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در انگلیس و فرانسه طی یک روز به بالاترین میزان خود رسید.

مقامات فرانسوی با بیان اینکه روز گذشته (پنج شنبه) موارد جدید ابتلا به بیماری کووید-۱۹ از زمان آغاز شیوع کروناویروس به بالاترین رقم رسید، اظهارکردند: در مدت ۲۴ ساعت بیش از ۱۶ هزار مورد جدید ابتلا شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رکورد پیشین شناسایی بیشترین مبتلا طی یک روز در تاریخ ۱۹ سپتامبر بوده که ۱۳ هزار و ۴۹۲ بیمار جدید شناسایی شدند.

در انگلیس نیز در روز پنج شنبه ۶۶۳۲ مورد جدید ابتلا به بیماری کووید-۱۹ شناسایی شد.

مقامات بهداشت و درمان انگلیس از مردم درخواست کرده اند که به منظور کنترل شیوع کروناویروس محدودیتهای جدید اعمال شده توسط دولت را رعایت کنند.

هر دو کشور فرانسه و انگلیس اقدامات جدیدی را برای مقابله با افزایش موارد جدید ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در نظر گرفته و اعمال کرده اند.

در انگلیس رستوران ها و کافه ها تنها تا ساعت ۲۲ اجازه فعالیت دارند و تجمعات اجتماعی در محیطهای بسته و باز به شش نفر محدود شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از یورونیوز، در شهرهای بزرگ فرانسه از جمله پاریس نیز رستوران ها و کافه ها بیش از ساعت ۲۲ اجازه فعالیت ندارند و تجمعات اجتماعی به ۱۰ نفر محدود شده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: فرانسه کرونا مبتلا جدید ابتلا به بیماری کووید ۱۹ موارد جدید ابتلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۳۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام ویتامین باعث کاهش خطر ابتلا به نقرس میشود؟

نقرس می‌تواند یک مفصل یا چندین مفصل را به طور هم‌زمان تحت تاثیر قرار دهد و به ویژه اغلب در انگشت شست پا رخ می‌دهد. از آنجایی که نقرس بسیار دردناک است و می‌تواند با گذشت زمان بدتر شود، بسیاری از مبتلایان به این بیماری مشتاق‌اند تا راه‌هایی برای جلوگیری از وقوع حملات پیدا کنند و همچنین درمان مناسبی برای زمان عود این بیماری بیابند.

به گزارش مثبت سبز، از آنجایی که نقرس بسیار دردناک است و می‌تواند با گذشت زمان بدتر شود، بسیاری از مبتلایان به این بیماری مشتاق‌اند تا راه‌هایی برای جلوگیری از وقوع حملات پیدا کنند و همچنین درمان مناسبی برای زمان عود این بیماری بیابند.

اگر به دنبال یک رویکرد طبیعی‌تر برای درمان حملات نقرس یا جلوگیری از وقوع آن‌ها در وهله اول هستید، ممکن است بخواهید گزینه‌هایی مانند مصرف مکمل‌ها را در نظر بگیرید. ویتامین C یکی از مکمل‌های مفید برای کاهش خطر ابتلا به نقرس است. البته توجه داشته باشید که پیش از مصرف این مکمل‌ها با پزشک خود مشورت نمایید.

ویتامین C و نقرس

ویتامین C یک ویتامین ضروری است که به بدن در ساخت، ترمیم و حفظ بافت‌ها کمک می‌کند. این ویتامین که به عنوان آسکوربیک اسید نیز شناخته می‌شود، نوعی آنتی اکسیدان است. به این معنی که به بدن کمک می‌کند تا از خود در برابر رادیکال‌های آزاد دفاع کند.

با این حال وقتی صحبت از نقرس به میان می‌آید، به نظر می‌رسد مفید بودن آن بستگی به ابتلای قبلی به نقرس دارد. تحقیقات نشان می‌دهد که ویتامین C می‌تواند در پیشگیری از نقرس مفید باشد.

یک مطالعه در سال 2009 فواید بالقوه ویتامین C را در تقریبا 47000 مرد بدون سابقه نقرس بررسی کرد. محققان دریافتند که بین مصرف ویتامین C و خطر ابتلا به نقرس رابطه وجود دارد. آن‌ها همچنین خاطر نشان کردند که به نظر می‌رسد دوز بالاتری از این ویتامین که هنوز در محدوده نسبتا معمولی قرار دارد، نسبت به دوز پایین‌تر فواید بیشتری نشان می‌دهد.

تحقیقات دیگر نشان می‌دهد که دوز متوسط ویتامین C ممکن است به افرادی که از قبل مبتلا به نقرس هستند، کمک چندانی نکند. یک مطالعه در سال 2013 نشان داد که به نظر نمی‌رسد مصرف روزانه 500 میلی گرم ویتامین C به طور قابل توجهی سطح اورات را کاهش دهد.

قرص امگا 3

متخصصان اغلب اسیدهای چرب امگا 3 را که در مکمل‌های روغن ماهی یافت می‌شود، برای تقویت سلامت قلب توصیه می‌کنند. اما این مکمل‌ها همچنین ممکن است برای افراد مبتلا به نقرس مفید باشند، زیرا التهاب را کاهش می‌دهند که یکی از علائم اصلی این بیماری است.

شاید برای شما هم سوال باشد که چرا به جای مصرف مکمل، فقط ماهی نخورید؟ برخی از انواع ماهی‌ها حاوی سطوح بالاتری از مواد شیمیایی به نام پورین هستند که می‌تواند نقرس را تشدید کند زیرا سطح اوریک اسید را افزایش می‌دهد. اما روغن ماهی که به شدت تقطیر شده است، نباید حاوی این پورین‌ها باشد. شما می‌توانید به راحتی با قرص امگا 3 از تامین نیاز به این مواد مغذی در بدن اطمینان حاصل کنید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • به این دلایل به کودکتان زیاد بستنی ندهید
  • کدام ویتامین باعث کاهش خطر ابتلا به نقرس میشود؟
  • وسواس؛ بیماری سمج اما درمان‌پذیر
  • رسیدن به بالاترین رکورد روزانه تولید آهن اسفنجی در مگامدول‌های احیا مستقیم فولاد مبارکه
  • شناسایی ۶۶۸ نفر بیمار مبتلا به تب مالت در استان کردستان
  • آبله مرغان؛ بیماری شایع اولین فصل سال
  • بازماندگان کووید شدید ماه‌ها بعد با مشکلات سلامتی مواجه می شوند
  • افزایش ابتلا به عفونت‌های حاد تنفسی در استان بوشهر
  • عفونت های تنفسی و موارد بستری در بوشهر افزایش یافت
  • آمار جهانی کرونا؛ هنگ کنگ رکورددار فوتی‌های روزانه