Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسم ساعدی، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه تاکسی های اینترنتی و عادی شهری حدود چند ماه سهمیه کامل سوخت خود را دریافت نکرده‌اند، گفت: قرار بود کسری‌ها و مابه‌التفاوت‌ها جبران شود که متأسفانه مسئولان مربوط موضوع را به روزهای دیگر موکول می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با یادآوری اینکه رانندگان به عنوان قشر زحمتکش و خدمت‌رسان جامعه در مضیقه هستند و حق اعتراض خواهند داشت، ادامه داد: وزارت نفت باید در مقدار سوخت تحویلی، بازرسی و نظارت داشته باشد و به مسائل موکول شده به آینده رسیدگی کند.

بیشتر بخوانید

 هر ایرانی ۳۰ لیتر بنزین/ بررسی طرحی خاک خورده توسط مجلسی‌ها

ساعدی بیان کرد: مجلس باید به این مسئله ورود کند و به اصطلاح با وزارت نفت حساب و کتاب داشته باشد تا این سهمیه‌ها به موقع پرداخت شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نفت کمیسیون انرژی سوخت رسانی تاکسی اینترنتی سهمیه سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۳۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورزان گیلانی برای دریافت سهمیه کود شیمایی خود اقدام کنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ علی موسوی با اشاره به اینکه اردیبهشت بهترین زمان برای کودپاشی زمین‌های کشاورزی است افزود: تا کنون ۷۴ هزار تن کود شیمیایی بین کشاورزان توزیع شده و شالیکاران تا پایان اردیبهشت فرصت دارند با مراجعه به دفاتر جهاد کشاورزی در شهرستان‌ها حواله مورد نیاز خود را دریافت کنند. 
وی با اشاره به اینکه کشاورزان قبل و حین نشا، باید کودپاشی زمین‌های خود را جدی بگیرند، گفت: تغذیه خاک در زمان نشا با ترکیب مناسبی از ازت، فسفات و پتاس می‌تواند در افزایش تولید، استحکام ساقه برای پیشگیری از بیماری‌های بلاست و افزایش مقاومت در برابر کرم ساقه خوار و خشکسالی موثر باشد.
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به اینکه ۲۰۰ کارگزار شرکت تعاونی و بخش خصوصی آماده ارایه خدمات در این بخش هستند، افزود: توزیع کود شیمیایی از طریق حواله الکترونیکی صورت می‌گیرد و کشاورزان برای دریافت سهمیه کود به مراکز جهاد کشاورزی و مراکز خدمات غیردولتی مراجعه و با ثبت سطح زیر کشت در سامانه پهنه‌بندی از طریق سامانه پایش کود براساس میزان سهمیه ابلاغی نسبت به دریافت سهمیه تخصیصی اقدام کنند.
بر اساس توصیه کارشناسان، بهره‌برداران باید قبل از استفاده از کود‌های شیمیایی، با انجام آزمون خاک، نسبت به تغذیه کودی مزارع خود اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • ماجرای کارت سوخت و مالیات مهریه!
  • کشاورزان گیلانی برای دریافت سهمیه کود شیمایی خود اقدام کنند
  • وزیر اقتصاد: دوره جدیدی از مقررات گذاری در نظارت بر اصناف خواهیم داشت
  • امکان تولید ۸۰ هزار کارت سوخت در روز
  • خداحافظی با حمل و نقل ارزان و راحت با اسنپ و تپسی
  • دریافت ۱۵ درصد حق کمیسیون تاکسی های اینترنتی منصفانه نیست
  • دولت با چالش بزرگ مصرف و واردات بنزین چه خواهد کرد؟
  • پاسخ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به تاخیر در واریز سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی
  • آشنایی کامل با ناوگان موشکی ایران؛ فلج‌کننده پاتریوت و آرو کدامند؟ +تصویـر
  • بیش از ۶۵ درصد شهروندان از کارت سوخت شخصی استفاده می‌کنند