Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، موقری سرپرست معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آذربایجان شرقی در جلسه بررسی مشکل نشت مازوت از یکی از مخازن نیروگاه تبریز بر لزوم پیشگیری از نشت مازوت از مخازن ذخیره این نیروگاه تاکید کرد و گفت: سوخت اصلی این نیروگاه گاز است و نباید از سوخت دیگر استفاده  شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: شرکت نیروگاه حرارتی برق تبریز باید برای جلوگیری از نشت مازوت از مخازن و مشکلات مشابه در آینده با اخذ مجوز از مراجع  به خالی نگه داشتن یکی از مخازن ذخیره مازوت نیروگاه حرارتی اقدام کند.

موقری افزود: مسئولان این نیروگاه در صورت بروز مشکلات مشابه و نشت یکی از مخازن برای جلوگیری از آلودگی زیست محیطی ناشی از آن، به جابجایی سوخت ذخیره آن‌ها و اصلاح و رفع عیوب حادث شده اقدام کنند.

نیروگاه حرارتی تبریز در کیلومتر ۱۶ جاده تبریز ـ آذرشهر واقع شده است که بخش‌هایی از آن در سال ۱۳۵۷ آغاز به فعالیت کرد و در سال ۱۳۶۵ نیز واحد‌های دیگر آن وارد مدار تولید شد.

نیروگاه حرارتی تبریز در سال‌های قبل به دلیل استفاده از مازوت برای تولید برق در فصول سرد سال و آلودگی هوا همواره گلایه مردم تبریز را در بر داشته است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروگاه حرارتی تبریز نیروگاه حرارتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۳۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور زنان در ورزشگاه تبریز ممنوع شد

سازمان لیگ با ارسال نامه‌ای به هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی اعلام کرد به دلیل عدم تامین ایمنی و نواقص مربوط به زیر ساخت، این ورزشگاه تا رفع نواقص نمی‌تواند پذیرای زنان هوادار باشد. 

tags # تبریز سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در بندرکلاهی شهرستان میناب
  • اتمام پروژه رینگ شرق تبریز تا پایان سال
  • مقابله با آلودگی هوا در چین با رونمایی از نخستین موتور دیزلی جهان
  • مقابله با آلودگی هوا در چین با رونمایی از اولین موتور دیزلی جهان
  • رکورد تعمیرات نیروگاه‌های حرارتی کشور شکسته می‌شود
  • اتمام تعمیرات ۱۰۵هزار مگاوات نیروگاهی در نیمه اردیبهشت
  • انقلاب چین در صنعت ترانزیت: ارتقای بازدهی موتور دیزلی به بالای ۵۳ درصد
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + نامه
  • نبود رینگ آبی در اطراف تبریز و معضل تامین آب
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز ممنوع شد