Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با یادواره شهدای ورزشکار استان همدان 3 کتاب مربوط به شهدای ورزشکار که به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تدوین شده، رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، آئین یادواره شهدای ورزشکار استان همدان که با حضور حاجی بابایی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، سردار فرجی، جانشین سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان و تنی چند از مسئولین و یادگاران 8 سال دفاع مقدس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم محسن جهانشیر، تصریح کرد: استان همدان دارای 8 هزار شهید گلگون کفن است که از این تعداد 700 نفر آنها به عنوان «شهدای ورزشکار» شناسایی شده اند.

وی افزود: از این تعداد براساس تعریف سازمان بسیج ورزشکاران، اسامی143 شهید والا مقام که دارای حکم قهرمانی، کارت مربیگری و هر نوع مدرک ورزشی دیگر پیش از حضور در مناطق عملیاتی بوده‌اند در سامانه شهدای ورزشکار ثبت شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه سردار شهید شمسی پور قبل از آسمانی شدن زحمات بسیاری برای شناسایی شهدای ورزشکار انجام داد اند و علاوه بر آن رئیس هیئت تیراندازی و مسئول بسیج ورزشکاران استان نیز بوده است، گفت: این شهید بزرگوار که برای معرفی شهدا به نسل جوان جامعه تلاش‌های بسیاری انجام داد؛ 13 اردیبهشت 1395 در عملیات جستجوی پیکر مطهر شهدا بر اثر انفجار مین به شهادت رسید.

وی تصریح کرد: امروز همه ما در هر پست و مقامی باید نگاه ویژه ای به سیره شهدای گرانقدر داشته باشیم تا از تارکی های مسیر پیش رو به سلامت عبور کنیم.

جهانشیر افزود: یکی از وظایف مهم ما در حکومت اسلامی ترویج یاد و خاطر شهدای گرانقدر و فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه خصوصا نسل جوانی است که به آن ها در ارتباط هستیم.

گفتنی است در یادواره شهدای ورزشکار استان ضمن تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم مجید صانعی، محمدحسین بشیری و سید میلاد مصطفوی و جستجوگر نور شهید علیرضا شمسی پور، 3 کتاب مربوط به شهدای ورزشکار که به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تدوین شده، رونمایی شدند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حمیدرضا حاجی بابایی سپاه انصارالحسین ع استان همدان مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی شهدای ورزشکار استان استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۳۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از نشان فداکاری رهبری به شهدای دانشگاه امام علی(ع)

به گزارش خبرگزاری مهر، آیین رونمایی از یادمان «نشان فداکاری اهدایی رهبر معظم انقلاب به دانشگاه امام علی (علیه السلام)» به پاس رشادت‌های شهدا و نقش بی بدیل هزار و ۱۸۴ شهید دانش‌آموخته دانشگاه افسری امام علی (ع) در دوران انقلاب، دفاع مقدس و صیانت از مرزهای اعتقادی و حریم اهل بیت (ع) دانشگاه افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران و شرکت بهره برداری مترو فردا سه شنبه ۲۸ فروردین با حضور مسؤولان لشکری و کشوری در ایستگاه مترو امام علی (ع) برگزار می‌شود.

اجرای ویژه یگان موزیک دانشگاه، پخش نماهنگ از اقدامات و مراحل اجرای یادمان، سخنرانی فرمانده این دانشگاه از جمله بخش‌های این برنامه است.

برنامه مذکور فردا سه شنبه ۲۸ فروردین از ساعت ۱۰ صبح در ایستگاه مترو امام علی (ع) برگزار می‌شود.

کد خبر 6079048 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • رونمایی از دیوارنگاره وعده صادق در میدان شهدای مشهد
  • رونمایی از نشان فداکاری رهبری به شهدای دانشگاه امام علی (ع)
  • کتاب توسعه سیاسی و امنیت ملی در شیراز رونمایی می‌شود
  • کتاب توسعه سیاسی و امنیت ملی رونمایی می‌شود
  • رونمایی از دو عنوان کتاب در لرستان
  • رونمایی از نشان فداکاری رهبری به شهدای دانشگاه امام علی(ع)
  • رونمایی از کتاب هم نفس در ایذه
  • رونمایی از کتاب شهید طهرانی‌مقدم به نام «مرد ابدی»
  • رونمایی از خلاصه کتاب برجام آینه عبرت در قم
  • رونمایی از نخستین کتاب کوچکترین نویسنده قمی