Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات اسکواش استان همدان، گفت:راه اندازی «ورزش پَدُل» در استان همدان در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، اسدالله ربانی مهر شامگاه پنجشنبه در جمع عوامل جرایی و کمیته های تخصصی هیات اسکواش استان همدان که با موضوع برنامه های روزجهانی اسکواش و بررسی نحوه راه اندازی ورزش پدل برگزار شد، اظهار کرد: امسال در روز جهانی اسکواش در همدان برنامه های خوب و متفاوتی تدارک دیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه باید هر هفته یک خبر خوب در اسکواش استان داشته باشیم، گفت: راه اندازی «ورزش پدل» در استان همدان در دستور کار است.

رئیس هیئت اسکواش استان همدان، تصریح کرد: با برنامه ریزی، حمایت دلسوزان ورزش در استان، تلاش ورزشکاران به آینده امیدوار هستیم و در این راستا به اهداف بزرگ فکر میکنیم.

گفتنی است در این جلسه برنامه ها بررسی و مقررشد بعد از نهایی شدن به صورت عمومی اعلام شود و در زمینه ورزش پدل مقررشد از چند مجموعه بازدید و اقدامات لازم جهت راه اندازی ورزش پدل در استان همدان انجام شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ورزش پ د ل استان همدان اسکواش استان راه اندازی ورزش پدل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۳۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا شد

به گزارش جام جم آنلاین، مختاری از داوران مطرح آسیا است که تجربه قضاوت در بیشتر مسابقات مهم آسیا و جهان را در کارنامه دارد. او در پیکارهای قهرمانی رده‌های سنی آسیا در دالیان چین، فینال رده سنی کمتر از ۱۵ سال را قضاوت کرد.

مهدی مختاری در دوره قبل رقابت‌های بازی‌های آسیایی هم حضور داشت.

دیگر خبرها

  • «آکادمی ورزش و تندرستی» دانشگاه علامه‌طباطبائی راه‌اندازی شد
  • راه‌اندازی چهار ایستگاه سنجش کیفیت هوا در دستور کار
  • مسائل مرتبط با رضایتمندی مردم در اولویت کاری ما قرار دارد
  • یک ایرانی داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا شد
  • سنگ اندازی‌ها باعث فرار سرمایه‌گذار از همدان می‌شود
  • چشم اندازی از طبیعت بهاری در روستای تازه ناب علیا
  • توسعه گردشگری سلامت در چهارمحال و بختیاری در دستور کار است
  • پرداخت ۳۶ هزار و ۷۳ میلیارد ریال وام ازدواج در همدان
  • افزایش دایره نخبگی در دستور کار بنیاد نخبگان استان یزد
  • سرای نوآوری رسانه و محتوای دیجیتال راه‌اندازی می‌شود