Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@10:13:38 GMT

جزییات سفر معاون اول رئیس جمهور به استان هرمزگان

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۳۵۱۶

جزییات سفر معاون اول رئیس جمهور به استان هرمزگان

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون همتی صبح جمعه در جمع خبرنگاران از سفر دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور به استان هرمزگان در روز شنبه پنجم مهر ماه خبر داد و گفت: فاز دوم فولاد سازی شرکت فولاد کاوه و بیمارستان فوق تخصصی شریعتی بندرعباس با حضور معاون اول رئیس جمهور افتتاح می‌شود.

همتی با اعلام این خبر، عنوان کرد: در سفر معاون اول رئیس جمهور به استان هرمزگان، فاز دوم فولاد سازی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش که با سرمایه گذاری ۳۱۱ میلیون یورو از سوی بنیاد مستضعفان در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس در بندرعباس در مدار تولید قرار گرفته است، به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با بهره برداری از فاز دوم این مجموعه، ۱.۲ میلیون تن به ظرفیت تولید شمش در کشور و شرکت فولاد کاوه جنوب کیش اضافه می شود و ظرفیت تولید در این شرکت به سالانه ۲.۴ میلیون تن شمش فولادی خواهد رسید.

استاندار هرمزگان افزود: بیمارستان ۱۳۰ تختخوابی فوق تخصصی زنان و زایمان شریعتی بندرعباس، نیز به عنوان یکی از پروژه‌های مهم بهداشت و درمان، در هرمزگان با حضور معاون اول رئیس جمهور، افتتاح خواهد شد.

همتی تصریح کرد: همچنین معاون اول رئیس جمهور از مجموعه بندر و گمرک شهید رجایی بندرعباس، بازدید خواهد داشت و جلسه هماهنگی اقتصادی با دستور کار بررسی تشریفات گمرکی نیز به ریاست دکتر جهانگیری، برگزار می‌شود.

وی گفت: حضور در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان هرمزگان، آخرین برنامه معاون اول رئیس جمهور در سفر به این استان است.

کد خبر 5032382

منبع: مهر

کلیدواژه: فریدون همتی استانداری هرمزگان اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس شیراز شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی دفاع مقدس گرگان اردبیل اراک معاون اول رئیس جمهور استان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۳۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران مصوبات سفر رئیس‌جمهور را پیگیری کنند

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی مصوبات سفر رئیس‌جمهور را پیگیری کنند و به نتیجه برسانند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، مهدی رشیدی امروز _ دوشنبه سوم اردیبهشت_ در کار گروه زیر بنایی، توسعه روستایی و عشایری خراسان شمالی اظهار کرد: در پیشبرد پروژه‌های مسکن ملی از هشت استان برتر کشور هستیم.

وی افزود: اولویت اقدامات دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۴۰۳ مصوبات سفر رئیس جمهور و مولدسازی باشد.

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در حوزه مصوبات سفر بعضی دستگاه‌های اجرایی اقداماتی در دست اقدام دارند که باید پیگیری لازم را برای تحقق آن داشته باشند و در خصوص مولدسازی نیز بیشتر دستگاه‌ها امکان مولدسازی دارند؛ بنابراین با اشراف بر قوانین از همه امکانات به نحو مناسب و با بهره‌وری بالا استفاده شود.

رشیدی در ادامه به پتانسیل‌های استان پرداخت و گفت: خراسان شمالی ظرفیت‌های زیادی در حوزه سرمایه‌گذاری دارد و برای رسیدن به توسعه اقتصادی اقدامات متفاوتی صورت می‌گیرد.

وی در خصوص توجیه اقتصادی الحاق اراضی به محدوده شهرها، افزود: در راستای نهضت ملی مسکن، ۳۴ هکتار از اراضی ملی در شهر گرمه به محدوده الحاق شد.

کد خبر 746889

دیگر خبرها

  • مدیران مصوبات سفر رئیس‌جمهور را پیگیری کنند
  • مدیرکل شیلات هرمزگان تقدیر شد
  • ارزش بار هوایی ۳۵ درصد بازار حمل و نقل است
  • شکوفایی تولید و رکوردشکنی فولاد هرمزگان در بهار 1403
  • بومی سازی بیش از ۴ هزار قطعه تخصصی در نیروگاه بندرعباس
  • 5 داروخانه منتخب بیماران اوتیسم در هرمزگان
  • وقوع گرد و خاک و رعد برق در بندرعباس
  • کنایه معاون اجرایی رئیس‌جمهور به صهیونیست‌ها
  • کنایه معاون اجرایی رئیس‌جمهور به رسانه‌های صهیونیستی
  • تصاویر | تشییع پیکر پرویز داوودی