Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دولت  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اکبر روشن ضمیر مدیرکل توسعه منابع انسانی وزارت کشور در رابطه با هشتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور که از طریق سایت سازمان سنجش انتشار یافت، گفت: داوطلبان علاقه‌مند به خدمت در صف و ستاد وزارت کشور تا آخر شب امروز یعنی ساعت بیست و چهار امشب فرصت ثبت نام دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تشریح اینکه اولویت استخدام در این دوره از آزمون با داوطلبان بومی است، اظهار داشت: بنا و استراتژی وزارت کشور بر جذب نیروی‌های نخبه بومی است تا هم ضمن داشتن تخصص علمی و دانش، شناخت بومی و کافی با محل خدمت‌شان داشته باشند.

مدیرکل منابع انسانی وزارت کشور​ ادامه داد: به غیر از مراکز استان‌ها و استان تهران، در شهرستان‌ها اولویت استخدام با تحصیل‌کردگان بومی است.

روشن ضمیر افزود: در استخدام فوق که بر اساس آزمون عمومی سازمان سنجش و مصاحبه تخصصی در کانون ارزیابی این وزارتخانه بر اساس مدل شایستگی‌های علمی صورت می‌پذیرد، تعداد ۶۰ سهمیه به ستاد وزارت کشور، ۲۹۰ سهمیه برای اشتغال در فرمانداری‌ها و ۱۱۵۰ سهمیه به بخشداری‌های سراسر کشور اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه وزارت کشور به عنوان متولی اصلی سیاست داخلی کشور به دنبال جذب نخبگان است، اظهار داشت: پیشبرد دقیق و منسجم برنامه‌ها و ماموریت‌های کلان وزارت کشور نیازمند کادر و بدنه قوی اجرایی دارد که در این دوره از استخدام، در تلاش برای جذب با استعدادترین افراد در بدنه وزارت کشور هستیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت کشور آزمون استخدامی وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۳۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۲۳ هزار داوطلب همدانی در آزمون سراسری

فردا نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در سراسر کشور آغاز می‌شود و بیش از یک میلیون داوطلب در سراسر کشور برای ورود به دانشگاه با یکدیگر رقابت می‌کنند؛ در استان همدان هم ۲۳ هزار و ۸۸۰ نفر در این رقابت شرکت می‌کنند.

نوبت اول آزمون سراسری در ۱۵ حوزه امتحانی استان همدان برگزار می‌شود و ۶۲ درصد داوطلبان را خانم‌ها و ۳۷ درصد را آقایان تشکیل می‌دهند.

ضرورت حفظ آرامش در آستانه آزمون سراسری

آنچه در این ساعات پایانی مهم است کنترل استرس و راه‌های غلبه بر آن است؛ به گفته مشاوران، داوطلبان در این ساعات پایانی درباره آزمون صحبت نکنند و یکی از نکاتی که دانش آموزان در روز پیش از آزمون لازم است رعایت کنند این است که از مطالعه مطلب جدید اجتناب کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۲۳ هزار داوطلب همدانی در آزمون سراسری
  • جذب پرستاران در مراکز درمانی اولویت وزارت بهداشت
  • آزمون‌های استخدام ۱۲ آتش‌نشان جدید در یزد برگزار شد
  • گلایه داوطلبان از عدم فعالسازی گزینه ثبت نام آزمون ترمیم معدل در سایت مای مدیو
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور / سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام های جدید
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور/ سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام‌های جدید
  • هزینه ۳ میلیونی مرحله مصاحبه برای استخدام آموزگار!
  • اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش اعلام شد
  • اعلام نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار
  • اخذ مجوز جذب یک هزار نخبه علمی/۶۰ نفر استخدام شدند