Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@20:42:20 GMT

استقلالی‌ها تست کرونا دادند

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۳۵۷۶

استقلالی‌ها تست کرونا دادند

اعضای تیم فوتبال استقلال صبح امروز تست کرونا دادند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت باشگاه استقلال، بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال استقلال امروز صبح در محل هتل اقامت خود بار دیگر تست کرونا دادند.

تیم فوتبال استقلال شنبه (فردا) از ساعت 21:15 دقیقه در ورزشگاه الجنوب در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به مصاف پاختاکور ازبکستان خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هافبک استقلال اردوی تیمش در قطر را ترک کرد

 

انتهای پیام /

 

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا استقلال لیگ قهرمانان آسیا استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۳۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلعه‌نویی کیروش می‌شود؟ / این بار شاید استقلالی‌ها اخراج شوند!

آفتاب‌‌نیوز :

۱۴ دی سال ۱۳۹۵ بود که کارلوس کیروش تصمیم گرفت بازیکنان پرسپولیس حاضر در اردوی تیم ملی در دبی را به تهران بازگرداند! در آن برهه از زمان خبرگزاری صداوسیما نوشت: کیروش ملی‌پوشان پرسپولیسی را از اردو اخراج کرد! بازیکنان پرسپولیسی حاضر در اردوی تیم ملی با نظر سرمربی تیم ملی، کارلوس کیروش از این اردو خارج شدند تا به باشگاه خود بازگردند.

دلیل این اتفاق چه بود؟ خبرگزاری صداوسیما آن‌زمان در این‌باره نوشته بود: برانکو ایوانکویچ در مصاحبه‌های روز‌های اخیر خود از برپایی اردوی تیم ملی در دبی در این مقطع زمانی انتقاد کرده بود و اعلام کرد در صورت نتیجه نگرفتن پرسپولیس در نیم‌فصل دوم کیروش و سازمان لیگ فوتبال مقصر هستند.

به نظر می‌رسد این اتفاق به شکل دیگر در روز‌های اخیر تکرار شده است. کانال رسمی باشگاه استقلال در روز‌های اخیر به بهانه انتخاب مردمی نوشت: بهترین مدافع میانی از نگاه مردم و کارشناسان (آرمین سهرابیان) حتی به تیم ملی هم دعوت نشده و ابوالفضل جلالی نیز با وجود دعوت به اردوی تیم ملی، در بازی رفت مقابل ترکمنستان بازی نکرده و امیدواریم امیر قلعه‌نویی در بازی برگشت از او استفاده کند. همان‌طور که انتظار می‌رود از سیدحسین حسینی در این بازی استفاده شود.

در این بخش از بیانیه محرز است که باشگاه استقلال از عدم دعوت از آرمین سهرابیان گله‌مند است، تعجب کرده که ابوالفضل جلالی در بازی رفت به میدان نیامده و توصیه می‌کند کادر فنی تیم ملی به سیدحسین حسینی بازی بدهد. اگر چه باشگاه استقلال در ادامه با صدور بیانیه جدیدی مدعی شد که نیت دخالت در کار سرمربی تیم ملی را نداشته و تنها تعصب استقلالی‌ها را می‌کشد!

اگر این رفتار‌ها ادامه داشته باشد، ممکن است امیر قلعه‌نویی از تصمیم کارلوس کیروش کپی کند و رای به اخراج استقلالی‌ها بدهد یا برای اردوی جدید بازیکنان استقلال را به اردوی تیم ملی دعوت نکند.

بدین ترتیب باشگاه استقلال بدعت جدیدی را پایه‌گذاری کرده! ممکن است فردا باشگاه سپاهان هم به دلیل عدم حضور بازیکنش در ترکیب به تصمیم سرمربی تیم ملی معترض شود. اگر این رفتار تکرار شود دیگر باشگاه‌ها هم به خود حق می‌دهند تصمیمات سرمربی تیم ملی را زیر سوال ببرند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • خبر خوش برای استقلالی‌ها: مانع بزرگ برطرف شد!
  • خبر خوش برای استقلالی‌ها/مانع بزرگ برطرف شد!
  • خبر خوب برای جواد نکونام و استقلالی‌ها
  • حرفهای عجیب سرمربی استقلالی در مورد جادوگری!
  • مدعی‌ترین استقلالی، برای بازگشت به تیم ملی
  • گزارش تصویری از تمرین امروز استقلالی‌ها
  • نکونام و استقلالی‌ها در انتظار بازگشت 4 ستاره
  • اعتراض استقلالی ها به ارزش گذاری ۱.۸ هزار میلیارد تومانی ۵۱ ...
  • صدای یک استقلالی هم بلند شد؛ این مدل بازی در شان تیم پرافتخار ما نیست
  • قلعه‌نویی کیروش می‌شود؟ / این بار شاید استقلالی‌ها اخراج شوند!