Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان گفت: تمام تلاش ما برای کسب نتایج خوب و صدرنشینی در لیگ برتر است که خوشبختانه تا اینجا به هدف خود رسیده‌ایم. - اخبار ورزشی -

رضا تندروان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد پیروزی 3 بر صفر شاگردانش مقابل شهرداری ارومیه در هفته چهارم لیگ برتر والیبال اظهار داشت: بازی خوبی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیروزی برای تیم شهرداری ارومیه در خانه اهمیت زیادی داشت و برای کسب این نتیجه جنگیدند. هر ست هم با نتیجه نزدیک 25 بر 23  به سود ما پایان رسید.

سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان ادامه داد: بازیکنان ما خیلی روان بازی کردند و برنامه‌هایی که برای مقابله با شهرداری ارومیه داشتیم به خوبی توسط بازیکنان اجرا شد. تنها برتری ما مقابل حریف، همین موضوع بود. ارومیه تیم بسیار خوبی است و شاید این باخت برای آنها تلنگری باشد.

تندروان گفت: همه بازیکنان ما در این بازی از جمله آرمین تشکری، صابر کاظمی و حتی رحمان داوودی که مصدوم هم بود، خیلی خوب عمل کردند. برای کسب پیروزی مقابل تیمی مثل شهرداری ارومیه باید همه اعضای تیم خوب کار کنند. همه بازیکنان در این بازی، کم‌نقص کار کردند.

لیگ برتر والیبال| شکست شهرداری ارومیه‌ مقابل فولاد سیرجان / نوار پیروزی‌های شاگردان پیمان اکبری قطع شد

وی در پایان تصریح کرد: تمام تلاش و هدف ما برای کسب نتایج خوب و صدرنشینی در لیگ برتر است که خوشبختانه تا اینجا به هدف خود رسیده‌ایم.

تیم فولاد سیرجان در هفته پنجم لیگ برتر والیبال به مصاف شهرداری ورامین می‌رود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال والیبال لیگ برتر والیبال والیبال شهرداری ارومیه فولاد سیرجان لیگ برتر برای کسب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۳۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرسازی منشعبات خیابان گلشن منطقه دو ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  عملیات اجرایی زیرسازی در کوی ۲۰ خیابان گلشن از سوی شهرداری منطقه دو ارومیه در حال اجرا است.

 در حال حاضر با تلاش عوامل فنی و اجرایی واحد امانی این منطقه، عملیات اجرایی زیرسازی کوی ۲٠ خیابان گلشن در سطح منطقه دو شهرداری ارومیه در حال انجام است.

 

دیگر خبرها

  • پیروزی پیکان سبزوار مقابل هوانیروز اصفهان
  • زیرسازی منشعبات خیابان گلشن منطقه دو ارومیه
  • پرسپولیس امیدوار به توقف استقلال
  • شکست خانگی پاس همدان برابر تهران یاسا
  • نماینده فارس در اندیشه صدرنشینی لیگ برتر هندبال کشور
  • در اتفاقی عجیب قرمز‌ها آبی‌ها را صدرنشین لیگ برتر کردند
  • قرمزها آبی‌ها را صدرنشین کردند؛ همه برای یکی!
  • سرمربی تیم والیبال شهداب یزد معرفی شد
  • خاص‌ترین رقابت تیم ملی والیبال: تجربه مقابل جوانی
  • عیسی: برای کسب سه امتیاز به تهران می‌رویم