Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید کاظمی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اندیکا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: رسیدن به چارچوب سبک زندگی سالم نیازمند برخوردار بودن از محیط سالم و عدالت در دسترسی خدمات بهداشتی است و این رسالت بزرگ بر عهده همه زحمتکشان عرصه بهداشت محیط قرار گرفته است.

او افزود: در تقویم سازمان بهداشت جهانی ۲۶ سپتامبر به‌عنوان روز جهانی بهداشت محیط نامگذاری شده است، بی‌شک این انتخاب فرصتی مغتنم را ایجاد کرده است تا بر اهمیت و جایگاه بهداشت محیط و تاثیر آن در دستیابی به توسعه پایدار و سهم مشارکت مردمی و پشتیبانی سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی و بخش خصوصی تاکید شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاظمی بیان داشت: امروزه با تغییر سبک زندگی و چالشی با عنوان تغییر الگوی مصرف از منابع طبیعی به منابع مصنوعی و مواد شیمیایی و استفاده از سموم دفع آفات به شکل بسیار گسترده و همزمانی آن با بروز پدیده‌های همگانی همچون گرم شدن زمین، تغییرات اقلیم جهانی و از سوی دیگر بروز بیماری‌های نو ظهور، بار مضاعفی بر مسولیت‌های بهداشت محیط در جامعه افزوده است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهداشت محیط بهداشت و درمان بهداشت محیط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۳۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاصله‌ زیادی تا رسیدن به وضعیت مطلوب در عرصه تبلیغ داریم

نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی در دیدار با جامعه قرآنی استان با بیان اینکه در حوزه تبلیغ تلاش‌های زیادی صورت گرفته است، گفت: هنوز فاصله‌ زیادی تا رسیدن به وضعیت مطلوب داریم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی امروز در دیدار با جامعه قرآنی خراسان جنوبی اظهار داشت: هم‌اکنون که کارها به صورت تخصصی انجام می‌شود، انعکاس یک حادثه از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

وی گفت: بسیاری از اقدامات فرهنگی در دراز مدت بر اذهان مردم تأثیر می‌گذارد و امروز جوامع بیشتر از یک واقعیت با انعکاس تبلیغات درست یا نادرست آن مسائل مواجه است و باید در مسائل تبلیغاتی بتوانیم واقعیت‌ها را به صورت یک باور منعکس کنیم. 

دروغ‌های لیبرال دموکراسی برای مردم افشا شود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه تبلیغات دشمن قوی است اما باید دروغ‌های لیبرال دموکراسی را برای فرزندان و جوانان جامعه برملا کنیم ادامه داد: در این زمینه باید برنامه‌ و طرح داشته باشیم. 

وی یادآور شد: دنیا امروز دوقطبی شده و لیبرال دموکراسی به هیچ قانونی پایبند نیست، ولی در تبلیغات و رسانه حرف از دموکراسی و حقوق بشر می‌زند و اگر تفکر صهیونیست بر سایر کشورهای جهان سلطه پیدا می‌کرد بقیه نقاط عالم همچون غزه می‌شود. 

قدرت رسانه‌ای، فرهنگی و سبک زندگی گفتمان مقاومت باید به جهان نشان داده شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی نیز در این جلسه با بیان اینکه در حال حاضر در زمانه‌ای زندگی می‌کنیم که گفتمان اسلام ناب گفتمان زر و زور و استکبار را به چالش کشیده است، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی به ظرافت درباره عملیات وعده صادق فرمودند که موضوع اصلی در این عملیات اثبات ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین‌المللی است. 

حجت‌الاسلام حجت سالاری‌مکی با اشاره به اینکه در حال حاضر قدرت نوپدید گفتمان مقاومت رونمایی شده و در ویترین جهانی قرار دارد، یادآور شد: باید قدرت رسانه‌ای، فرهنگی و سبک زندگی گفتمان مقاومت نیز نشان داده شود.

وی با بیان اینکه روحیه جهادی در مجموعه تبلیغات اسلامی حاکم است،گفت: خراسان جنوبی در بحث طرح «زندگی با آیه‌ها» بسیار خوش درخشید و جزو استان‌های برتر بود.

انتهای پیام/253

دیگر خبرها

  • خانواده سالم و منسجم، محور سلامتی
  • طب ایرانی یکی از اصول ششگانه سبک زندگی را محیط می‌داند
  • انسان به ذکر، یادآوری و توجه نیازمند است
  • تولید سالانه هزار تن قارچ در شهرستان بستان آباد
  • فاصله‌ زیادی تا رسیدن به وضعیت مطلوب در عرصه تبلیغ داریم
  • میرزازاد تنها یک کلین شیت تا رسیدن به نیازمند
  • مصرف نمک و شکر در ایران چهار برابر استاندارد جهانی
  • اقدامات خودجوش کارکنان برای پاکسازی محیط نیروگاه برق ری + تصاویر
  • سلامت نوجوانان و جوانان یکی از ضروریات نظام سلامت است
  • رفع معضلات تالاب انزلی نیازمند راهکارهای مناسب و کارشناسی است