Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام محمدسادات روز جمعه به مناسبت هفته دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کردستان مهد اصلی رشادت‌های رزمندگان در دفاع مقدس است و مردم این دیار از همان آغاز انقلاب با لبیک به ندای پیرجماران در پیروزی انقلاب سهیم بوده و در دفاع مقدس با نثار خون خود و عزیزانشان از خاک میهن اسلامی دفاع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود:  این استان بیش از سایر مناطق مرزی مورد هجمه و نقشه دشمنان و شیاطین قرار گرفت و استکبار جهانی در کردستان علاوه بر پشتیبانی از عراق برای تحمیل جنگ در راستای ایجاد جنگ داخلی با ترفندهای گوناگون و حمایت از معاندین وارد صحنه شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات کردستان اضافه کرد: جوانان برومند این دیار با تاسی از امام راحل و رهبر معظم انقلاب و اتکا به خداوند متعال نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کرده و هم اکنون نیز پای نظام خود ایستاده و اجازه سوءاستفاده را به دشمنان نمی‌دهند.

وی با بیان اینکه رشادت‌های دلیرمردان کرد و زنان شیردل به ویژه پیشمرگان مسلمان کرد کمتر به تصویر کشیده شده است، یادآور شد: در حال حاضر از ظرفیت سه هزار نقطه یادمانی، کمتر از ۲۰ یادمان آن هم با زیرساخت‌های نامناسب بهره برداری شده است‌

حجت‌الاسلام سادات تاکید کرد: مسوولان باید بیش از پیش به این امر توجه کرده و با تقویت زیرساخت‌ها و تبیین جنایات ضد انقلاب و رشادت‌های غیورمردان کرد در قالب تولید مستند و محتوا، نقش برجسته کردستان، سرزمین مجاهدت‌های خاموش را در دفاع مقدس تبیین کنند.

از ۳۱ شهریور تا ۶ مهر با عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.

برچسب‌ها کردستان دفاع مقدس امنیت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان دفاع مقدس امنیت کردستان دفاع مقدس امنیت اخبار کنکور دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۳۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازخوانی رشادت‌های ۲ تن از امیران سرافراز ارتش در بندرانزلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ جانشین رئیس گروه مشاوران نظامی فرمانده کل نیرو‌های مسلح کشور امروز در مراسم بزرگداشت بیست و پنجمین سالگرد امیران سرافراز ارتش، شهید سپهبد علی صیاد شیرازی و شهید سپهبد محمد ولی قرنی در مصلای شهرستان انزلی گفت: شهید سپهبد علی صیاد شیرازی مانند سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید زاهدی اخلاصی قوی داشت و دانش نظامی او زیر سایه این اخلاص مخفی ماند.

امیرسرتیپ ناصر آراسته افزود: صیاد شیرازی برای نخستین بار پاسگاه فرماندهی متحرک هوایی خود را برای یک عملیات زمینی تشکیل داد که نبوغ جنگی اش را نشان می‌داد.

سرتیپ آراسته گفت: شهید صیاد شیرازی مانند شهید سلیمانی تلاش می‌کرد با استفاده از تعالیم قرآن کریم ، عملیات نظامی را هدایت کند.

استاندار گیلان هم در این مراسم گفت: شهدای انقلاب اسلامی شامل شهیدانی که به دست دشمنان ترور شدند ، شهدای جنگ تحمیلی ، شهیدان حمله تروریستی اسرائیل به بخش کنسولگری سفارت جمهوری ایران در سوریه و همه آن‌هایی که در طول پیروزی انقلاب اسلامی از اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کردند همواره از امر ولایت فقیه پیروی می‌کردند و امروز ما وظیفه داریم با گام برداشتن در در مسیر آن‌ها، از ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام ناب محمدی و انقلاب اسلامی دفاع کنیم.

دکتر اسدالله عباسی با بیان اینکه شهدا چراغ راه و مشعل هدایت بشریت هستند که راه صحیح را به ما نشان داده اند، افزود: شهیدان قرنی و صیاد شیرازی هم که مورد اعتماد امام راحل بودند در طول مدت زندگی خود توانستند نشان افتخار و شهادت در راه خدا را دریافت کنند.

وی اضافه کرد: شهید صیاد شیرازی با اخلاص و مجاهدت در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شرکت کرد و با ساماندهی و سازماندهی ارتش نشان داد که لایق این اعتماد بود.

دیگر خبرها

  • تجلیل از هنرمندان حوزه دفاع مقدس
  • ارتشیان، نماد رشادت و مردانگی
  • بیانیه موزه دفاع مقدس به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • ارتش نیرویی مقتدر درجهت آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران است
  • انتخاب چهره هنر انقلاب اسلامی آذربایجان غربی
  • چهره هنر انقلاب اسلامی آذربایجان غربی در سال ۱۴۰۳ معرفی شد
  • اسبقیان: امروز امنیتی که در کشور وجود دارد مرهون ۸سال دفاع مقدس و شهداست
  • عملیات وعده صادق موجب اقتدار ایران اسلامی است
  • استقرار یگان‌های بسیار قوی با تجهیزات پیشرفته در مرزهای شمال شرق کشور
  • بازخوانی رشادت‌های ۲ تن از امیران سرافراز ارتش در بندرانزلی