Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»،عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در رابطه با مشارکت دادن مردم در مسائل روز کشور همانند دوران دفاع مقدس، گفت: بهترین راه به ویژه در شرایط فعلی کشور مشارکت دادن مردم در حوزه اقتصادی. 

وی افزود: دولت باید با تسهیل و بهبود فضای کسب و کار، زمینه را برای بنگاه‌های اقتصادی کوچک و زودبازده فراهم کند و امور اقتصادی را در این زمینه به مردم واگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: درست است که اختیارات دست دولت است، ولی باید مردم در وسط میدان باشند و دولت نقش تسهیل‌کننده و تأمین‌کننده را داشته باشد و نه نقش تصدی‌گری در حوزه اقتصاد. 

گودرزی خاطرنشان کرد: تجربه نشان داده که هرگاه مردم در عرصه‌ای مشارکت داشتند، کار با موفقیت انجام شده که نمونه آن را می‌توان در دفاع مقدس یا کمک‌رسانی به سیل‌زدگان و به طورکل آسیب‌دیدگان ناشی از بلایای طبیعی مشاهده کرد. 

وی افزود: امروز طرح تسهیل و بهبود فضای کسب و کار در کمیسیون ویژه جهش تولید مجلس در حال بررسی است و نمایندگان به جد پیگیری این موضوع هستند.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت:  ما در شرایط فعلی راهی به جز مشارکت دادن مردم در اقتصاد نداریم و البته این راه بهترین راه نیز هست و باید هر چه زودتر اجرایی شود.

منبع: نماینده

کلیدواژه: عباس گودرزی مجلس نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۳۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار؛ محور جلسه امروز دولت و مجلس /قالیباف: از دو قوه باید یک حرف شنیده شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست بررسی مسائل ارزی تاکید کرد: مشکلات مربوط به ارز برای مردم و اقتصاد کشور غیر قابل تحمل شده است. دولت و مجلس باید در موضوعات مرتبط با ارز با هم اتفاق نظر داشته باشند تا مردم از این وضعیت بیش از پیش آسیب نبینند.

وی با بیان اینکه لازم است دو قوه به یک تصمیم مشترک برسند تا از این قوای مجریه و مقننه یک حرف شنیده شود بیان کرد: این جلسه صبح امروز با حضور خاندوزی وزیر اقتصاد و امور دارایی، فرزین رییس کل بانک مرکزی، پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی، سیدشمس الدین حسینی رئیس کمیسیون جهش و رونق تولید، اکبری تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و حجت الاسلام بحرینی و محسن زنگنه از نمایندگان اقتصاددان مجلس و تعدادی از کارشناسان مرکز پژوهش ها در دفتر رئیس مجلس برگزار شد.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897984

دیگر خبرها

  • چرا رهبر انقلاب اصرار بر مردمی سازی اقتصاد دارند؟ / مزایای واگذاری مدیریت به بخش خصوصی چیست؟
  • کاهش تصدی‌ دولت در اقتصاد، زمینه‌ای برای رشد مشارکت مردم در تولید
  • کاهش تصدی‌گری دولت در اقتصاد، زمینه‌ای برای رشد مشارکت مردم در تولید
  • نقش مشارکت‌های مردمی در افزایش بهره‌وری و تولید
  • نقش مشارکت‌های مردمی در افزایش بهره‌وری و جهش تولید
  • دولت و مجلس در موضوعات مرتبط با ارز اتفاق نظر داشته باشند
  • تاکید رئیس مجلس بر لزوم اتفاق نظر دولت و مجلس برای مقابله با مشکلات ارزی
  • قالیباف: دولت و مجلس در موضوعات مرتبط با ارز اتفاق نظر داشته باشند
  • قیمت دلار؛ محور جلسه امروز دولت و مجلس /قالیباف: از دو قوه باید یک حرف شنیده شود
  • ضعف قوانین، پاشنه آشیل تعاونی‌ها در اقتصاد ایران