Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: خودروهایی که در طرح دو گانه‌سوز کردن رایگان خودروهای عمومی فرآیند تبدیل را انجام می‌دهند، تا پنج سال از بازرسی‌های دوره‌ای به صورت رایگان بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش شانا به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، حمید قاسمی ده‌چشمه با اشاره به مزایای طرح دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی برای مالکان این خودروها گفت: هزینه گازسوز کردن یک خودرو حدود ۱۰ تا ۱۱ میلیون تومان است که مالکان خودروهای عمومی با مشارکت در این طرح می‌توانند خودروهای خود را رایگان دوگانه‌سوز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: افزون بر این مزیت، مالکان این خودروها می‌توانند تا پنج سال از بازرسی‌های دوره‌ای رایگاه استفاده کنند.

قائم مقام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با بیان این که ممکن است این دوره پنج‌ساله برای یک دوره دیگر نیز تمدید شود، گفت: در این ۱۰ سال همه بازرسی‌ها رایگان خواهد بود و اگر خودرویی به عملیات ثانویه نیازمند باشد، این کار با ۵۰ درصد تخفیف انجام می‌شود و اگر نیاز به تعویض مخزن داشته باشد، کمک هزینه خرید مخزن به مالکان پرداخت می‌شود.

قاسمی ده‌چشمه همچنین از مشمول‌شدن مسافربرهای شخصی و اینترنتی در این طرح خبر داد و افزود: اگر چه اولویت در اجرای این طرح با تاکسی‌ها و وانت‌هاست اما در مرحله دوم در نظر داریم مسافربرهای شخصی زیر نظر تاکسیرانی و مورد تایید وزارت کشور و تاکسی‌های اینترنتی هم مشمول طرح دو گانه‌سوز کردن خودروهای عمومی شوند.

وی افزود: زمینه لازم برای ثبت نام مالکان خودروهای مسافربر شخصی در سامانه طرح دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی فراهم شده است، اما روند اجرایی آن تا دو هفته آینده عملیاتی می‌شود.

قائم مقام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: دو گانه‌سوزکردن خودروهای مسافربر شخصی صددرصد رایگان نیست و ممکن است بخشی از هزینه‌ها تا سقف ۳۰ درصد را مالکان پرداخت کنند و بقیه هزینه‌ها را دولت متقبل شود.

منبع: شانا

کلیدواژه: دوگانه سوز گازسوز کردن خودروها خودروهای عمومی خودروهای عمومی کردن خودروهای دوگانه سوز سوز کردن طرح دو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۳۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش ایران خودرو آغاز شد + شرایط

تین نیوز

گروه صنعتی ایران خودرو از ساعت ۱۰ صبح امروز (سه شنبه) دومین طرح فروش فوق العاده خودروی آریسان۲ دوگانه سوز در سال جدید را در حالی آغاز می کند که قیمت این خودرو را ۱۹۴ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش داده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از  ایسنا، حدود دو هفته پیش (٢٠ فروردین ماه) اولین طرح فروش گروه صنعتی ایران خودرو در سال ۱۴۰۳ با فروش وانت آریسان٢ دوگانه سوز آغاز و اجرایی شد؛ این محصول که مجهز به استانداردهای ۸۵گانه است، در این دور (٢٠ فروردین ماه) با قیمت مصوب ۴۱۳ میلیون ۷۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان برای ثبت نام متقاضیان عرضه شد.

 حال پس از گذشت دو هفته، مجدد گروه صنعتی ایران خودرو، امکان ثبت نام این محصول را برای مشتریان فراهم کرده است؛ اما ١٩۴ هزار و ۵٠٠ هزار تومان هم قیمت آن را افزایش داده است.

براین اساس وانت آریسان دوگانه سوز مجهز به استانداردهای اجباری سال ۱۴۰۳، در حالیکه تا دو هفته پیش به قیمت مصوب ۴۱۳ میلیون و ۷۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان در عرضه کرده بود در دومین طرح فروش این محصول خود، وانت آریسان٢ دوگانه سوز مجهز به استانداردهای ٨۵گانه را به قیمت ۴١٣ میلیون و ٩٠٨ هزار و ٣٠٠ تومان در رنگ های سفید، مشکلی متالیک، نقره ای متالیک و خاکستری متالیک، با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه، عرضه کرده است.

این گروه خودروسازی در راستای ایجاد امکان ثبت نام در نمایندگی و عرضه خودرو به مصرف کنندگان واقعی، از امروز (دوشنبه) امکان خرید وانت آریسان دوگانه سوز مجهز به استانداردهای اجباری سال ۱۴۰۳ (استاداردهای ۸۵گانه) را از طریق نمایندگی های این گروه خودروسازی آغاز می کند؛ مشتریان به منظور ثبت نام می توانند با مراجعه به نمایندگی های مجاز گروه صنعتی ایران خودرو نسبت به ثبت نام این محصول اقدام کنند.

همانطور که اشاره شد، مهلت ثبت نام از امروز (چهارم اردیبهشت ماه) آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. مشتریان می توانند، پیش از مراجعه به نمایندگی در صورتی که پروفایل کاربری در سایت اینترنتی گروه صنعتی ایران خودرو ندارند، اقدام به ثبت نام و ایجاد نام کاربری و رمز عبور کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • جزئیات کشف سکه‌های دوره اشکانی از یک مسافر قطار
  • کشف سکه‌های دوره اشکانی از مسافر قطار
  • انتشار فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • دوره رایگان آموزش تعمیرات پیشرفته ECU خودرو در زاهدان شروع شد
  • افزایش ۱۳ درصدی میزان حمل کالا در زنجان
  • فروش ایران خودرو آغاز شد + شرایط
  • پیش بینی استقبال ۱۰ برابری از جشنواره امسال تئاتر کودک و نوجوان رضوی