Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حشمت الله صمیمی دوست در نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان افزود: در این نشست که با حضور تیم اقتصادی استان، و بانک‌های عامل صنعتگران و تولید کنندگان برگزار شد، مسائل و مشکلات واحدها بررسی و تصمیمات لازم گرفته شد.

وی با بیان اینکه مشکلات ۲۵ واحد در بخش‌های مختلف بررسی شد، اظهار داشت: این واحدها در بخش‌های صنعت، کشاورزی و دامداری بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صمیمی دوست افزود: از دیگر مشکلات در برخی واحدها نیز، مشکلات در بخش‌های آب، برق و گاز بود که به صورت ویژه بررسی شد.

صمیمی دوست اظهار داشت: همچنین یکی از مشکلات شهرک صنعتی چرام نیز نداشتن اینترنت بود که ظرف مدت یک ماه باید شرکت مخابرات استان این مشکل را مرتفع کند.

وی افزود: مصوبات نشست‌ها باید پیگیری و اجرایی شده و واحدها در کمترین زمان به چرخه تولید بازگردند.

صمیمی دوست تصریح کرد: باید واحدهایی که تولیداتی در راستای مبارزه و یا پیشگیری از ویروس کرونا دارند نیز حمایت شوند.

کد خبر 5032235

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری کهگیلویه و بویراحمد تولید طرح رونق تولید ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس شیراز شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی دفاع مقدس گرگان اردبیل اراک صمیمی دوست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۳۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقلید ، قطب تولید پیاز استان فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، عمده محصول پیاز تولید شده در شهرستان اقلید از نوع زرد و سفید است که با توجه به شرایط مناسب آب و هوایی، عملکرد مناسبی دارد.
پارسال بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ هکتار از مزارع شهرستان اقلید به کاشت پیاز اختصاص یافت و پیاز سومین محصول عمده سبزی صیفی در این شهرستان محسوب می‌شود.
بهره وری بیشتر از منابع آبی و خاکی، عملکرد بالا و استفاده بهینه از مواد مورد نیاز در تولید این محصول از مزایای کشت پیاز در شهرستان اقلید است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات ۶ طرح نیمه تمام در جلسه رفع موانع تولید
  • اقلید ، قطب تولید پیاز استان فارس
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • عکس/ نشست صمیمی رئیس جمهور با نخبگان پاکستانی
  • ۴۰ درصد معادن نیشابور فعال است
  • پیله مشکلات نوغاندارای؛ نبود صنایع تبدیلی است
  • شناسایی و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در خوزستان
  • طولانی شدن زمان تخصیص ارز مشکل عمده پرونده‌های میز گمرک است
  • بررسی اولویت‌های امسال هرمزگان در نشست شورای برنامه ریزی