Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: تا کمتر از یک ماه دیگر دولت روسیه دومین واکسن بالقوه روسیه علیه کووید ۱۹ را تایید می‌کند.

به گزارش مهر، «مرکز فناوری زیستی و ویروس شناسی دولتی وکتور» در سیبری اعلام کرد هفته گذشته دومین مرحله آزمایش بالینی واکسن با حضور ۱۰۰ نفر پایان یافته و نتایج آن چهارشنبه هفته آینده منتشر می‌شود. داوطلبان اعلام کرده‌اند پس از دریافت واکسن EpiVacCorona احساس خوبی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   خبرگزاری اینترفاکس ادعا می‌کند دولت روسیه تصمیم دارد در نیمه ماه اکتبر این واکسن را تایید کند و پس از آن یک آزمایش بالینی وسیع با حضور ۵ هزار داوطلب انجام می‌شود.

به گفته «رینات ماکسیوتوف» مدیر مرکز وکتور تخمین زده می‌شود این واکسن هر ۳ سال یک‌بار نیازمند یک دوز تقویتی باشد.

او در برنامه‌ای تلویزیونی در این باره گفت: پس از اجرای چرخه اولیه واکسیناسیون، تزریق آن هر سه سال یک‌بار باید انجام شود.

ماه گذشته نخستین واکسن کووید ۱۹ روسیه «اسپوتنیک V» از سوی دولت این کشور تایید شد. اکنون مرحله سوم آزمایش بالینی این واکسن با حضور ۴۰ هزار داوطلب در حال اجرا است.

به گفته توسعه دهندگان «اسپوتنیک V»، دوز تقویتی آن باید ۲ سال یک‌بار تزریق شود.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۳۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی وزارت دفاع روسیه از بیش از ۳۰ نوع سلاح

وزارت دفاع روسیه در حضور وزیر دفاع این کشور از بیش از ۳۰ نوع اسلحه و تجهیزات جدید رونمایی کرد.

به گزارش مشرق، سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه در مرکز نمایشگاهی(Patriot Congress and Exhibition Center) خارج از مسکو حضور پیدا کرد. در این مراسم از بیش از ۳۰ نمونه اسلحه و تجهیزات نویدبخش رونمایی شد.

وزارت دفاع روسیه دراین‌باره نوشت: سرگئی شویگو، ژنرال ارتش در مراسم رونمایی از بیش از ۳۰ نمونه اسلحه، ادوات نظامی و تجهیزات ویژه تولیدشده در ۱۸ کارخانه صنایع دفاعی از جمله صنایع خودروهای رباتیک، حضور پیدا کرد.

به نوشته وزارت دفاع روسیه، شویگو همچنین دستور تسریع تولید سلاح‌هایی را که در مناطق عملیات نظامی روسیه در اوکراین به دست ارتش مسکو آزمایش شده است، صادر کرد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • پاکستان فیلترینگ «ایکس» را تایید کرد
  • حضور بیش از ۱۲۰ هنرمند در دومین جشنواره تئاتر خیابانی محلات
  • کرملین خروج صلحبانان روسیه از قره‌باغ را تایید کرد
  • بهره‌برداری از نخستین نیروگاه خورشیدی فضا در یک قدمی واقعیت
  • رونمایی وزارت دفاع روسیه از بیش از ۳۰ نوع سلاح
  • خبر عجیب در مورد سرپرست استقلال که تایید نشد
  • ارتباط عوامل حمله تروریستی در مسکو با اوکراین مشخص شد
  • افشین قطبی در یک قدمی نیمکت تیم ملی ایران
  • حمایت ۵۰ درصدی از شرکت‌های خلاق برای حضور در نمایشگاه «آبادیران»
  • حمایت 50 درصدی از شرکت‌های خلاق برای حضور در نمایشگاه «آبادیران»