Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - قائم مقام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: خودروهایی که در طرح دو گانه‌سوز کردن رایگان خودروهای عمومی فرآیند تبدیل را انجام می‌دهند، تا پنج سال از بازرسی‌های دوره‌ای به صورت رایگان بهره‌مند می‌شوند.
به گزارش شانا به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، حمید قاسمی ده‌چشمه با اشاره به مزایای طرح دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی برای مالکان این خودروها گفت: هزینه گازسوز کردن یک خودرو حدود 10 تا 11 میلیون تومان است که مالکان خودروهای عمومی با مشارکت در این طرح می‌توانند خودروهای خود را رایگان دوگانه‌سوز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: افزون بر این مزیت، مالکان این خودروها می‌توانند تا پنج سال از بازرسی‌های دوره‌ای رایگاه استفاده کنند.
قائم مقام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با بیان این که ممکن است این دوره پنج‌ساله برای یک دوره دیگر نیز تمدید شود، گفت: در این 10 سال همه بازرسی‌ها رایگان خواهد بود و اگر خودرویی به عملیات ثانویه نیازمند باشد، این کار با 50 درصد تخفیف انجام می‌شود و اگر نیاز به تعویض مخزن داشته باشد، کمک هزینه خرید مخزن به مالکان پرداخت می‌شود.
قاسمی ده‌چشمه همچنین از مشمول‌شدن مسافربرهای شخصی و اینترنتی در این طرح خبر داد و افزود: اگر چه اولویت در اجرای این طرح با تاکسی‌ها و وانت‌هاست اما در مرحله دوم در نظر داریم مسافربرهای شخصی زیر نظر تاکسیرانی و مورد تایید وزارت کشور و تاکسی‌های اینترنتی هم مشمول طرح دو گانه‌سوز کردن خودروهای عمومی شوند.
وی افزود: زمینه لازم برای ثبت نام مالکان خودروهای مسافربر شخصی در سامانه طرح دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی فراهم شده است، اما روند اجرایی آن تا دو هفته آینده عملیاتی می‌شود.
قائم مقام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: دو گانه‌سوزکردن خودروهای مسافربر شخصی صددرصد رایگان نیست و ممکن است بخشی از هزینه‌ها تا سقف 30 درصد را مالکان پرداخت کنند و بقیه هزینه‌ها را دولت متقبل شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: خودروهای عمومی کردن خودروهای دوگانه سوز سوز کردن طرح دو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۳۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش ۱۵ هزار و ۸۰ خودرو در مرکز معاینه فنی شهرکرد

پیمان محقق مدیر واحد حمل و نقل و ترافیک شهرداری شهرکرد گفت: پارسال مجموعا ۱۲ هزار و ۵۰۰ خودروی بنزینی و ۲ هزار و ۵۸۰ خودروی دوگانه سوز در مرکز معاینه فنی پذیرش و خدمات دریافت کردند.

وی افزود: تعدادی از این خودرو‌ها به دلیل عدم تنظیم موتور و مصرف سوخت نامتعارف و تعدادی هم مربوط سیستم ترمز و سیستم تعلیق خودرو بوده است.

بیشتر بخوانید

معاینه فنی خودرو‌ها به‌صورت رایگان در فرخشهر به مناسبت هفته محیط زیست

محقق اضافه کرد: تعداد خودرو‌های سبک بنزینی در مراجعه اول ۹ هزار و ۶۲۴ مورد و در مراجعه نوبت دوم ۲ هزار و ۶۵۰ مورد بوده است.

محقق ادامه داد: همچنین تعداد خودرو‌های دوگانه سوز سبک بنزینی در مراجعه اول ۱۴۱۰ مورد و در نوت دوم ۳۲۰ مورد بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره‌های آموزشی رایگان برای ۱۵۰۰ نفر از فعالان گردشگری
  • رفتار دوگانه ضد انقلاب‌ها + فیلم
  • (ویدئو) نطق جنجالی نماینده پارلمان بریتانیا در انتقاد از سیاست دوگانه انگلیس
  • بیمه رایگان زنان غیرشاغل روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند
  • زنان غیرشاغل روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند به‌صورت رایگان بیمه می‌شوند
  • پذیرش ۱۵ هزار و ۸۰ خودرو در مرکز معاینه فنی شهرکرد
  • فوری | مالکان پرسپولیس و استقلال مشخص شدند
  • قیمت پژو ۴۰۵ در بازار امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • ورود اولین سری اتوبوس های برقی به چرخه حمل و نقل عمومی کشور؛ ایستگاه اول کرج
  • بهره برداری از اولین جایگاه شارژ خودروهای برقی کشور و ۴۰ دستگاه اتوبوس