Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@21:14:25 GMT

ساخت ویلا در دل کوه جاده اوشان! + فیلم

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۴۰۰۶

ساخت ویلا در دل کوه جاده اوشان! + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، فیلمی از ساخت ویلا در دل کوه در جاده اوشان واقع در بخش رودبار قصران استان تهران را مشاهده می‌کنید که شهروندخبرنگار ما ارسال کرده است. 

منبع: شهروندخبرنگار – تهران (اوشان)

 

بیشتر بخوانید:

کوه‌خواری، بلای جان طبیعت کلاردشت + فیلم

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کوه خواری ساخت و ساز منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۴۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین هزینه‌های ساخت پارکینگ در منطقه ۶ تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار منطقه ۶ شهر تهران گفت: یکی از مشکلاتی که سال گذشته به عنوان معضل در این منطقه شناسایی شد، مربوط به کسری پارکینگ‌های بیمارستانی بود. علیرضا صادقی‌بخش افزود: بر این اساس احداث ۲ پارکینگ برای بیمارستان‌های شریعتی و امام خمینی در دستور کار قرار گرفت که هزینه‌های آن از محل عوارض کسری پارکینگ تأمین می‌شود.

معاون شهردار منطقه ۶ گفت: بر این اساس شهرداری منطقه ۶ حدود ۱۲۰۰ میلیارد تومان از عوارض کسری پارکینگ را در اعتبارات سازمان حمل و نقل و ترافیک بلوکه کرد تا صرف ساخت دو پارکینگ شود.

معاون شهردار منطقه ۶ همچنین گفت: برآورد‌ها حاکیست بیمارستان شریعتی حدود ۱۵۰۰ کسری پارکینگ دارد که با ایجاد پارکینگ در ساختمان قدیمی این بیمارستان حدود نیمی از نیاز آن تأمین خواهد شد؛ البته برنامه‌ای برای ایجاد پارکینگ زیرسطحی خیابان باقرخان در شمال بیمارستان شریعتی هم داریم که بخش دیگری از نیاز پارکینگ را پوشش می‌دهد.

علیرضا صادقی‌بخش افزود: پارکینگ بیمارستان امام خمینی نیز در جنوب محوطه بیمارستانی در خیابان میرخانی ساخته می‌شود که حدود ۶۵۰ واحد پارکینگ را تأمین خواهد کرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار منطقه ۶ شهر تهران همچنین گفت: برای ایجاد پارکینگ بیمارستان ۵۰۱ ارتش نیز توافق‌نامه‌ای امضا شده تا در محدوده زمینی که متعلق به این بیمارستان است برای احداث پارکینگ اقدام و یک ورودی از بزرگراه شهید چمران برای آن ایجاد کنیم.

به گفته علیرضا صادقی‌بخش: پارکینگ بیمارستان امام خمینی، یکسال و پارکینگ بیمارستان شریعتی حدود ۲ سال دیگر بهره برداری خواهد شد، اما پارکینگ بیمارستان ۵۰۱ به علت اینکه قرار است به صورت مکانیزه احداث شود در ۲۷ خرداد راه‌اندازی می‌شود و ۳۰۰ واحد ظرفیت خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • انتقاد از ساخت مسجد در پارک قیطریه: تخریب شعائر اسلامی است
  • تامین هزینه‌های ساخت پارکینگ در منطقه ۶ تهران
  • طبیعت بهاری روستای جغدان از لنز دوربین شهروند خبرنگار
  • پلی به گذشته - پوکر فرانک لمپارد مقابل استون ویلا (2010/3/27) / فیلم
  • جزئیات همکاری شهرداری تهران با چینی‌ها از زبان شهردار تهران + فیلم
  • چرا در سال گذشته بیشترین حجم خرید ملک در سرخرود انجام شده است؟
  • اونای امری هم‌سطح گواردیولا و کلوپ است!
  • طرح ساخت مسجد در پارک قیطریه تایید شد
  • زانیولو: بازی برای لاتزیو را نمی‌توانم حتی تصور کنم! دلتنگ ایتالیا هستم
  • آسمان ابری بویین میاندشت از لنز دوربین شهروند خبرنگار