Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان نماینده مردم کهنوج و منوجان و رودبارجنوب و قلعه گنج و فاریاب در مجلس شورای اسلامی گفت: سابقه درخشان و توانمندی "علیرضا رزم حسینی" به عنوان وزیر پیشنهادی صمت غیرقابل انکار است و حتما با رای اعتماد بالای نمایندگان مجلس روبرو خواهیم شد.

دکتر "منصور شکرالهی" در گفت و گو با ایسنا با یادآوری بخشی از توانمندی های "علیرضا رزم حسینی" وزیر پیشنهادی صمت گفت: توانمندی های "رزم حسینی" برای همه ثابت شده است و غیرقابل انکار است و اینکه در ۲ استان بزرگ کشور (کرمان و خراسان رضوی) مسئولیت داشته است و رئیس جمهور نیز به ایشان اعتماد کردند نشانگر روحیه جهادی و انقلابی اقای رزم حسینی را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ایجاد فضای همدلی را یکی از خصوصیات بارز وزیر پیشنهادی صمت عنوان کرد و افزود: رزم حسینی در دوران‌ تصدی استانداری کرمان و خراسان رضوی با فراهم کردن روحیه همدلی و آرامش، خدمات ارزنده ای را به یادگار گذاشته است.

شکر الهی به ظرفیت معادن در جنوب کرمان و استان برای ایجاد اشتغال اشاره کرد و گفت: انتظار مردم جنوب کرمان از وزیر پیشنهادی صمت شکوفایی معادن و ایجاد اشتغال است زیرا جنوب استان و کرمان به عنوان بهشت معادن شهرت دارند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تشویق شرکت های توانمند سرمایه گذاری را جهت بهره برداری از معادن جنوب کرمان را از جمله انتظارات از وزیر پیشنهادی صمت عنوان کرد و افزود: اگر زمینه حضور شرکت های توانمند و بزرگ برای سرمایه گذاری در بخش معادن فراهم شود، قطعا در ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی منطقه تاثیر بسزایی خواهد داشت.

نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی با ابراز امیدواری از رای بالای نمایندگان به وزیر پیشنهادی صمت گفت: با توجه به شناختی که از آقای رزم حسینی وجود دارد، احتمال می رود وی با رای بالایی به عنوان وزیر صمت انتخاب شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اخبار سیاسی کرمان عليرضا رزم حسيني استانی سیاسی وزیر پیشنهادی صنعت معدن و تجارت وزیر پیشنهادی صمت جنوب کرمان رزم حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۴۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌ها در کرمان تداوم دارد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان کرمان، در اطلاعیه روز پنجشنبه این اداره کل آمده است، بیشینه بارش‌ها امروز در نیمه شمالی مناطق مرکزی، جنوب غربی و برخی مناطق جنوب شرقی خواهد بود.

طبق این اطلاعیه، با توجه به شدت و نوع بارش‌‎ها آبگرفتگی معابر عمومی، جاری شدن رواناب، سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه‌ها در مناطق مذکور محتمل است.

براساس اعلام مرکز پیش‌بینی هواشناسی، فردا از شدت ناپایداری ها کاسته خواهد شد و از ابتدای هفته آینده به استثنا ارتفاعات و برخی مناطق مرکزی که رگبار پراکنده باران خواهند داشت، برای اغلب مناطق جوی نسبتا پایدار و آرام گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • بارش‌ها در کرمان تداوم دارد
  • تصادف والدین و دختری خردسال در انتظار پدر و مادر 
  • فعالیت مجامع اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی
  • حسینی: تغییر نام دانشگاه از فنی حرفه‌ای به دانشگاه ملی مهارت پیشنهادی موجه و قابل پیگیری است
  • تلاش اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای در جهت تحقق شعار «ارزش‌مدار، کارآفرین و ثروت‌ساز» باشد/ تغییر نام دانشگاه از فنی حرفه‌ای به دانشگاه ملی مهارت پیشنهادی موجه و قابل پیگیری است
  • شکاف بین دولتمردان صهیونیست‌زده با افکار عمومی در غرب غیرقابل‌انکار است
  • اولویت‌های پیشنهادی مجلس برای شکوفایی اقتصادی کشور منتشر شد
  • سقوط در انتظار 2 لژیونر ایران: زودتر برگردید!
  • افراد جویای کار به سامانه ملی رصد اشتغال مراجعه کنند
  • سرگرد اکبر دهقانی فرمانده پاسگاه سی ریز شد