Web Analytics Made Easy - Statcounter

قهرمان مسابقات دوچرخه سواری 500 متر جوانان گفت: یکی از سخت ترین مسابقاتی بود که در آن رکاب زدم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدارسیون دوچرخه سواری، مرحله اول مسابقات دوچرخه سواری پیست سرعت بانوان در رده جوانان در 500متر در حالی با رکوردشکنی دوچرخه سواری مشهدی به پایان رسید که وی معتقد است در تمرینات بارها به این رکورد دست یافته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

لیلا حیدری جوان قهرمان این دوره از رقابتهای پیست اظهار داشت: من 4 سال است که به طور حرفه ای رکاب می زنم. در این مدت در مسابقات زیادی حضور داشتم اما واقعا این مسابقات یکی از سخت ترین مسابقاتی بود که انجام دادم و خیلی خوشحال هستم که توانستم عنوان قهرمانی را کسب کنم.

وی در ادامه افزود: من سال گذشته در همین مسابقات رکورد 39 را زده بودم و امسال با توجه به تمرینات و مسابقه ای که چند هفته پیش در مشهد برگزار شد و بازهم رکورد خوبی زده بودم، تصور می کردم که بتوانم عنوان قهرمانی و رکوردشکنی این مسابقات را داشته باشم. من درتمریناتم بارها رکورد 38/50  را زده بودم اما به هر حال هر مسابقه ای شرایط خودش را دارد و امروز خیلی خوشحالم که توانستم این رکورد شکنی را داشته باشم.   حیدری درباره مسابقات 200 سرعت خاطر نشان کرد: قرار است در مسابقات 200 متر سرعت رکاب بزنم که امیدوارم دراین ماده هم عنوان قهرمانی را کسب کنم.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۴۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ستاره ها و بزرگان پیاده روی کشور در همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، به همت هیئت دو ومیدانی استان همدان به منظور حمایت از قهرمانان ملی، ارزیابی وضعیت آمادگی مدعیان قبل از المپیک و احتمال حضور در مسابقات بین المللی، مسابقه رکورد گیری با حضور همه مدعیان پیاده روی کشور در پیست استادیوم شهدای قدس همدان برگزار شد.

حضور حمید زورآوند نماینده کشورمان در المپیک پکن، رکوردار بزرگسالان و قهرمان چندین ساله کشور، آرمین شاه ملکی رکوردار جوانان و سابقه حضور در مسابقات جهانی نوجوانان، اسدی منش رکوردار نوجوانان کشور و قهرمان مسابقات آسیایی تاشکند و جوانان جویای نامی، چون الست و پیله ور از جذابیت‌های این رقابت بود.

در پایان حمید زورآوند با رکورد ۴۵ دقیقه و چهل و یک ثانیه قهرمان، آرمین شاه ملکی ۴۸ دقیقه و شش ثانیه دوم و عارف پیله وری با رکورد ۴۹ دقیقه و ۵۳ ثانیه در جایگاه سوم ایستادند.

رکورد‌های به دست آمده توسط این قهرمانان با توجه به سرمای هوا و ماه مبارک رمضان قابل توجه است.

دیگر خبرها

  • دادمرز:معده ‌درد شدید از جهانی ۲۰۱۵ همراهم است/فدای ۱۱ نفرم!
  • ماجرای سیلی خوردن بازیگر «زیرخاکی» از استاد سمندریان
  • حادثه رانندگی بر اثر سرعت غیرمجاز و کنترل نکردن خودرو، در ورودی اردبیل
  • رقابت ستاره ها و بزرگان پیاده روی کشور در همدان 
  • فیلیپه نیستروم؛ ماجرای گدایی و اعتیاد قهرمان دوچرخه‌سواری جهان
  • دعوت از ۲ سپاهانی به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری امید
  • ماجرای گدایی و اعتیاد قهرمان دوچرخه‌سواری جهان
  • میکل آرتتا و تصاحب رکورد جاودانه ژوزه مورینیو در صورت قهرمانی در لیگ برتر
  • ۲ سپاهانی به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری امید دعوت شدند
  • محدودیت سرعت دوچرخه‌ها در آمستردام با دستگاه‌های هوشمند