Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@13:27:08 GMT

فاصله گذاری اجتماعی در شناورهای قشم رعایت شود

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۴۰۸۶

فاصله گذاری اجتماعی در شناورهای قشم رعایت شود

حجت الاسلام میثم تارم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قشم افزود: مسوولان این امر هرچه سریعتر نسبت به اصلاح وضع موجود اقدام کنند تا بیش از این مردم درگیر این بیماری منحوس نشوند.

وی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس تصریح کرد: طبق سخنان مقام معظم رهبری در گرامیداشت این هفته، جنگ را بر علیه ما ایجاد کردند و ما دفاع کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه قشم گفت: دفاع یک حکم عقلی و فطری است که خداوند در وجود انسان و حیوان گذاشته است تا در مقابل تجاوز و حمله دفاع کند و ما نیز به حکم شرع و عقل دفاع کردیم.

وی ادامه داد: هدف از این جنگ از بین بردن نظام مقدس جمهوری اسلامی  به وسیله صدام و حزب بعث بود.

تارم تاکید کرد: دفاع مقدس ما همه هوشمندانه بود و با تدبیر و درایت امام خمینی (ره) اداره شد و حتی پذیرش قطعنامه هم با درایت بود و هیچ کجای دفاع مقدس، نقطه تاریکی ندارد.

وی در پایان افزود: تحریف حقایق و روایت غلط از دفاع مقدس برای تحریف این واقعه عظیم است و دشمنان در حال توطئه چینی برای تحریف این واقعه عظیم هستند.

نماز جمعه این هفته قشم، به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس با حضور پرشور نیروهای نظامی و انتظامی با حفظ دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

شهرستان قشم، شامل جزیره های قشم، لارک و هنگام با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در جنوب استان هرمزگان و در میان آبهای نیلگون خلیج فارس قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا قشم هفته دفاع مقدس فاصله گذاری اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا قشم هفته دفاع مقدس فاصله گذاری اجتماعی ویروس کرونا قشم هفته دفاع مقدس فاصله گذاری اجتماعی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۴۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، محور‌های هشتمین جشنواره ملی تولیدات هنری فانوس در گلستان نقش ولایت و رهبری در دفاع مقدس، نقش اقشار مختلف مردم در دفاع مقدس، شهدا، رزمندگان، آزادگان، جانبازان و ایثارگران، مدافعان حرم و امنیت و راهیان نور است.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را در بخش‌های هنر‌های نمایشی، هنر‌های تجسمی، فیلم، موسیقی و سرود، رادیویی و دانش آموزی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

افراد تا ۱۵ خرداد می‌توانند آثار خود را از طریق برنامه‌های سروش، ایتا، بله و شاد به شماره ۰۹۱۱۷۰۴۰۰۳ ارسال کنند.

دیگر خبرها

  • هشدار زرد؛ وزش باد شدید در مناطق جنوبی کشور تا هفته آینده
  • شهید مطهری یعنی مبارزه با تفکر تحریف
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • پرواز مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل دایر شد
  • در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید
  • پس‌لرزه‌های توئیت عجیب کریمی قدوسی درباره بمب اتم