Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا،  تیم کلر پارس تبریز به نمایندگی از آذربایجان شرقی در اولین دوره مسابقات شرکت ها حضور یافت و توانست با کسب رکوردی بهتر از سایر تیم ها در جایگاه نخست این رقابت ها بایستد.

در این مسابقات شرکت کلرپارس تبریز با رکورد ٢٧:٠٤ اول شد و تیم های اشتادسازه خراسان رضوی با رکورد ٢٧:٣٩،  شرکت کشت و صنعت پارس اردبیل با رکورد ٢٨:٠٣،  نیروگاه شازند اراک با رکورد ٢٨:٥٥،  آینده پردازان سپنج با رکورد ٢٨:٥٧، فروسیلیس سمنان با رکورد ٢٩:٥٣،   راهسازی دیبار خراسان جنوبی با رکورد ٢٩:٥٨ و مس سرچشمه با رکورد ٣١:٠٠ دوم تا هشتم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، این مسابقات با حضور ۶۰ ورزشکار در قالب ۱۵ تیم از ۱۵ استان برگزار شد و شرکت کنندگان مسیر ۸ کیلومتری مسابقه را به شکل امدادی (هر ورزشکار ۲ کیلومتر) در منطقه توریستی چالیدر مشهد طی کردند و در پایان تیم کلر پارس با ترکیب جواد علیزاده،  پژمان کوزه ای،  حسن عابدی و صادق مظاهری از آذربایجان شرقی توانستند از مقام قهرمانی سال گذشته خود دفاع کند.

مراسم اعطای مدال و لوح قهرمانی برترین های این دوره با حضور جواد رمضی رییس فدراسیون ورزش کارگری، سید امیر حسینی رییس انجمن ورزش شرکت ها و دیگر مسوولین این رویداد برگزار شد.

پیش از این تیم های آذربایجان شرقی ب (آهنگری تراکتورسازی) و آذربایجان شرقی الف (کلرپارس) در مسابقات دوصحرانوردی قهرمانی کشور که دی ماه سال ۱۳۹۸ به میزبانی آذربایجان شرقی برگزار شد، قهرمان و نایب قهرمان شدند.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی ورزش کارگری فدراسیون آماتوری ورزش کارگری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی ورزش کارگری فدراسیون آماتوری ورزش کارگری آذربایجان شرقی ورزش کارگری فدراسیون آماتوری ورزش کارگری اخبار کنکور آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۴۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انریکه: افسوس، از کیکی سوال کردی و رکورد خراب شد!

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی به فاصله پنج هفته تا پایان فصل تنها 5 امتیاز دیگر برای مسجل کردن قهرمانی می خواهد و شاید با توجه به نتایج تعقیب کنندگان زودتر نیز به هدفش برسد. اگر موناکو ببازد و پی اس جی فردا ببرد، قهرمانی مسجل می شود.

پی اس جی که به نیمه نهایی لیگ قهرمانان نیز رسیده و چهارشنبه هفته بعد باید به مصاف دورتموند برود، فردا میهمان لوریان رده هفدهمی است.

لوئیس انریکه در نشست خبری این بازی گفت: «این یک بازی بسته با فضای کم خواهد بود، در برابر تیمی که نزدیک به دروازه خود دفاع می کند. آنها نمی خواهند سقوط کنند و فکر می کنم بازی سختی خواهیم داشت ولی ما آماده ایم تا برنده شویم.»

آیا برای مسجل شدن قهرمانی قبل از لیگ قهرمانان عجله دارید؟ «این چه کمکی به ما می کند؟ (قهرمان شدن قبل از لیگ قهرمانان). امیدوارم فردا قهرمان شویم، اما مهم این نیست که قهرمانی چه زمانی اتفاق می افتد. مهم نحوه بازی ماست. حتی اگر قهرمان شویم، ما به بازی های خوبمان ادامه خواهیم داد.»

لوئیس انریکه به پیشرفت پی اس جی افتخار می کند: «ما مشخصاً از همان ابتدا مدعی اول قهرمانی بودیم. همه نمی‌توانند با این همه بازی مهم و فشار زیاد قهرمان شوند. ما بهترین ترکیب و بهترین بودجه را داریم و قهرمانی تقریباً برای ما اجباری است، اما ما با برتری فاحش نسبت به سایر رقبا این کار را انجام دادیم. من سطح لیگ فرانسه را دست کم گرفته بودم.»

هدف لوئیس انریکه چهارگانه است؟ (سوپرجام، لیگ، لیگ قهرمانان و جام حذفی که اولی فتح شده): «بدون شک، این انگیزه ای است برای انجام کاری که هرگز در فرانسه انجام نشده است تا در تاریخ باشگاه، شهر و کشور ثبت شود. این به ما انگیزه زیادی می دهد، اما در حال حاضر فقط سوپرجام را برده ایم و باید برای سه جام دیگر تلاش کنیم.»

لوئیس انریکه در مورد امباپه با سوال یک رسانه اسپانیایی مواجه شد. او در مورد پرسش خبرنگار که گفته بود چطور امباپه، بهترین بازیکن جهان، برابر لیون غایب بود، با خنده گفت: «تو رکورد را خراب کردی. این اولین بار بود تا اینجای نشست حتی یک نفر از من سوالی در مورد کیکی نپرسیده بود اما بازهم موفق نشدیم. من واقعاً نمی توانم به این سوال پاسخ دهم. وقتی کیلیان علنی صحبت می کند، من هم همین کار را انجام می دهم.»

دیگر خبرها

  • مسیرگشایی خیابان انقلاب تبریز جزو پروژه‌های شاخص کشور اعلام شد
  • تدوین ۶۱ رقابت قهرمانی کشور در تقویم ورزش کارگری کشور برای سالجاری
  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • کارگران اخراجی کاغذپارس به کار برگشتند/ برچیدن بساط قرارداد‌های یک ماهه کارگری
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • انریکه: رکورد را خراب کردی، هیچکس از امباپه نپرسیده بود
  • انریکه: افسوس، از کیکی سوال کردی و رکورد خراب شد!
  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد
  • برگزاری مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز
  • سرعت این نوجوان آمریکایی در حد برق و باد!