Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@16:25:03 GMT

کشف ۴۰ میلیارد ارز در خوزستان/ ۳ نفر دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۴۱۱۶

کشف ۴۰ میلیارد ارز در خوزستان/ ۳ نفر دستگیر شدند

آفتاب‌‌نیوز :

سردار سید محمد صالحی در خصوص جزئیات این خبر، اظهار کرد: در پی وصول یک پرونده به پلیس آگاهی استان مبنی بر کلاهبرداری به شیوه خرید و فروش دلار توسط افراد ناشناس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی موضوع مشخص شد که سه متهم به صورت حرفه‌ای پس از معرفی خود به عنوان صراف و ادعای تهیه دلار به قیمت پایین‌تر از بازار، اقدام به اخذ وجه از مال‌باختگان کرده و متواری می‌شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالحی تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی استان با بررسی شواهد، سرنخ‌های به دست آمده و اقدامات اطلاعاتی، متهمان را در یکی از استان‌های همجوار شناسایی و پس از اخذ حکم قضائی، آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی بیان کرد: متهمان در بازجویی‌های تخصصی پلیس به کلاهبرداری ۴۰ میلیارد ریالی از مال‌باختگان با همکاری هم اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اینکه تحقیقات پلیسی در این زمینه همچنان ادامه دارد، گفت: از مردم درخواست می‌شود برای خرید و فروش دلار و ارز به صرافی‌های معتبر مراجعه کرده و از صحت معامله و احراز اعتبار فروشنده و خریدار اطمینان حاصل کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ارز خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۴۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اوباش سابقه دار به اتهام حمله به یک آرایشگاه در اسلامشهر

به گزارش خبرنگار مهر، سردار کیومرث عزیزی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری عوامل حمله به یک آرایشگاه مردانه در اسلامشهر خبر داد و در تشریح جزئیات این اقدام اظهار کرد: ۳ نفر اوباش سابقه دار با در دست داشتن سلاح سرد و قمه، به یک واحد صنفی آرایشگری مردانه در محله «قائمیه» اسلامشهر حمله کرده و با تخریب بخشی از اموال مغازه، به دلیل خصومت قبلی، متصدی آرایشگاه را مورد ضرب و شتم قرار داده و از محل متواری می‌شوند.

وی افزود: با آغاز تحقیقات پلیس، هویت افراد مهاجم به آرایشگاه و اوباش سابقه دار به دست آمد و با همکاری اطلاعاتی فی مابین فرماندهی انتظامی شهرستان اسلامشهر و پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران، در عملیات ضربتی پلیس، ۳ عامل حمله به آرایشگاه در اسلامشهر دارای سابقه اوباشگری دستگیر شدند.

عزیزی عنوان کرد: متهمان در اعترافات خود اعلام داشتند که آرایشگر را در چندین مرحله به صورت تلفنی و حضوری تهدید کرده و در فرصت مناسب به آرایشگاه مورد نظر هجوم برده و آرایشگر را مورد ضرب و شتم قرار داده و بخشی از اموال مغازه را تخریب کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در پایان با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

کد خبر 6080720

دیگر خبرها

  • پلیس فرانسه یک فرد را در کنسولگری ایران دستگیر کرد
  • دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه
  • دستگیری سارقان سیم کابلهای برق در مراغه
  • دستگیری متهمان سایبری کنکور
  • دستگیری متهمان سایبری کنکور/ دریافت بالغ بر ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان
  • کلاهبرداری ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان کنکور/ متهمان دستگیر شدند
  • اعترافات متهمان زورگیری اتوبان صدر: از ترس به شمال فرار کردیم!
  • دستگیری اوباش سابقه دار به اتهام حمله به یک آرایشگاه در اسلامشهر
  • باند سارقان انبار کالاهای ملوانی و منازل در گناوه منهدم شد
  • ۲۰ هزار دلار دستمزد انتقال یک تن شیشه به تهران