Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های  باشگاه خبرنگاران جوان  از زنجان،استاد، ولی اله کلامی‌فرد، برادر شهید ناصر اوجاقلو در سال ۱۳۳۳ چشم به جهان گشود و با آغاز جنگ تحمیلی به ترتیب در لشکر‌های علی‌بن ابی‌طالب، عاشورا، نجف و در نهایت تیپ مستقل انصار المهدی (زنجان) در مناطق مختلف جنگی حضورداشته است.

او از رزمندگان دفاع مقدس، شاعر و مداح اهل بیت عصمت و طهارت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تاکنون ۳۱ جلد از سروده‌های این شاعر و مادح اهل بیت (ع) منتشر شده است که ۲۴ نسخه آن‌ها عرض ارادت به اهل بیت و چهار جلد پیرامون انقلاب اسلامی (ترکی و فارسی) و ۲ جلد دیوان فارسی و یک جلد فهرست آثار چاپ شده است.

استاد، ولی الله کلامی زنجانی، شاعر آیینی و ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت (ع) دارای نشان درجه یک هنری است.

 

انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دفاع مقدس زنجان شب شعر اهل بیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۴۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از استادکار پیشکسوت حوزه میراث فرهنگی قزوین

در مراسم گرامیداشت روز جهانی بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی از استاد قربان مافی استادکار مرمت سازه‌های چوبی استان قزوین تقدیر شد. 

مرمت مدرسه علمیه التفاتیه، مدرسه دیانت، مناره‌های مسجد جامع، حسینیه امینی ها، سعدالسلطنه، امامزاده حلیمه خاتون از جمله خدمات ارزنده استاد مافی در زمینه حفاظت از آثار ارزشمند تاریخی قزوین است.

در این مراسم ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، دارابی معاون میراث فرهنگی کشور و قائم مقام وزیر و جمعی از معاونین میراث فرهنگی استانها حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ۳۲۱ نفر از فرزندان شهدا و جانبازان زنجانی در آزمون استخدامی ثبت نام کردند
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی ها به مردم غزه
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی‌ها به مردم غزه
  • پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی
  • فیلم_ تجلیل از مقام فرمانده دلاور در تیپ قمربنی هاشم(ع)
  • تجلیل از استادکار پیشکسوت حوزه میراث فرهنگی قزوین
  • ۵۴۴ پرونده تخلفاتی برای اصناف زنجانی تشکیل شد
  • تجلیل از هنرمندان حوزه دفاع مقدس
  • دهمین‌جلسه درس‌گفتارهای «سعدی‌خوانی» برگزار می‌شود
  • زنجانی ها منتظر هوای گرم باشند