Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین واکسن کووید۱۹ بالقوه روسیه در آستانه تایید دولتی قرار دارد. نتایج مرحله دوم آزمایش بالینی این واکسن با حضور ۱۰۰ نفر هفته آینده منتشر می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، تا کمتر از یک ماه دیگر دولت روسیه دومین واکسن بالقوه روسیه علیه کووید ۱۹ را تایید می‌کند.

«مرکز فناوری زیستی و ویروس شناسی دولتی وکتور» در سیبری اعلام کرد هفته گذشته دومین مرحله آزمایش بالینی واکسن با حضور ۱۰۰ نفر پایان یافته و نتایج آن چهارشنبه هفته آینده منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داوطلبان اعلام کرده‌اند پس از دریافت واکسن EpiVacCorona احساس خوبی دارند.

خبرگزاری اینترفاکس ادعا می‌کند دولت روسیه تصمیم دارد در نیمه ماه اکتبر این واکسن را تایید کند و پس از آن یک آزمایش بالینی وسیع با حضور ۵ هزار داوطلب انجام می‌شود.

به گفته «رینات ماکسیوتوف» مدیر مرکز وکتور تخمین زده می‌شود این واکسن هر ۳ سال یک‌بار نیازمند یک دوز تقویتی باشد.

او در برنامه‌ای تلویزیونی در این باره گفت: پس از اجرای چرخه اولیه واکسیناسیون، تزریق آن هر سه سال یک‌بار باید انجام شود.

ماه گذشته نخستین واکسن کووید ۱۹ روسیه «اسپوتنیکV» از سوی دولت این کشور تایید شد. اکنون مرحله سوم آزمایش بالینی این واکسن با حضور ۴۰ هزار داوطلب در حال اجرا است.

به گفته توسعه دهندگان « اسپوتنیکV»، دوز تقویتی آن باید ۲ سال یک‌بار تزریق شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کرونا واکسن کرونا روسیه آزمایش بالینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۴۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله هوایی روسیه به برج مخابراتی دومین شهر بزرگ اوکراین

آفتاب‌‌نیوز :

یک مقام اوکراین عصر دوشنبه به وقت تهران از حمله هوایی روسیه به برج مخابراتی شهر «خارکی‌یف» دومین شهر بزرگ این کشور خبر داد.

به گزارش شبکه خبری «سی‌جی تی‌ان» حمله هوایی روسیه به دومین شهر بزرگ اوکراین به زیرساخت‌های پخش تلویزیونی اصابت کرد و باعث اختلال در سیگنال رسانی شد.

«اوله سینیهوبوف»، فرماندار منطقه گفت: «در حال حاضر، وقفه‌هایی در سیگنال تلویزیونی وجود دارد. این حادثه تلفات جانی نداشته است».

کارکنان تلویزیون این شهر هنگام هشدار حمله هوایی در پناهگاه بودند.

۱۲ کانال تلویزیونی اوکراین، پخش خود را در ۱۷ آوریل به این سو در پی حمله روسیه اوکراین متوقف کردند.

روسیه تاکنون واکنشی در این زمینه نشان نداده است.

روزنامه آمریکایی «وال استریت ژورنال» یکشنبه نوشت، پس از تجزیه و تحلیل وضعیت دشوار اوکراین در میدان جنگ با روسیه و پیشرفت‌های اخیراً نیرو‌های مسلح روسیه این کشور بعید است که کمک ۶۱ میلیادر دلاری آمریکا به کی‌یف، مواضع نظامی این کشور را در میدان جنگ با روسیه را تغییر دهد. 

به نوشته این روزنامه، بسته جدید کمک‌های آمریکا تنها به نیرو‌های مسلح اوکراین کمک می‌کند تا از حمله ارتش روسیه جلوگیری کند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • نیویورک‌تایمز: جنگ اوکراین برای ارتش آمریکا حکم رگه طلا را دارد
  • بمب بزرگ مالکان جدید استقلال؛ سرمربی پرافتخار در یک‌قدمی نیمکت آبی‌ها
  • بیش از ۷۲ هزار معاینه بالینی پزشکی قانونی در آذربایجان‌غربی ثبت شد
  • ببینید | حمله هوایی روسیه به برج مخابراتی دومین شهر بزرگ اوکراین
  • بولونیا در یک قدمی اولین حضور تاریخ خود در لیگ قهرمانان اروپا
  • حمله هوایی روسیه به برج مخابراتی دومین شهر بزرگ اوکراین
  • کامنت موشن| آیا کرونای دیگری در انتظار جهان است؟
  • اعلام شرط روسیه برای بازگشت به معاهده منع جامع آزمایش هسته‌ای
  • لاوروف شرط بازگشت به معاهده منع جامع آزمایش هسته‌ای را گفت
  • شرط روسیه برای بازگشت به معاهده منع جامع آزمایش هسته‌ای