Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@10:43:15 GMT

دستگیری هفت نفر از عاملان تیراندازی در ایذه

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۴۱۶۳

دستگیری هفت نفر از عاملان تیراندازی در ایذه

سرهنگ حجت سفیدپوست جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:در پی وقوع چند فقره تیراندازی و سرقت به عنف و عادی و همچنین ایجاد ناامنی توسط تعدادی از اراذل و اوباش سابقه دار، مراتب بصورت ویژه در دستور کار پلیس اطلاعات این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی و شناسایی محل اختفای این افراد، با یک عملیات غافلگیرانه متهم‌ اصلی به همراه ۶ نفر از همدستان وی که همگی دارای سوابق متعدد کیفری وتحت تعقیب بودند دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفید پوست تصریح کرد: در بازرسی به عمل آمده از مخفیگاه متهمین یک قبضه سلاح شورشی ساچمه زنی وینچستر بکار رفته در تیراندازی ها از نامبردگان کشف و ضبط شد.

وی در پایان گفت: نیروی انتظامی ایذه خادم مردم این شهرستان است و با هرگونه ایجاد ناامنی و هنجار شکنی توسط اراذل و اوباش قاطعانه برخورد می‌کند.

روز گذشته نیز سه نفر از عاملین برهم زننده نظم و امنیت عمومی و عاملیت تیراندازی در ایذه دستگیر شده بودند.

برچسب‌ها فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ایذه امنیت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ایذه امنیت فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ایذه امنیت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۴۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان قتل مرد ۳۵ ساله ارومیه‌ای در تکاب

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌غربی گفت: عاملان قتل مرد ۳۵ ساله ارومیه‌ای که پس از قتل این فرد متواری شده بودند، در شهرستان تکاب شناسایی و بازداشت شدند.

صادق شکری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به دستگیری عاملان قتل مرد ۳۵ ساله در ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ اظهار کرد: متعاقب وقوع نزاع درگیری منجر به قتل با سلاح سرد در یکی از محلات ارومیه رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

وی افزود: بلافاصله با حضور کارآگاهان در صحنه و انجام تحقیقات میدانی مشخص شد مقتول در محدوده نزدیک به منزلشان با افراد ناشناس قرار ملاقات داشته که پس از حضور در محل قرار، توسط افراد ناشناس بر اثر اصابت جسم برنده به شدت مجروح و قبل هر اقدام درمانی در محل فوت شده است.

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌غربی گفت: بر اساس اطلاعات واصله و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی افسران جنایی موفق به شناسایی افراد شدند.

شکری ادامه داد: افراد شناسایی شده با خودرو سمند متواری شده بودند که با رصد اطلاعاتی از طریق سامانه‌های پایشی مسیر فرار آنان شناسایی و در نهایت امروز با اجرای طرح مهار با همکاری پلیس آگاهی تکاب همه متهمان دستگیر که پس از بازجویی‌های پلیسی به شرکت در نزاع و مجروح ساختن مقتول اقرار و اعتراف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شدند.

کد خبر 747028

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در دلفان
  • دستگیری عاملان قتل مرد ۳۵ ساله ارومیه‌ای در تکاب
  • تعقیب قضایی۶ هزار متهم قاچاق کالا و ارز /دستگیری ۵١٢ نفر مجرم خطرناک و اراذل
  • تعقیب قضایی حدود۶ هزارقاچاقچی کالا وارز در کرمان
  • متلاشی شدن باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • جزئیات دستگیری اراذل مواد فروش محله خاک سفید تهران 
  • دستگیری عاملان تیراندازی در جاده سیرجان _ بردسیر
  • دستگیری یکی از اراذل مواد فروش محله خاک سفید تهران