Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@23:48:51 GMT

گرت بیل: از پیوستن به رئال اصلاً پشیمان نیستم

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۴۲۳۸

گرت بیل: از پیوستن به رئال اصلاً پشیمان نیستم

گرت بیل می‌گوید از پیوستنش به مادرید پشیمان نیست. او می‌گوید سوت‌های هواداران رئال علیه او باعث شده قوی‌تر شود.

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل ستاره ولزی که بعد از چندین سال حضور در رئال مادرید امسال تابستان با یک قرارداد قرضی یک ساله راهی تاتنهام شده می‌گوید از هفت سال حضورش در رئال مادرید پشیمان یا متاسف نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرت بیل همچنین می‌گوید سوت زدن هواداران رئال علیه او در بازی‌های این تیم باعث شده قوی‌تر شود.

 

 

گرت بیل در ابتدای پیوستنش به رئال شروعی خیره کننده داشت اما چیزی نگذشت که ورق برگشت و او با رئال و هوادارانش رابطه ای پرتنش و پر از تخاصم پیدا کرد. هواداران رئال او را به کم کاری و بی تعصب بودن نسبت به پیراهن تیم شان متهم کرده و هر زمان که رئال اوضاع خوبی نداشت انگشتهای اتهام به سمت بیل نشانه گرفته می شد.

 

گرت بیل که حالا با قراردادی قرضی به تاتنهام پیوسته در مصاحبه با اسکای در پاسخ به این سوال که آیا از پیوستن به رئال پشیمان است گفت: " نه‌، پشیمان نیستم. اصلاً. من فقط سعی می‌کنم فوتبال بازی کنم. این تنها کاری است که می‌توانم بکنم. بقیه چیزهایی که بیرون از زمین چمن گفته می‌شود از کنترل من خارج است".

 

 

ستاره ولزی در ادامه گفت: " همینطور که گفتم از کاری که کردم پیشمان نیستم. اگر کسی دیگری حرفی زده به خودش ربط دارد. البته ورود به کشوری دیگر و فرهنگی دیگر من را مجبور کرد که چه به عنوان فوتبالیست و چه به عنوان یک فرد رشد کنم. شکی نیست من در موقعیت‌های خیلی پرفشاری حضور داشتم و در استادیوم، هواداران خودی علیه‌ام سوت می‌زدند. در نهایت یاد گرفتم که چطور باید با این شرایط روبرو شوم. این جور چیزها را نباید جدی گرفت. فوتبال همین است. یک فوتبالیست فقط باید تا جایی که می‌تواند در زمین تلاش کند. این تنها کاری است که از دستش برمی آید".

 

 

تاتنهام گرت بیل رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تاتنهام گرت بیل رئال مادرید گرت بیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۴۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید ستاره سیتی از بلینگام: جود استثنایی است

به گزارش "ورزش سه"، فیل فودن یکی از طرفداران جود بلینگام است و از عملکرد این ستاره انگلیسی در رئال مادرید ستایش می‌کند.

بلینگام اولین فصل حضور در رئال مادرید را سپری می‌کند و آمار بی نظیری را از خود به جای گذاشته است. او شب گذشته در مراسم لاریوس جایزه بهترین پدیده سال را دریافت کرد.

این ستاره انگلیسی هفته درخشانی را پشت سر می‌گذارد چرا که در بازی ال‌کلاسیکو این هفته یک تنه موجب برتری تیمش شد و گل حساسی را در دقایق پایانی به ثمر رساند تا رئال با نتیجه 3-2 بارسلونا را شکست دهد.

بلینگام یکی از ستاره‌های انگلیس است که قطعا در مسابقات یورو 2024 می‌تواند همراه دیگر بازیکنان قابل توجه این تیم یک تورنمنت موفق را پشت سر بگذارد. فیل فودن، هم تیمی‌ او در انگلیس علاقه زیادی به نحوه بازی بلینگام دارد.

فیل فودن در گفتگو با دیلی میل درمورد درخشش بلینگام گفت:"آیا جود نیاز به نصیحت دارد؟ فکر نمی‌کنم او نیاز به توصیه‌‌ای داشته باشد. او خیلی باهوش و زیرک است. همچنین جود خانواده و اطرافیان خوبی دارد. من هیچ نقطه ضعفی در او نمی‌بینم. او استثنایی است.

من نمی‌توانم باور کنم که بلینگام فقط 20 سال دارد. هرگز کسی را در این سن ندیده‌ام که این اندازه پخته باشد. فیزیک او خاص و استثنایی است."

دیگر خبرها

  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • نشانه‌گیری اتفاقی اما بسیار دقیق فران تورس در پایان ال‌کلاسیکو / فیلم
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم
  • تمجید ستاره سیتی از بلینگام: جود استثنایی است
  • ناراحتی لامینه یامال پس از گل پیروزی بخش جود بلینگام در ال کلاسیکو / فیلم
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • برتری 4-3 منچستریونایتد مقابل رئال مادرید در شب هت تریک رونالدو نازاریو (2003/4/23) / فیلم
  • ببینید | رئال مادرید و کوروش یغمایی؛ شادی جود بلینگام با آهنگ «گل یخ»