Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حجت الاسلام اکبری رییس کل دادگستری مازندران گفت: با درخواست دادگستری استان و موافقت ریاست معظم قوه قضاییه امین فلاح خاریکی به عنوان رییس اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری مازندران منصوب شد.

او افزود: این اداره با رویکرد حمایت از شرکت‌ها های تولیدی و کارخانجات در جهت رونق تولید و همچنین پیشگیری از ورشکستگی شرکت‌ها و کارخانجات دایر شده که امید است با مطالعه دقیق و پیگیری‌های مستمر در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری در سال جهش تولید گام‌های موثرو مفیدی در استان داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رییس کل دادگستری مازندران در پایان ضمن آرزوی توفیق برای رئیس جدید اداره تصفیه امور ورشکستگی از زحمات و تلاش‌های بی شائبه رییس سابق امور تصفیه تقدیر و تشکر به عمل آورد.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری مازندران قوه قضاییه رونق تولید دادگستری مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۴۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مقامات قضائی استان با خانواده شهدا

رییس کل دادگستری استان به همراه معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم، معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری و مختاری، رییس کل محاکم عمومی و انقلاب کرمان، با خانواده دو تن از شهدای  استان دیدار وگفتگو کردند.

حجت الاسلام حمیدی در دیداردر گفتگو باهمسر جانباز شهید شمس الدینی گفت:همسران جانبازان، بانوان ایثارگری هستند که سالیان متمادی با عشق و ایثار با آرامش‌بخشی به بیماران خود، به اسطوره‌های مقاومت تبدیل شده و با الگوگیری از صبر بانوی قهرمان کربلا، پای در مسیر ایثارگری همسران خویش گذاشته اند.
 جانباز ۷۰ درصد قطع نخاع «بازعلی شمس الدینی» پس از تحمل سال‌ها درد و رنج ناشی از صدمات جانبازی ۱۲ فروردین ماه سال جاری به همرزمان شهیدش پیوست. 

در ادامه مقامات قضایی استان با حضوز درمنزل خواهر شهید یزدانشناس، با خاتواده این شهید والامقام دیدار و گفتگو کردند. 

شهید غلامرضا یزدانشناس نیز درسال ۱۳۳۵ درماهان کرمان متولدشد. تحصیلات خود را تا سوم راهنمایی ادامه داد و به شغل آزاد روی آورد و سرانجام درفاجعه آتش سوزی مسجدجامع کرمان در تاریخ ۲۶مهرماه  ۵۷ زیر ضربات چماق داران رژیم پهلوی ازپای درآمدو به آرزوی دیرینه اش که همان شهادت در راه خدا بود نائل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • حذف پذیره از قرارداد اجاره ای اماکن موقوفه ای مازندران
  • یک مازندرانی سرپرست کمیته امور استان‌های فدراسیون تنیس روی میز
  • دیدار مقامات قضائی استان با خانواده شهدا
  • مراسم معارفه رئیس کل دادگستری مازندران برگزار شد
  • برخورد قاطع دستگاه قضائی مازندران با مخلان نظم و امنیت
  • رییس‌کل دادگستری مازندران معارفه شد
  • انتقاد شدید دادستان کل کشور از تخریب طبیعت بکر شمال
  • جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز، وظیفه مهم مسئولان
  • مهلت شرکت در آزمون نهایی طرح «زندگی با آیه ها» ۳۱ فروردین است
  • تذکر قانونی معاون زنان رئیس‌جمهور در توییتر؛ وزیر ورزش درمورد دختران جیمی‌جامپ باید پاسخگو باشد! (+عکس)