Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-19@00:33:12 GMT

پرویز پرستویی آخرین شب «علمدار» را روایت می‌کند

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۴۲۷۱

پرویز پرستویی آخرین شب «علمدار» را روایت می‌کند

پرویز پرستویی علاوه بر تهیه‌کنندگی، روایتگر افتخاری آخرین شب اجرای موسیقی نمایش «علمدار» خواهد بود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، پرویز پرستویی هنرمند مردمی و نام آشنای کشور علاوه بر تهیه کنندگی، سه شنبه ۶ مهرماه روایتگر افتخاری آخرین شب اجرای موسیقی نمایش "علمدار" در سوگ و رثای سردار آب و ادب حضرت عباس (ع) و با اهداف خیرخواهانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«علمدار» به کارگردانی حسین پارسایی، ساخته و پرداخته آهنگساز خلاق و خوش آتیه موسیقی کشور پوریا خادم با همراهی ارکستر سمفونیک تهران و گروه آوازی به رهبری بردیا کیارس و خوانندگی پوریا اخواص از طریق فضای مجازی هر شب میزبان صد ها هزار نفر از تماشاگران علاقمند به این رویداد فرهنگی و خیریه است.

دیگر عوامل این پروژه عبارت است از نویسنده:محمد رضا کوهستانی/ طراح حرکت: علی براتی/ طراح نور: مرتضی نجفی/ طراحان صدا: سروش محمدی و نوید شیخ/ ویدئو آرت: پژمان زهاب با همکاری مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی.

موسیقی نمایش "علمدار" همچنین با حضور و همکاری افتخاری دیگر هنرمندان همچون داریوش ارجمند، حسین پاکدل، مهدی سلطانی، فرهاد قائمیان، هادی حجازی‌فر و با مشارکت بنیاد فرهنگی و هنری رودکی و موسسه خادمین علی ابن ابیطالب(ع) با اهداف خیرخواهانه اول تا ششم مهرماه با تماشاگران محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی و به صورت آنلاین ساعت ۲۱ در تالار وحدت اجرا می شود.

کلیه درآمدهای این برنامه صرف امور خیریه در مناطق محروم کشور به ویژه سیستان و بلوچستان می شود.

انتهای پیام/4104/

منبع: آنا

کلیدواژه: تالار وحدت پرویز پرستویی موسیقی نمایش علمدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۴۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار صدور مجوزهای سه ماه پایانی ۱۴۰۲ منتشر شد

آمار صدور مجوزهای دفتر موسیقی در سه ماه پایانی سال ۱۴۰۲ اعلام شد.

در دی ۱۴۰۲، مجوز ۲۵۰ اجرای صحنه‌ای با ۵۶۲ بار اجرا، ۲۸ آلبوم موسیقی، ۲ آلبوم تصویری موسیقی، ۳۸۲ تک‌آهنگ، ۱ گروه اعزامی به خارج از کشور، ۱ اجرا از گروه خارجی در داخل کشور، ۱۹ نماهنگ، ۱ کتاب گویا و ۸ مرکز تولید و تکثیر آثار صوتی و تصویری (اعم از تأسیس و تمدید)، صادر شده است.

در بهمن ۱۴۰۲، مجوز ۲۸۰ اجرای صحنه‌ای با ۶۵۰ بار اجرا، ۲۹ آلبوم موسیقی، ۱۳ آبوم تصویری، ۳۵۲ تک‌آهنگ و ۱۳ نماهنگ صادر شده است.

در اسفند ۱۴۰۲ نیز مجوز ۱۷۶ اجرای صحنه‌ای موسیقی با ۳۵۴ بار اجرا، ۴۳ آلبوم موسیقی، ۲ آلبوم تصویری موسیقی، ۴۰۳ تک‌آهنگ، اعزام ۵ گروه به خارج از کشور، ۲۰ نماهنگ و ۷ مرکز تولید و تکثیر آثار صوتی و تصویری (اعم از تأسیس و تمدید) صادر شده است.

منبع: روابط عمومی معاونت هنری

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری موسیقی و هنرهای تجسمی

دیگر خبرها

  • "مجنون آن لیلی" به تالار حافظ می‌آید
  • نگاهی به فیلم سینمایی آسمان غرب/روایت ارتشی از جنگ
  • آئین بزرگداشت استاد مصطفی کمال پورتراب برگزار شد
  • مجنون آن لیلی به تالار حافظ می‌آید
  • اهدای کتابخانه شخصی به کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر
  • اهدای ۵۰۰ جلد کتاب با‌ارزش به کتابخانه‌های عمومی بوشهر
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی جدید الاحداث در یزد
  • آمار صدور مجوزهای سه ماه پایانی ۱۴۰۲ منتشر شد
  • در سه ماه پایانی سال ۱۴۰۲ چند مجوز موسیقی صادر شد؟
  • آمار مجوزهای دفتر موسیقی در سه ماه پایانی سال قبل اعلام شد