Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-16@04:55:56 GMT

نجات یک بیمار از خطر انفجار معده!

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۴۲۹۲

نجات یک بیمار از خطر انفجار معده!

رویداد۲۴ در اتفاقی عجیب یک جوان مصری گوشی تلفن همراهی را بلعید و بدون اینکه آسیبی به او برسد، آن را ۷ ماه در معده خود نگه داشت.این مرد ۲۸ ساله که نام او «حسن رشاد» اعلام شده است با مراجعه به بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی بن‌ها در مصر از وجود درد‌هایی در معده خود خبر داد که گاه و بیگاه او را به ستوه می‌آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تیم پزشکی بر همین اساس تصمیم گرفت از معده او عکس‌برداری کند و نتایج این عکس‌ها حیرت‌آور بود. آن‌ها جسم مشکوکی در معده او یافتند که مشخص شد یک دستگاه تلفن همراه است.

این بیمار به پزشکان گفت که ۷ ماه پیش بعد از یک شوخی با دوستانش، این تلفن همراه را بلعیده و تصویر کرده که هر وقت بخواهد، می‌تواند از طریق استفراغ کردن، تلفن مذکور را بالا آورده و از بدنش خارج کند.

او هیچ چیزی در این باره به خانواده‌اش نگفته و همزمان همه تلاش‌هایش برای بالا آوردن تلفن همراه بلعیده شده راه به جایی نبرد. پزشکان بیمارستان دانشگاهی بن‌ها طی یک عمل جراحی فوری که دو ساعت به طول انجامید این تلفن را از معده حسن رشاد خارج کردند.

پزشکی که این عمل جراحی را انجام داد، گفت: سرنوشت با این بیمار مهربان بود، زیرا که باطری این تلفن همراه داخل بدن او متلاشی نشده و او را مسموم نکرده است. این باطری ممکن بود داخل معده این فرد منفجر یا متلاشی شود و جان بیمار جوان را بگیرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 اخبار حوادث حوادث تلفن همراه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۴۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین اهدای عضو سال‌جاری کرمانشاه جان ۳ بیمار را نجات داد

مسئول بیماری‌های خاص و پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، از ثبت نخستین اهدای عضو امسال در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، بهنام روندی امروز _دوشنبه بیست‌وهفتم فروردین _ در جمع خبرنگاران از ثبت نخستین اهدای عضو امسال در استان به‌نام «سهیل ممدوح» خبر داد و اظهار کرد: سهیل ممدوح جوان ۳۵ ساله کرمانشاهی که به علت تصادف دچار مرگ مغزی شده بود که با رضایت خانواده برای اهدای عضو، جان چندین بیمار را نجات داد.

وی افزود: کبد و ۲ کلیه این جوان مرگ‌مغزی شده به سه بیمار نیازمند اهدا شد و از بافت و نسوج بدن این مرحوم نیز پس از فرآوری برای دیگر بیماران نیازمند استفاده خواهد شد.

مسئول بیماری‌های خاص و پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در پایان آمار اهدای عضو سال گذشته در استان کرمانشاه را ۹ مورد عنوان کرد و گفت: اهدای عضو نماد فداکاری و ایثار خانواده‌ها برای نجات جان بیماران است، ترویج این فرهنگ نیازمند فرهنگ‌سازی است.

کد خبر 744885

دیگر خبرها

  • نخستین اهدای عضو سال‌جاری کرمانشاه جان ۳ بیمار را نجات داد
  • فیلم| ترفندی برای ترمیم آسیب کابل شارژ تلفن همراه
  • انجام اولین عمل جراحی ترمیم دنده‌های شکسته در بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان
  • عمل جراحی ترمیم دنده‌های شکسته در زنجان برای اولین بار انجام شد
  • خارج کردن دندان از ریه بیمار بدون عمل جراحی باز در سنندج
  • جراحی نادر در بیمارستان نمازی /عمل جنین دارای نارسایی قلبی در رحم مادر
  • جراحی نادر در شیراز /عمل جنین دارای نارسایی قلبی در رحم مادر
  • تبلیغات وسیع بوتاکس معده/ این روش برای چه کسانی کارایی دارد؟
  • هیچ سلول سرطانی پس از جراحی در بدن بیمار باقی نمی‌ماند
  • «درد» چگونه درمان می‌شود؟