Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن بیان اینکه برای سه روز آینده بارش پراکنده در برخی استان‌های کشور پیش‌بینی می‌شود از وزش باد شدید موقت و احتمال خیزش گرد و خاک خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صادق ضیاییان اظهار کرد: طی دو روز آینده برای استان‌های مازندران و شرق گیلان افزایش ابر و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود همچنین یکشنبه (۶ مهر) در مازندران، گلستان و ارتفاعات البرز بارش باران رخ خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دوشنبه (۷ مهر) ضمن تقویت بارش در مازندران، گستره بارش به استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی و دامنه‌های جنوبی البرز واقع در تهران و سمنان نیز کشیده خواهد شد.

به گفته ضیاییان برای سه‌شنبه (۸ مهر) در غالب مناطق کشور آسمان صاف و جوی آرام انتظار می‌رود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار کرد: طی روزهای یکشنبه و دوشنبه (۶ و ۷ مهر) در شمال غرب و غرب کشور وزش باد شدید موقت و احتمال خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۵ مهر ماه) صاف، گاهی همراه با وزش باد و در بعدازظهر قسمتی ابری با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۳۱ درجه سانتیگراد و روز یکشنبه (۶ مهر ماه) کمی ابری، گاهی نیمه ابری همراه با افزایش باد با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: هواشناسی هوای تهران غرب کشور پیش بینی می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۴۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های همرفتی مناطقی از اصفهان را فرامی‌گیرد

لیلا امینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از امروز بعدازظهر بر اثر گذر امواج همرفتی، شاهد ناپایداری‌های جوی خواهیم بود که این شرایط در ساعات بعدازظهر و اوایل شب تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: از بعدازظهر و عصر امروز رگبار باران، رعد و برق، وقوع صاعقه، وزش باد شدید موقتی در مناطق مستعد همراه با گرد و خاک در مناطق غرب و جنوب استان به ویژه بویین و میان دشت، سمیرم، چادگان، خوانسار، فریدن (داران)، دهاقان، سمیرم، شهرضا، فریدونشهر، گلپایگان، کبوتر آباد، لنجان (زرین شهر)، مبارکه، مورچه خورت، شاهین شهر و میمه، نائین، نجف آباد، نطنز، شهر اصفهان و دهق پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان خاطرنشان کرد: احتمال آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان آب، وقوع تگرگ، وزش باد به نسبت شدید، لغزندگی و کاهش دید به ویژه در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها، احتمال سقوط سنگ از ارتفاعات، خسارت به سازه‌های موقت، نهال‌ها، درختان آسیب پذیر و محصولات باغی و زراعی در پی فعالیت این سامانه طی ۴۸ ساعت آینده وجود دارد.

امینی ابراز داشت: از روز دوشنبه سوم اردیبهشت مجدد با ورود سامانه ناپایدار به تدریج تا پایان هفته پیش رو شرایط افزایش ابر گاهی وزش تند باد لحظه‌ای و رگبار و رعد و برق و در مناطق غربی و شمالی احتمال بارش تگرگ پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه دمای هوای استان طی ۲۴ ساعت آینده بین یک تا سه درجه سلسیوس افزایش دارد، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۸ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۱۲ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

به گفته امینی، خوروبیابانک با بیشینه دمای ۳۲ درجه سلسیوس بالای صفر و بویین میاندشت با کمینه دمای ۲ درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان خواهند بود.

کد خبر 6082505

دیگر خبرها

  • بارش‌های همرفتی مناطقی از اصفهان را فرامی‌گیرد
  • پیش بینی بارش پراکنده باران در مناطق شرقی کرمانشاه
  • بارش پراکنده باران در هرمزگان
  • پیش بینی افزایش ۵ تا ۸ درجه‌ای دمای هوا در خراسان رضوی
  • بارش‌های پراکنده در منطقه
  • بارش‌های خفیف برای زنجان پیش بینی شد
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۹ و ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بارش باران در نقاط اکثر استان ها
  • پیش‌بینی وضعیت هوا تا یکشنبه هفته آینده/ بارش باران و رعد و برق در این استان‌ها
  • پیش بینی بارش خفیف باران در زنجان
  • تداوم بارش‌های پراکنده در چهارمحال و بختیاری