Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به دو تابعیتی خواندن وزیر پیشنهادی صمت گفت: یک نفر از نمایندگان در صحن مجلس، چند بار این موضوع را تکرار کرد اما قاطعانه عرض می کنم، رزم حسینی دارای تابعیت مضاعف نیست.

حسینعلی امیری»، معاون پارلمانی رئیس جمهور، در گفت‌وگو با برنا در رابطه با "دو تابعیتی خواندن وزیر پیشنهادی صمت" گفت: بعد از اعلام وصول نامه معرفی همراه با وزیر پیشنهادی صمت وارد صحن شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک نفر از نمایندگان نسبت به حضور رزم حسینی اعتراض کرد و او را دو تابعیتی خواند. رزم حسینی به هیچ عنوان دارای تابعیت مضاعف نیست قبلا، این بررسی‌ها از ناحیه، دستگاه‌های مختلف انجام گرفته است. البته جمع قابل توجهی هم از او استقبال کردند.

او ادامه داد: چطور ممکن است دولت کسی را که تابعیت مضاعف دارد به عنوان استاندار استان کرمان و سپس خراسان رضوی منصوب کند در حالی که طبق قانون، کسانی که دارای تابعیت مضاعف هستند در پذیرش مسئولیت های کم اهمیت تر ممنوعیت دارند و به هیچ وجه، رزم حسینی تابعیت مضاعف ندارد.

امیری در پاسخ به این سوال که چرا نمایندگان انتخاب وزیر صمت را که از اهمیت ویژه ای برخوردار است به حاشیه می برند، اظهارکرد: یک نفر از نمایندگان در صحن مجلس، چند بار این موضوع را تکرار کرد اما قاطعانه عرض می کنم، رزم حسینی دارای تابعیت مضاعف نیست.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در پاسخ به این سوال که مجلس از یک طرفی اصرار به معرفی وزیر صمت دارد و از طرف دیگر به مدرس خیابانی رای اعتماد نداد، به نظر شما رزم حسینی چه میزان برای گرفتن رای اعتماد با اقبال مواجه است؟ گفت: آن چیزی که در مجلس دیدم فقط یک نفر هجمه وارد کرد. خواهشم از نمایندگان محترم این است که اگر برای‌شان سوالی، مطرح می شود و ابهامی دارند، پیشاپیش بررسی هایشان را انجام دهند، اسناد را ببینند، از دستگاه های ذیربط استعلام بگیرند، در کمیسیون های مجلس از خود وزیر پیشنهادی، سوال کنند و حتما بر موضوع علم، قطعی حاصل کنند زیرا به هیچ عنوان به صلاح کشور نیست، نسبت به موضوعی علم دقیق و متقن نداریم، اظهارنظر کنیم کما اینکه با آموزه‌های اسلامی هم، به هیچ عنوان سازگار نیست. در آموزه‌های اسلامی تأکید شده در موضوعی که علم ندارید، چیزی نگوئید.

امیری گفت: امیدوارم نمایندگان شورای اسلامی قاطعانه به رزم حسینی رای بدهند. بخش قابل توجهی از مشکلات امروز در ارتباط با توزیع کالاهای اساسی، در ارتباط با تامین کالاهای اساسی، در ارتباط با جهش تولید، بخش های مهم صنعت، معدن و تجارت است. این موارد درحوزه وزارت صمت تعریف می شود و قطعا رای قاطع نمایندگان به رزم حسینی، او را در انجام وظایفش و اداره خیلی خوب وزرات صمت کمک می کند.

لینک کوتاه: asriran.com/0038gf

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: رزم حسینی معاون روحانی صمت وزیر پیشنهادی رزم حسینی یک نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۴۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ به «سیا» برای بی‌اعتبار کردن چین مجوز داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، منابع مطلع می گویند رییس جمهور سابق آمریکا به دستگاه جاسوسی این کشور برای اقدام علیه دولت چین دستور داده است.

خبرگزاری رویترز به استناد گفته برخی مقامات سابق دولت آمریکا گزارش داد که «دونالد ترامپ» به سازمان «سیا» مجوز داد تا یک کارزار نفوذ سری با هدف لکه دار کردن دولت چین و تهییج افکار عمومی علیه سران این کشور را راه اندازی کند.

بر اساس این گزارش، سیا در سال ۲۰۱۹ تیمی را تشکیل داد که از هویت های جعلی اینترنتی برای انتشار روایت های منفی درباره دولت «شی جین پینگ» رییس جمهور چین استفاده کردند.

از جمله روایت‌هایی ضد چینی سیا در شبکه‌های اجتماعی چین؛ این بود که اعضای حزب کمونیست حاکم پول های خود را در خارج از کشور مخفی کرده اند.

مقامات سابق دولت آمریکا، این عملیات ضد چین را پاسخی آمریکا به سال‌ها تلاش‌های مخفیانه تهاجمی چین با هدف افزایش نفوذ جهانی خود توصیف کردند.

کد خبر 6056643

دیگر خبرها

  • ریش گرو گذاشتن وزیر کار در چانه‌زنی با نمایندگان کارفرمایی | ببینید
  • جمهوری کنگو: آماده کمک به گسترش صلح جهانی هستیم
  • منتخبان مجلس دوازدهم با رئیسی دیدار می‌کنند
  • السیسی: از مقامات اروپایی خواستم برای آتش‌بس فوری بیش‌ترتلاش کنند
  • حکم وزیر ارشاد در شورای نظارت بر سازمان صداوسیما تمدید شد
  • بایدن: ترامپ خیلی پیر است و برای ریاست جمهوری صلاحیت ندارد
  • ترامپ: در انتخابات برنده نشوم، حمام خون به‌ راه خواهد افتاد
  • ترامپ: زلنسکی بهترین فروشنده تاریخ است
  • قدردانی انسیه خزعلی از آفریقای جنوبی به خاطر طرح دعوی علیه رژیم صهیونیستی
  • ترامپ به «سیا» برای بی‌اعتبار کردن چین مجوز داد